Connect with us

Bani si afaceri

Connect-R si CLAPART lanseaza o colectie de NFTuri cu utilitate inovatoare

Published

on

Cunoscutul cântăreț de rap și muzică pop Connect-R se lansează în lumea Web 3 prin Hood Heroes, o colecție de NFTuri (tokeni non-fungibili) cu utilitate care își propune să modifice relația dintre artist și fanii săi. Colecția, care numără până la 5000 de caractere generate random, este inspirată din viața și transformările artistului și este lansată în parteneriat cu Rarissime, magazinul exclusiv de NFTuri ale proiectului CLAPART. “Ca artist mi-am dorit mereu să ofer comunității, celor care cred în mine, cât mai mult din viziunea mea despre muzică, despre artă, despre viață. Mult din tot ce am realizat în această existență se datorează vouă, celor care m-au susținut și apreciat. Și azi vreau să vă recompensez, cu ocazia de a-mi deveni parteneri.” – declară Connect-R, pe numele său real Ștefan Mihalache. În premieră națională, colecția va oferi cumpărătorilor șansa să devină parteneri cu Connect-R, deținând procente din faimosul hit “Vara nu dorm”, dar și din melodii noi, precum „Lasă-mă Să Te”, feat Raluka. Având un puternic accent pe utilitate, colecția Hood Heroes va avea 4 clase de raritate: Comun, Rar, Epic și Legendar. La mintare (momentul vânzării și a lansării pe blockchain) cumpărătorii vor descoperi ce raritate are NFTul lor, aceasta fiind stabilită la întâmplare de algoritm, astfel încât toată lumea va avea o șansă egală la mintare. Pentru fani, pe lângă posibilitatea de a deveni partener cu artistul lor favorit, cele mai atractive utilități vor fi accesul la evenimente VIP (inclusiv șansa de a-l cunoaste personal pe Connect-R), bilete la concerte și o comunitate exclusivă cu oportunități pentru proprietari, precum și multe alte beneficii. Pentru entuziaștii NFT și cripto în general, colecția garantează un randament garantat (APY) de 10% timp de 2 ani, cu o inovativă schemă lunară de distribuție de venituri. Colecția de NFTuri va fi disponibilă începând cu 7 Aprilie, mintarea NFTurilor având loc pe infrastructura de blockchain MultiversX (ex-Elrond), la rândul său un proiect românesc de mare succes internațional. Vor exista trei runde consecutive de mintare, la intervaluri de 24 de ore. Prețurile încep de la  1.3 EGLD per NFT (primele 1000 de NFTuri), ajungând la 1.6 EGLD pentru urmatoarele 2000 și 1.9 EGLD pentru ultimele 2000. NFTurile nemintate vor fi arse (distruse) pentru a spori raritatea colecției. Pentru fanii Connect-R care sunt noi în lumea cripto, magazinul Rarissime pune la dispoziția lor și plata direct cu cardul, prin procesatorul de plăți CryptoCoinPro, direct integrat în pagina de minting. Pentru cei care nu vor prinde NFTuri la evenimentul de mintare, acestea vor putea fi achiziționate prin tranzacționare secundară pe marketplaceuri dedicate, precum XoxnoDeadreareEneftor sau Isengard. Proiectul Hood Heroes reprezintă doar un prim proiect ce validează un model economic nou, după cum afirmă reprezentanții companiei CLAPART. “Obiectivul nostru este să validăm felul în care tehnologia NFT poate fi utilizată cu succes pe piața de media și divertisment. Colaborarea cu Connect-R va fi prima dintr-o serie lungă planificată de dropuri pe magazinul Rarissime, la care vor contribui artiști de renume din România și din regiune. Misiunea noastră este să construim un ecosistem descentralizat care va oferi artistilor consacrați șansa să își maximizeze engagementul propriilor comunități de fani precum și posibilitatea pentru talente nedescoperite să se lanseze în industrie fără dificultățiile pe care în mod tradițional le întâmpină, in principal de natură financiară. NFT-urile și tehnologia blockchain oferă în prezent posibilitatea unei revoluții în industria muzicală și suntem onorați să putem contribui la ea.” – declară Tudor Fornea, CEO CLAPART. Componenta educațională nu este ignorată Pentru a promova componenta de educare a populației privind utilitatea si beneficiile tehnologiei blockchain, CLAPART intră în parteneriat cu Arc Stake/Arc Academy, o cunoscută comunitate parte din ecosistemul MultiversX. Cele două entități vor colabora la nivel educațional pentru organizarea de evenimente educaționale live și online, precum și pentru lansarea de produse și servicii pe blockchain. Un prim astfel eveniment va avea loc pe data de 6 Aprilie. Detalii despre evenimentul puteti gasi pe https://academy.arcstake.com/ Ce sunt NFTurile? NFTurile (Non-Fungible Token) sunt active digitale unice care reprezintă proprietatea asupra unui anumit articol sau o bucată de conținut dintr-o rețea blockchain, cum ar fi lucrări de artă, muzică, videoclipuri etc. NFT-urile sunt stocate într-un blockchain și sunt verificate criptografic, ceea ce le face rezistente la duplicare sau fraudă. NFT-urile au fost utilizate în industria muzicală, media și divertisment pentru a oferi artiștilor și creatorilor de conținut un mod de a-și monetiza și a-și controla operele într-un mod unic și inovator. Poveștile de succes includ albumul NFT lansat de muzicianul 3LAU, care a strâns peste 11,6 milioane de dolari, colecția de NFT-uri ale DJ-ului Deadmau5 și vânzarea NFT-urilor asociate cu albumul „When You See Yourself” al trupei Kings of Leon. Rihanna a folosit NFT-uri pentru a distribui venituri asociate cu drepturile de autor pentru melodia sa „Bitch Better Have My Money” prin intermediul platformei blockchain Zora. Utilizarea NFT-urilor în aceste domenii se poate extinde la drepturile de autor, bilete de evenimente, colecții exclusive și multe altele, oferind astfel posibilități noi și interesante pentru artiști și fanii lor. Video oficial de lansare a colecției: https://www.youtube.com/watch?v=xljW6eLXd7A&ab_channel=CLAPART

