Connect with us

Fashion

(P) Campania de beneficii se extinde pentru membrii Clubului CCC

Published

on

CCC anunță noi beneficii dedicate exclusiv deținătorilor de carduri Club CCC. Astfel, membrii se bucură de o serie de experiențe, recompense, surprize, oferte & promoții speciale, servicii adiționale  sau  beneficii imediate pe tot parcursul anului. În prezent, aproximativ 420.000 de persoane sunt înscrise în Clubul CCC.

Promoția Zilele Clubului CCC este în derulare până pe data de 2 aprilie (20% discount online, în aplicatie si în magazinele fizice, la produse nereduse pentru cumpărături de minimum 129 de lei), iar permanent Oferta de Bun-Venit prin care clienții beneficiază de 10% discount când se înscriu în Club.

Cardul digital este disponibil în cadrul aplicației mobile CCC, care poate fi descarcată gratuit atât din App Store sau AppGalery,  cât și de pe Google Play, iar prin integrarea acestui card in aplicație, clienții au acces la toate informațiile și tranzacțiile lor.

Membrii Clubului CCC pot atinge trei statusuri în funcție de nivelul de achiziție: Standard, Silver și Gold. Fiecare dintre Membrii Clubului își începe aventura cu statutul Standard, dar fiecare achiziție îi aduce mai aproape de nivelul superior. Nivelul Standard aduce o garanție a returnării în 60 de zile a produselor achiziționate fără a prezenta o chitanță, livrare gratuită online a comenzilor de peste 49 de lei, -10% reducere la achiziții sub formă de cadou pentru ziua de naștere și acces la conținut exclusiv în aplicația CCC.

Cardul digital oferă clienților membri o combinație unică de avantaje și o experiență de cumpărături modernă și specială: toate beneficiile se regăsesc într-un singur loc, iar interacțiunea este dinamică și rapidă.

Cumpărăturile convenabile la prețuri atractive nu sunt singurul avantaj al comunității Clubului CCC. Pentru Membrii Clubului Gold și Silver, Partenerii au garantat reduceri excepționale. Au fost pregătite, printre altele, oferte dedicate și prin parteneri, de către Empik Foto, StarGift, 7card@Home, Marionnaud, precum și alții. Toate ofertele partenerilor sunt disponibile pe: https://ccc.eu/ro/club-ccc.

Nu ești încă membru al Clubului CCC? Nu ezita – descarcă aplicația mobilă CCC sau înregistrează-te pe ccc.eu/ro. Alătură-te comunității modei și obține beneficii unice!

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fashion

Din Bihor la New York- Veșminte semnate de designerul Dorin Negrău, în dialog cu costume din colecția Muzeului Țării Crișurilor

Published

on

Muzeul Țării Crișurilor Oradea – Complexul Muzeal în parteneriat cu Centrul Tradițional de Conectare la Viața Simplă – Husasău de Tinca, Asociația „Prietenii Muzeului Țării Crișurilor”, Muzeul Național al Țăranului Român – București și Muzeul Satului Bănățean – Timișoara, Capitala Europeana a Culturii 2023, organizează expoziția „DIN BIHOR LA NEW YORK: Veșminte din creația designerului Dorin Negrău în dialog cu costume din colecția Muzeului Țării Crișurilor”.

Expoziția este rezultatul unui parteneriat încheiat între instituția muzeală orădeană și designerul Dorin Negrău și prezintă o suită de costume tradiționale românești, din patrimoniul Muzeului Țării Crișurilor, alături de veșminte contemporane, cu ornamente de inspirație tradițională, aparținând lui Dorin Negrău.

Dorin Negrău este singurul designer român inclus în cadrul elitistului eveniment de modă New York Fashion Week. Și acesta nu este un lucru întâmplător, căci stilul său valorifică elemente din portul tradițional românesc, aducându-le în actualitate prin folosirea noilor tehnologii de afișare textilă a semnelor-simbol, dar și a tehnicilor tradiționale realizate în colaborare cu diverși meșteri locali. Astfel, Dorin Negrău reușește să potențeze veșmântul contemporan, transformându-l într-un reper cultural identitar, tributar spațiului generator.

