Bani si afaceri
Dragoș Popescu, Director General AlumGates: „Aluminiul este cel mai bun!”
Published
1 an agoon
Aluminiul este un material modern, durabil, ușor de asamblat și care oferă un cost zero pentru întreținere. De aceea, vom continua discuția despre produsele companiei AlumGates, specializată în porți și garduri din aluminiu de cea mai bună calitate.
1. Acum că am aflat mai multe despre dumneavoastră și companie, ne-am dori să ne povestiți și despre portofoliu / materialele folosite. Ce putem găsi la AlumGates?
La AlumGates, suntem specializați în porți și garduri din aluminiu de cea mai bună calitate. Produsele noastre sunt fabricate din aluminiu de înaltă calitate și prezintă o măiestrie superioară. Avem o selecție largă de modele și dimensiuni, precum și opțiuni personalizate disponibile. Porțile și gardurile noastre sunt proiectate pentru a răspunde nevoilor atât aplicațiilor rezidențiale, cât și comerciale și sunt susținute de o garanție limitată pe viață. De asemenea, oferim o varietate de accesorii, cum ar fi deschizători automate, încuietori și multe altele, pentru a oferi siguranță și confort suplimentar.
De la înființarea sa, în 2015, AlumGates a lucrat neobosit pentru a oferi clienților săi porți și garduri din aluminiu de cea mai înaltă calitate. Angajamentul nostru față de excelență este evident în cele peste 700 de proiecte de succes pe care le-am finalizat de atunci. Ne străduim să ne asigurăm că toți clienții noștri sunt mulțumiți de achiziția lor și suntem în spatele produselor noastre cu o garanție limitată pe viață. Continuăm să muncim din greu pentru a găsi noi modalități de a ne îmbunătăți produsele, materialele și serviciile, astfel încât să putem satisface nevoile în continuă schimbare ale clienților noștri. Suntem mândri de reputația pe care ne-am construit-o în ultimii opt ani și așteptăm cu nerăbdare să continuăm să ne servim clienții în viitor.
2. Unde este amplasat sediul / fabrica? Aveți acoperire națională? Internațională?
Atelierul nostru de producție și showroom-ul nostru sunt ambele situate în Craiova, Sos. Popoveni, Nr 43A. Oferim clienților noștri porți și garduri realizate cu dragoste și grijă. Transportăm și asamblăm produsele noastre la nivel național folosind propria flotă și, dacă este necesar, pentru proiecte în alte țări, precum cele din Franța și Belgia.
3. La nivel internațional, lucrați cu diverși colaboratori? De ce ați ales această modalitate?
Recent, am folosit o selecție de colaboratori pentru a ne distribui produsele, în timp ce concurența pe piețele franceză și belgiană este excepțional de intensă. Facem un efort concertat pentru a fi proactivi și a oferi produse de calitate remarcabilă, cu scopul de a consolida ideea că România este un producător de bunuri foarte apreciate. Pentru a realiza acest lucru, am optat să lucrăm cu distribuitori aflați în aceste țări, deoarece aceștia sunt mai bine pregătiți să înțeleagă piața și să aibă mai mult succes decât noi dacă am fi mers direct la client. Avem planuri să ne dezvoltăm capacitățile de producție în următorii ani și să stabilim contracte de colaborare ulterior.
4. De ce aluminiul? Ne puteți spune care sunt avantajele sale?
De ce nu aluminiul? Dacă sunteți în căutarea unui răspuns cu privire la motivul pentru care aluminiul este materialul ce trebuie ales pentru porți și garduri, răspunsul este simplu: ALUMINIUL ESTE CEL MAI BUN! Nu numai că este incredibil de durabil și de lungă durată, dar nici nu se va coroda sau deforma, astfel încât poarta sau gardul dvs. vor arăta întotdeauna ca noi. În plus, este mult mai ușor decât majoritatea celorlalte materiale, făcându-l mai ușor de instalat și întreținut. Și, este de asemenea, o investiție, nu o cheltuială, deoarece nu va trebui să cheltuiți timp și bani pentru reparații sau înlocuiri – aluminiul este construit pentru a dura! Așadar, dacă sunteți în căutarea unui mod fiabil și rentabil de a vă face casa să arate grozav, aluminiul este cu siguranță calea de urmat.