Bani si afaceri

Peste 60 de antreprenori români cu produsele lor sunt prezenți în noul spațiu FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market din Promenada Mall

Published

on

Raiffeisen Bank România și Mezanin Market deschid în Promenada FactoryLab – spațiu care va reuni produse de la peste 60 de antreprenori români.

Timp de 4 luni, cei interesați vor găsi, la etajul 1 din Promenada Mall, o selecție specială de produse – de la cadouri de Paște, bijuterii și ilustrații, până la haine, obiecte de decor, ceramică și produse gourmet.

Proiectul a venit ca o extensie firească a comunităților factory by Raiffeisen Bank și Mezanin Market. După ce am susținut financiar peste 560 de businessuri locale, cu sume în valoare totală de 32 de milioane de euro, ne-am dorit să ducem mai departe sprijinul nostru – oferind nu doar finanțare, ci și spațiu real de expunere și conectare între antreprenori și publicul larg. FactoryLab reprezintă o davadă a acestui angajament: un loc de întâlnire între brandurile creative și publicul larg, a declarat Alexandra Arsene, Director IMM, Raiffeisen Bank România.

Pe durata celor patru luni, FactoryLab va găzdui și o serie de antreprenori invitați, care vor anima spațiul în fiecare weekend, precum și o selecție rotativă de produse curatoriate din peste 12 categorii (băuturi artizanale, accesorii textile, produse de skincare, produse pentru copii, etc)

Bucureștiul se schimbă și comunitățile sale cresc în direcții noi. FactoryLab este pentru noi o formă de a rămâne aproape de ce contează: oamenii, relațiile autentice, munca făcută cu sens. Suntem recunoscători partenerilor de la Raiffeisen Bank pentru încrederea și susținerea constantă a ecosistemului antreprenorial, și le mulțumim celor de la Promenada Mall pentru că ne-au invitat să transformăm acest spațiu într-un loc viu și relevant pentru oraș. E un proiect despre creativitate locală, dar și despre comunitate, curaj și colaborare” – Silvia Floareș, co-fondatoare Mezanin Market.