Proiectul propus de artistul vizual Dorin Negrău își are resursele în însăși ciclurile vieții. Este cunoscut încă din Antichitate că țesutul este asociat creării Universului, iar țesătorul este asociat demiurgului. Țesutul înseamnă creație, iar suveica-instrumentul care o desăvârșește-, împrumută din sacralitatea acesteia. Firul, războiul de țesut, fusul și furca nu sunt altceva decât metafore ale sorții. Ele vorbesc despre urzeala lumii, despre firele destinului, despre țesătoarele sacre, care închid și deschid la nesfârșit ciclurile din viața omului, ale anotimpurilor și ale cosmosului. Amintirile copilăriei petrecute cu bunica maternă pe timpul verii, printre firele de cânepă la topit în vale și apoi la melițat, iar iarna printre tălpile războiului de țesut cu socala în brațe, nu au fost înlocuite sau șterse de succesul de la cea mai râvnită săptămână a modei. Dimpotrivă, această reușită l-a motivat să promoveze în veșmântul contemporan internațional motivele tradiționale românești, din satul său natal din zona Crișului Negru. Pentru noile generații, a realizat o serie de bluze urbane cu motivele populare bihorene, cusute pe costumul popular realizat chiar de însăși bunica sa.

Prin expoziția „DIN BIHOR LA NEW YORK: Veșminte din creația designerului Dorin Negrău în dialog cu costume din colecția Muzeului Țării Crișurilor”, s-a dorit evidențierea elementelor comune ale hainelor urbane create de Dorin Negrău și ale costumelor tradiționale din patrimoniul Muzeului Țării Crișurilor. De asemenea, s-a reușit realizarea unei incursiuni cromatice și evolutive a semnelor tradiționale de-a lungul văii Crișului Negru, plecând de la Husasău de Tinca, din câmpie în amonte, ajungând până în satele conservatoare din subzona etnografică Roșia-Pietroasa, unde a fost identificată proveniența motivelor cusute de către Ana Luchi, bunica designerului.

Expoziția va fi vernisată în data de 23 septembrie a.c., la Muzeul Satului Bănățean – Timișoara, Capitala Europeana a Culturii 2023 și intinerata în mai 2024, la Muzeul Național al Țăranului Român – București. ‘Mă bucur extraordinar de mult că reuşesc să aduc un omagiu bunicii mele, care mi-a insuflat acest drag pentru motivele tradiţionale. Pot să spun cu mândrie că nu este doar povestea mea, ci este povestea noastră a tuturor şi vă sugerez să vă încurajaţi copiii să-şi petreacă vacanţele cât mai mult timp cu bunicii. Pentru că ei îşi pun amprenta personală asupra vieţii lor. În cazul meu, a fost brodatul şi ţesutul, pe care le-am valorificat, împotriva voinţei tatălui meu, dar care a fost mândru până la urmă de drumul pe care l-am ales,’ a spus Dorin Negrău. Piesele muzeale pot fi evidențiate prin vechimea lor, prin locul de proveniență, prin materialul și tehnica folosită la realizarea lor și în mod absolut necesar ele sunt inventariate; mult mai puțin le dăm semnificație subiectivă prin atașarea lor de o persoană și de o poveste. Astfel, vă propunem o poveste, un exercițiu de imaginație, în care revenim la vârsta copilăriei și asistăm fascinați la tot ceea ce face bunica, o urmărim cum seamănă cânepa, cum formează mănuși din cânepa culeasă, apoi o usucă și o duce la topit, prilej cu care știm că urmează hârjoana în vale cu copiii de pe ulița din sus sau zilele de joacă afară, în care ne împiedicam în puzdării și când tot satul vuia de gura meliții, dar și corvoada zilelor făcutului de țevi, în care ne minunam cum reușea bunica să ne mângâie drăgăstos cu mâinile ei aspre și muncite de atâta tors. Miilor de mâini ale bunicilor neamului nostru le dedicăm expoziția, ca un omagiu adus româncelor care au perpetuat, prin fiecare centimetru pătrat țesut nu doar o simplă îndeletnicire casnică, ci un adevărat meșteșug cu o estetică și semiotică proprie pe care au reușit să o transforme în artă a cărei sevă se trage din tradițiile noastre străvechi. Propunem ca punct de plecare a înțelegerii acestei expoziții, dialogul dintre creațiile vestimentare ale designerului Dorin Negrău inspirate din îmbrăcămintea ce încă se mai crea în casa copilăriei sale, acum 40-50 de ani și piese din colecția de port popular a Secției de Etnografie.

O parte din piesele muzeale folosite provin din localități învecinate cu Husasău de Tinca al copilăriei lui Dorin Negrău, cu scopul de a ilustra portul popular specific subzonei etnografice Holod, port pe care bunica lui l-a făurit atât pentru ea cât și pentru membrii familiei sale. O altă parte de piese provin din subzona tradițională Roșia-Pietroasa, iar alte două piese dintr-un sat conservator de pe Crișul Repede, situat în apropierea Oradiei.