5. Nu am putut să nu observ denumirile împrumutate de la zeitățile Greciei Antice. Ne puteți povesti mai multe despre acestea? Ce reprezintă?
Zeitățile grecești antice au fost o sursă importantă de inspirație pentru modelele noastre de porți și garduri din aluminiu. Am încercat să creăm modele care să reflecte trăsăturile și puterile zeităților ale căror nume le poartă. De exemplu, modelul Cronos, numit după Zeul Timpului, este un model clasic și ușor tradițional, cu profile orizontale care vin în diferite dimensiuni. Este unul dintre produsele noastre cele mai vândute în fiecare an, o dovadă a atemporității și a calității sale de durată.
Avem și modele care reprezintă alte zeități, precum HYPERION (Zeul Cerului, considerat Soarele însuși), AETHER (Zeul Luminii Superioare și al Aerului Pur) și HERA (Zeița Familiei, a Femeilor și a Nașterii). Modelul HERA, de exemplu este un design modern, cu mare căutare. Frumusețea, intimitatea și unitatea sunt atribute ce ne vin în minte când spunem ”Hera”. Iar sistemul de porți nu este cu nimic diferit. Realizat din profile prismă orientate orizontal, care prin modalitatea de asamblare creează intimitate și totodată permite circularea aerului păstrând un aspect elegant si un sistem de securitate eficient, ideal pentru cei care vor sa faca o declaratie.
În cele din urmă, atunci când ne-am proiectat modelele din aluminiu de porți și garduri, am vrut ca acestea să includă puterile zeităților lor corespunzătoare. Credem că astfel, modelele noastre pot deveni mai mult decât un nume, ci mai degrabă o reprezentare a puterii, securității și rezistenței în timp.
6. Care este durata de viață a unui gard/ a unei porți?
Ne place să spunem ca gardurile produse de AlumGates sunt pe viață. Garanția tehnologică și contractuala a sistemelor produse de noi este de 10 ani pentru confecție și calitatea vopsirii, însa conform certificatelor de calitate primite de la furnizorii noștri de aluminiu durata medie de viață a unui astfel de produs este cuprinsă între 25-30 de ani.
7. Mai realizați și alte articole în afară de cele menționate?
În timp ce ne concentrăm pe gardurile și porțile din aluminiu, portofoliul nostru include și o gamă de alte produse de înaltă calitate. Acestea includ pergole bioclimatice din aluminiu cu lamele rotative, sisteme de închidere a teraselor cu sisteme de sticlă securizată și rame din aluminiu, precum și balustrade din aluminiu sau sticlă securizată. În plus, suntem mândri să oferim soluții premium de umbrire și soluții de automatizare pentru porți, sisteme de bariere, uși pentru garaje rezidențiale și uși secționale industriale prin colaborările noastre cu furnizori de încredere.
8. Să vorbim și despre prețuri. Cum se poziționează produsele pe care le oferiți și care sunt elementele definitorii pentru serviciile prestate?
În compania noastră, credem în oferirea de produse și servicii de înaltă calitate la un preț corect. Produsele noastre sunt poziționate ca premium, dar nu prea scumpe. Ne străduim să oferim clienților noștri cel mai bun raport calitate-preț folosind materiale de cea mai înaltă calitate. Când vine vorba de definirea elementelor pentru serviciile noastre, ne concentrăm pe trei aspecte cheie: fiabilitate, eficiență și satisfacția clienților. Scopul nostru este să oferim clienților noștri o experiență perfectă de la început până la sfârșit. Realizam acest lucru asigurându-ne că produsele și serviciile noastre sunt fiabile, eficiente și răspund nevoilor specifice ale clienților noștri. În general, credem că strategia noastră de prețuri este corectă și transparentă și că elementele noastre definitorii asigură că clienții noștri primesc cea mai bună valoare posibilă pentru investiția lor.
9. Au existat și cereri mai extravagante? Speciale?
Toate solicitările noastre sunt speciale și le tratăm ca atare, dar da, sunt destul de multe solicitări unde trebuie sa găsim sau să inventam soluții care sa corespundă dorințelor clienților noștri. Practic asta a fost mult timp și un factor diferențiator între noi și competiție, faptul că am acordat mai multă atenție nevoilor beneficiarilor și am incercat sa oferim soluții pentru care aceștia să nu simtă că au ales un compromis la dorința lor. Desigur, putem spune ca suntem limitați în a customiza un proiect doar de posibilităților tehnologice de asamblare și a rezistenței structurale a produsului.