Un spațiu care transformă vânzarea în experiență

FactoryLab este conceput ca un laborator viu al antreprenoriatului local – un loc în care designeri, artizani, ilustratori, creatori de modă, producători gourmet și branduri de îngrijire personală își spun poveștile, își testează ideile și construiesc relații directe cu publicul.

Pe lângă antreprenorii prezenți, FactoryLab va găzdui în weekend-uri și alte proiecte curatoriate, precum Peony Edit by Assamblage X RDW GO, Kids Design Market sau Vynil Days.

Despre Raiffeisen Bank România

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, cu capitalizare și lichiditate solide activează pe piața bancară din România deservind peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are peste 4.800 de angajați în 284 de unități, 1.131 ATM-uri & MFM-uri și peste 27.800 POS-uri.

De mai bine de 25 de ani, Raiffeisen Bank susține mediul economic din România, oferind produse și servicii financiare dezvoltate pentru a acoperi nevoile clienților. Având ca principiu fundamental responsabilitatea, contribuim la dezvoltarea societății prin finanțarea economiei reale și sustenabile. Totodată, suntem implicați în comunitate, prin susținerea a 5 piloni de dezvoltare: educație, ecologie urbană, sport ca stil de viață sănătos, inovație și nu în ultimul rând, artă și cultură. Din 2023, Raiffeisen Bank propune o nouă abordare și perspectivă asupra serviciilor bancare, prin lansarea “Banking 1:1″, o modalitate interactivă de a simula configurarea unui plan financiar pentru clienții noștri, folosind aplicația Smart Finance, dezvoltată de echipa din România. www.raiffeisen.ro

Despre Mezanin Market

Mezanin Market este un proiect al Asociației Antrepriza Culturală, care susține de 7 ani antreprenorii locali și artiștii independenți prin târguri, activări și proiecte colaborative. Cu peste 400 de creatori implicați din 2018 până în prezent, Mezanin Market este una dintre cele mai active platforme de validare a micilor afaceri creative din România.

Despre Promenada Mall

Cu un mix de branduri de renume internațional și o gamă bogată de restaurante și servicii, Promenada, pune la dispoziția clienților o experiență completă de shopping. Având un design modern în linie cu arhitectura urbană din zona de nord a capitalei, Promenada Mall aparține NEPI Rockcastle și este situat pe Calea Floreasca nr 244-246, Sector 1 București, cu acces facil la mijloacele de transport public, într-una din cele mai moderne zone ale orașului.    

Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho, Bijuteria Teilor, grupuri de renume ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka, Merer și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, Lunet, Murmur, în exclusivitate în România, Chic Chic Urban Fashion, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber. Ofertei de magazine i se adaugă o gamă largă de servicii precum Asian Vitality SPA,  The BAR Salon, Salon Yvonne, Floria, Needle Atelier de retuș, ECO CLEAN, Diamond Car Wash și o varietate de servicii bancare.   

Terasa verde, de peste 4000 mp este o adevărată oază urbană, care invită vizitatorii la relaxare și oferă modalități variate de petrecere a timpului liber – proiecții de film, spectacole de teatru, concerte în aer liber și alte evenimente dedicate publicului. Restaurantul Trickshot oferă mai mult decât experiențe culinare, cuprinzând și activități de petrecere a timpului liber –  biliard și bowling. Clienții au la dispoziție și Clubul de Health & Fitness World Class, ce oferă membrilor acces la facilități și echipamente premium.  

Cei care preferă modalitățile de transport prietenoase cu mediul vor găsi la Promenada Tesla Superchargers (nivelul -2) și alte stații de încărcare disponibile în parcarea subterană.