Continue Reading

Fashion

Începe toamna cu cea mai nouă colecție de la bonprix

Published

on

Frunzele colorate ale copacilor, plimbările lungi, mirosul intens de mirodenii și conversațiile interminabile la o ceașcă de ceai… Vine toamna! În acest sezon, optează pentru modele atemporale și elegante, de care te vei bucura mulți ani de acum încolo. bonprix a pregătit mai multe propuneri clasice pentru a te face să arăți şi să te simți specială.

Optează pentru ținute atemporale. Datorită modelelor clasice și culorilor versatile, cum ar fi negru intens, alb pur, bej delicat sau maro maiestuos, poți crea cu ușurință ținute elegante. Tricourile golf cu guler înalt și fustele creion din piele sunt perfecte pentru plimbările lungi cu o prietenă, în timp ce un palton elegant cu model pepite alb-negru completează look-ul și atrage privirile trecătorilor.

Noua colecție impresionează prin calitatea înaltă a materialelor. Dacă o compoziție bună este la fel de importantă pentru tine ca un design la modă, ești în locul potrivit! Poartă pulovere din cașmir în acest sezon și simte căldura lor. Completează-ți look-ul cu un blazer din lână, perfect pentru tendințele toamnei. O fustă din piele într-o nuanță maro închis va arăta, de asemenea, grozav – se potrivește perfect cu pantofii cu toc din tweed și o eșarfă din satin.

Toamna este momentul perfect pentru a-ți reîmprospăta garderoba și pentru a încorpora un stil sofisticat în ținutele de zi cu zi. Optând pentru combinații clasice de la bonprix, poți fi sigură că nu se vor demoda după un sezon – o investiție care va dura, fără îndoială, ani de zile.

Pentru mai multă inspirație vizitează bonprix.ro și vei descoperi o multitudine de ținute atemporale care să reflecte această perioadă specială a anului.

 

Continue Reading

Fashion

Grupul MODIVO deschide al doilea magazin din București

Published

on

Pe 31 august, în AFI Cotroceni, s-a deschis cel de-al doilea magazin sub sigla grupului MODIVO din București. Pe o suprafață de aproape 400 de metri pătrați, multibrandul îi poartă pe clienți într-o nouă dimensiune a cumpărăturilor, care devin și mai plăcute. Totul datorită utilizării celor mai noi tehnologii și a unui sistem propriu de comenzi. Conceptul inovator care combină lumea online cu cea offline, deja cunoscut în România, este foarte apreciat de clienți – de unde și decizia de a deschide încă o locație în București.

Noul magazin este caracterizat de tehnologia modernă. Numeroasele tablete permit comandarea și

probarea unui anumit produs din gama epantofi.ro sau MODIVO. Personalul magazinului va livra

articolele comandate direct clienților sau într-una din cele 4 cabine de probă spațioase. În interior, se află un ecran mare care permite accesul la funcțiile care facilitează cumpărăturile, cum ar fi schimbarea iluminării în funcție de ora din zi sau posibilitatea de a primi sfaturi profesionale din partea personalului nostru. Există 4.000 de produse disponibile pe loc. Întreaga gamă poate fi

vizualizată pe tabletele menționate mai sus. Clienții pot alege dintre diferite branduri, inclusiv casual, premium sau sport, printre care adidas, BOSS, Gestuz, Guess, New Balance, Pinko sau Samsoe Samsoe.

Grupul MODIVO dorește să răspundă nevoilor clienților și să fie cât mai aproape de ei, spune Aleksandra Tomalska, director de retail. „Primul nostru magazin din România, situat în Mega Mall, este foarte apreciat de clienți. De aici și decizia pentru o altă locație în București. Recent am deschis primele magazine în Bratislava și Riga. În curând, vom deschide și alte magazine în diverse orașe din Europa.”

Datorită serviciului premium ,,Probează înainte de a plăti”, toți clienții au posibilitatea de a rezerva și de a comanda produse direct la AFI Cotroceni. La fața locului există, de asemenea, un scanner esize.me, care efectuează o scanare 3D a picioarelor, permițând o potrivire precisă a pantofilor în timpul cumpărăturilor.

Primul magazin de acest tip a fost deschis în toamna anului trecut în Mega Mall. Alegerea celei de-a doua locații din oraș nu este o coincidență. AFI Cotroceni este una dintre cele mai mari unități de acest gen din regiune, cu o suprafață de peste 90.000 de metri pătrați și peste 20 de milioane de vizitatori pe an. Pentru confortul clienților, sunt puse la dispoziție peste 2.500 de locuri de parcare.

Continue Reading

Trending