10. Ce își doresc clienții AlumGates? A fost realizat un profil al clientului AlumGates?
Este o concepție greșită cum că clienții doresc produse ieftine și de înaltă calitate. Totuși aceasta nu este o așteptare realistă, deoarece materialele premium nu pot fi folosite pentru a face produse la preț redus. În schimb, ne propunem să oferim clienților noștri cea mai bună valoare posibilă pentru banii lor, oferind produse premium la un preț corect, în conformitate cu tendințele pieței. Când vine vorba de clienții noștri, am identificat un profil specific în funcție de nevoile și preferințele acestora. Deși există mulți factori care influențează decizia lor de a ne alege, cele mai comune trei criterii sunt calitatea produselor noastre, raportul calitate-preț și data livrării. Suntem foarte mândri de calitatea înaltă a produselor noastre și ne străduim să ne asigurăm că clienții noștri primesc un preț corect pentru valoarea pe care o primesc. În plus, înțelegem că livrarea la timp este crucială pentru clienții noștri și lucrăm întotdeauna pentru a ne asigura că produsele lor sunt instalate la timp. Dacă vă doriți produse de calitate, sunteți oricând bineveniți la o discuție consultativă în noul nostru sediu.
Informații suplimentare:
• Website: https://alumgates.ro/
• Adresă: Mun. Craiova, Sos. Popoveni, Nr. 43A, Jud. Dolj
• Telefon: +4 0744 594 105, +4 0787 557 669, +4 0787 788 624
• Email: office@alumgates.ro
You may like
-
Spumantele Villa Vinèa au fost distinse cu două medalii de aur la Premiile de excelență Vinul.ro 2024
-
Descoperă Luminile Universului prin Poezia profesorului Gheorghe Amza – Noul său volum „SORBIND LUMINA” a fost lansat!
-
Faimosul Fashion Show Victoria’s Secret revine după o pauză de câțiva ani
-
Pe 15 octombrie ai 40% discount de Royal Passport Day!
-
Workshop-ul Meolle – O călătorie în universul aromelor de lux
-
Synevo România lansează cea de-a treia ediție a campaniei „Soluții pentru Comunitate“ și oferă granturi în valoare de 150.000 de euro
Bani si afaceri
SkyTower București încheie primul trimestru al anului 2024 cu noi contracte de închiriere însumând 3.000 mp.
Published
6 luni agoon
01/05/2024SkyTower, clădirea iconică a Bucureștiului și cea mai înaltă clădire din România, anunță semnarea de contracte de închiriere pentru mai mult de 3.000 de metri pătrați de spații de birouri premium, în primul trimestru al anului 2024, atrăgând atât companii locale, cât și internaționale.
Contractele semnate în 2024 arată atractivitatea în creștere a SkyTower pentru diverse sectoare de afaceri precum energie regenerabilă, inteligență artificială, platforme de tranzacționare cu monede digitale, retail și agricultură.
Care sunt noile contracte semnate de Sky Tower
Infrastructura modernă a SkyTower, concentrată pe siguranță și sustenabilitate, dar și gama de facilități unice, susținute de servicii premium, activări de comunitate plus locația strategică, au contribuit la semnarea de noi contracte de închiriere cu următoarele companii:
DATAWORKS RESEARCH SRL – O companie românească cu acționariar american specializată în Inteligență Artificială și baze de date. DataWorks Research SRL se află în fruntea inovației, valorificând tehnologii AI de ultimă generație pentru a genera insights și soluții bazate pe date pentru întreprinderi din diverse industrii.
BITPANDA GMBH VIENNA SUCURSALA BUCUREȘTI – Bitpanda a fost fondată la Viena în 2014 și este unul dintre cei mai importanți brokeri de criptomonede din Europa. Cu o selecție de peste 2.800 de active digitale, inclusiv peste 400 de active cripto și numeroase acțiuni, ETF-uri, metale prețioase și mărfuri, Unicornul fintech austriac oferă una dintre cele mai cuprinzătoare game de active digitale disponibile în Europa. Cu peste 4,5 milioane de utilizatori și zeci de parteneri instituționali, Bitpanda deține licențe în mai multe țări și un istoric de colaborare cu autoritățile locale de reglementare pentru a menține activele în siguranță. Acest lucru face din Bitpanda una dintre cele mai sigure și mai strict reglementate platforme de tranzacționare din industrie.
AJ CONSTRUCTION SRL – O companie românească specializată în energie regenerabilă. AJ Construction SRL este dedicată avansării durabilității prin dezvoltarea și implementarea soluțiilor de energie regenerabilă. Cu accent pe inovație și responsabilitatea față de mediu, ei contribuie la tranziția României către un viitor mai verde.
”SkyTower s-a distins net de-a lungul timpului în piața românească a clădirilor de birouri premium, acesta fiind principalul motiv pentru care tot mai multe companii aleg să devină chiriașii noștri. Turnul este atractiv datorită confortului său, caracteristicilor inovatoare de înaltă tehnologie, sustenabilității și securității, dar și datorită nivelului său de servicii și unicității evenimentelor exclusiv dedicate comunității. Începând de azi, întregul spațiu de birouri disponibil în SkyTower este deja închiriat, iar până când noi spații de birouri vor deveni disponibile în câteva luni, menținem o listă de așteptare pentru potențiali chiriași noi,” a declarat Leo Forstner, CEO RPHI Romania – compania care deține și administrează SkyTower.
Dat fiind faptul că SkyTower București continuă promisiunea de a oferi un mediu de lucru excepțional și de a sprijini creșterea afacerilor partenerilor săi, turnul a încheiat anul 2023 cu două închirieri majore la finalul anului:
AOT ENERGY SRL, o companie de energie aparținând grupului internațional ArrowResources AG, cu sediul în Elveția, s-a mutat recent la etajul 20 al SkyTower, iar Blankfactor SRL, un furnizor global de soluții tehnologice pentru transformarea digitală pentru servicii financiare la nivel mondial, este acum unicul chiriaș al etajului 35 al turnului, reprezentând cea mai înaltă locație de birouri dintr-un office building din România.
Despre SkyTower:
SkyTower este cea mai înaltă clădire din România și cea mai iconică clădire de birouri din Bucureşti. Turnul are 37 de etaje, ajungând la o înălțime de 137 de metri deasupra solului şi 60 de metri de structură subterană cu 5 etaje de locuri de parcare și depozitare. Toate zonele de birouri din SkyTower sunt iluminate natural, iar etajele superioare beneficiază de ascensoare de mare viteză, care ating o viteză maximă de 6 metri pe secundă.
SkyTower este prima clădire de birouri din România certificată cu LEED Platinum Operations and Maintenance (Operaţiuni şi Mentenanţă), și deține, de asemenea atestarea Gold DGNB pentru clădiri sustenabile, în urma evaluării de către ÖGNI (Societatea austriacă pentru managementul imobiliar sustenabil). Mai mult, SkyTower este prima clădire din lume certificată cu SHORE PLATINUM.
Din februarie 2023, SkyTower este singura clădire din România membră a Federației Mondiale a Turnurilor Emblematice – WFGT (World Federation of Great Towers)
La Gala Forbes Romania – Best Office Buildings 2023 – SkyTower a fost distins cu premiul „CEA MAI EMBLEMTICA CLADIRE DE BIROURI DIN ROMANIA.”
In iunie 2023 SkyTower a primit 2 premii la Gala IPA – Romanian Property Awards: Office Refurbishment Award și Office Interior Award.
Clădirea SkyTower este deținută și administrată de Raiffeisen Property Holding International (RPHI), iar de la finalizarea construcției în decembrie 2012, turnul a devenit o emblemă a orașului, remodelând orizontul noului cartier de afaceri din nordul Bucureștiului și stimulând dezvoltarea de noi proiecte în zona Floreasca-Aurel Vlaicu.
Bani si afaceri
Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business. Adina Rizea, directorul Lemet, nominalizată la gala organizată de Business Magazin
Published
6 luni agoon
27/04/2024Directorul general adjunct al producătorul de mobilă LEMET, Adina Rizea, a fost nominalizată la gala Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business, organizată de Business Magazin. Ea este unul dintre oamenii din spatele brandului și a adus contribuții majore la succesul companiei.
Adina Rizea nominalizată în Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business. Care este povestea ei de viață
Femeia de succes, Adina Rizea a visat încă din copilărie să devină medic, dar la scurt timp după ce a început să lucreze ca medic stagiar la spitalul din Câmpina, a virat pe drumul carierei sale către afacerea familiei. În cadrul business-ului a profesat ca medic de întreprindere și alte funcții în diverse departamente, despre care spune că i-au oferit o bună înțelegere mersului companiei, dar și domeniului de prelucrare a lemnului.
“A fost o provocare, dar și o oportunitate pe care viața mi-a oferit-o. La fel de natural ca medicina, au venit în cariera și în viața mea și cursurile postuniversitare legate de management și administrarea afacerilor, pe care le-am urmat de-a lungul anilor. Este important ca în fiecare zi să ieșim din zona de confort, să ne depășim limitele și să devenim mai buni ”, a declarat Adina Rizea, Director General adjunct Lemet.
Despre compania LEMET și brandul Lems
Adina Rizea a crescut o dată cu firma LEMET și a învățat să se dezvolte o dată cu aceasta. Adina a avut ocazia de a se forma din punct de vedere profesional, mulțumită părinților și companiei care iau oferit ocazia să-și implementeze propria viziune legată de consolidarea și dezvoltarea firmei.
„M-am schimbat și m-am adaptat la viață asumându-mi riscuri și învățând să nu mai am pretenții de la alții. Un antreprenor nu se sustrage – riscă și acționează, fără să se lamenteze și fără să se exalte!”, declară Adina Rizea, Director General adjunct Lemet
LEMET, înfințată în 1991, companie 100% românească, operează platforma industrială din comuna Brebu, județul Prahova, înregistrând în 2023 vânzări de aproximativ 330 milioane de lei.
Adina Rizea este o femeia de succes își dorește să dezvolte brandul în continuare, de aceea vrea să integreze cât mai bine generația tânără. Digitalizarea, inteligența artificială, inovația și sustenabilitatea sunt teme pe care doresc să le pună în practică cu ajutorul următoarelor generații.
Bani si afaceri
Afacerile LEMET și LEMS au crescut în 2023 la 330 milioane lei
Published
8 luni agoon
29/02/2024LEMET, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel național și unul dintre cei mai mari retaileri prin brand-ul LEMS, a înregistrat în anul 2023 vânzări de 329,9 milioane lei. ”Cifra reprezintă o creștere de o singură cifră față de 2022”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.
LEMET, companie 100% românească care operează platforma industrială din comuna Brebu, județul Prahova, a derulat în 2023 investiții de 10,2 milioane de lei, în producție și pe segmentul de retail. Pentru activitățile de CSR, compania a alocat suma de aproximativ 0,5 milioane de lei.
Compania LEMET a dezvoltat brandul de magazine LEMS pentru vânzarea produselor sale și pentru a fi cât mai aproape de potențialii clienți. În prezent, rețeaua LEMS are cea mai mare acoperire la nivel național, aproximativ 75.000 metri pătrați de retail în aproape toate județele țării. LEMET operează o rețea de 70 de magazine amenajate la aceleași standarde înalte, de design și de calitate, care se identifică ca făcând parte din brandul LEMS. La 31 decembrie 2023 compania, împreună cu rețeaua LEMS, avea 1600 de angajați.
Energie verde la LEMET
„Creșterea facturii de energie electrică este cauzată în totalitate de modificarea prețului de achiziție care a crescut în 2023 cu 32% față de 2022 și cu 153% față de 2021. Cantitatea de energie electrică preluată din sistemul național a scăzut în 2023 cu 21,5% față de 2022 și cu 35,2% față de 2021.
Pentru a diminua costurile și pentru a contribui la creșterea componentei verzi în valoarea produselor LEMET, am construit cinci centrale fotovoltaice, totalizând 1810 kW ca putere instalată. Energia electrică produsă echivalează cu reducerea a 960t /an de emisii CO2”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.
Despre LEMET
Compania LEMET a fost înființată în 1991 și deține linii de producție și spații de depozitare în suprafață totală de peste 40.000 metri pătrați. Aici anual se prelucrează aproximativ 3.500.000 panouri PAL și MDF, se produc peste 80.000 unități din lemn masiv și peste 13.000 unități de tapițerie. În noiembrie 2023 a fost pusă în funcțiune prima linie de producție formată din echipamente inovatoare cu caracteristici Industry 4.0 și IIoT (Industrial Internet of Things). Este vorba despre o investiție de aprox. 9 milioane de lei, tehnologia anului 2023 care este capabilă să lucreze în parametri anilor 2024 – 2030”.