Continue Reading

Bani si afaceri

ATALIAN România: 29.5 milioane de euro din Facility Management în 2024

Published

on

După optsprezece ani de la intrarea pe piața din România, ATALIAN devine lider național de piață în Facility Management, atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și profitabilitatea și productivitatea; în 2024, ATALIAN obține o EBITDA de 2.300.000 EUR și un profit net de 1.050.000 EUR la o cifră de afaceri de 29.500.000 EUR.

ATALIAN ROMÂNIA devine lider de piață în Facility Management și câștigă 4 premii la nivel național
În cadrul Topului Național al Firmelor Private din România, un clasament realizat exclusiv pe baza performanțelor financiare ale firmelor private, compania Atalian România a fost premiată cu LOCUL 1 la patru categorii: profit, cifră de afaceri, productivitate și performanță globală.

Clasamentul, realizat de către IMM România, recunoaște anual eforturile și realizările companiilor care contribuie activ la dezvoltarea economiei naționale, fiind un eveniment dedicat excelenței și inovației.

Premierea din cadrul Top 2024 IMM România a avut loc în urma analizei a 855.000 de companii, Atalian România obținând 4 distincții la nivel național pentru întreprinderi mari, pentru domeniul de activitate CAEN 6832 – administrarea imobilelor pe bază de comision sau contract: LOCUL 1 – Performanță globală, LOCUL 1 – Productivitate, LOCUL 1 – Cifră de afaceri, LOCUL 1 – Profit brut.

Vezi și Grupul Dedalo România raportează pentru 2023 o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro

“Apreciez în mod deosebit premiile Top IMM deoarece sunt bazate pe cifre clare și nu pe evaluări subiective. Totul a fost transparent, criteriile clare, iar ceremonia plină de bun gust și rafinament.”, a declarat Cora Cristescu, CEO al Atalian România.

Atalian România a închis anul 2024 cu o cifră de afaceri în creștere cu 26,5% față de rezultatele financiare ale anului 2023 care au fost, de altfel, cele luate în considerare pentru realizarea și premierea Top 2024 IMM România, și anume: cifră de afaceri de 23.330.000 EUR, profitul net de 950.000 EUR cu o medie anuală de 735 de angajați.

În prezent, Atalian România are în administrare peste 300 de puncte de lucru reprezentând 80 de clădiri de birouri, 10 fabrici, un complex rezidențial și un lanț de supermarketuri.

“Performanța prin calitate este ceea ce dorim să ne caracterizeze mereu, acesta fiind și rămânând obiectivul nostru principal în toți acești ani. Iar în spatele acestei realități stau oamenii din echipa noastră care a rămas «tânără», și spun asta fără să aibă vreo legătură cu vârsta, ci mai degrabă cu capacitatea de a se adapta continuu și a-și manifesta dorința de a pune în practică mereu lucruri sau idei noi. În Facility Management provocările se tot schimbă, însă una constantă rămâne cea legată de dezvoltarea oamenilor. Noi ne bazăm pe competențe și nu doar pe experiență. Experiența poate fi dobândită practicând, important este să atragem atitudinile care ni se potrivesc. Ori, ca să poți activa atât de mult într-o astfel de industrie, trebuie mai întâi să îți placă ca în fiecare zi să o iei cumva de la capăt, să te întâlnești cu noi oportunități și să ai maturitatea să te adaptezi mereu la piață.” a declarat Cora Cristescu, CEO al Atalian România.

Continue Reading

Bani si afaceri

CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group și lansează o nouă eră de inovație tehnologică în automatizarea retailului

Published

on

CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare majoră: achiziționarea tuturor acțiunilor italiene de la Custom Group, transformând compania într-una cu capital 100% românesc. Această schimbare semnificativă poziționează CPE ca prima și singura companie din România cu un focus dedicat pe tehnologia de retail, oferind o gamă largă de soluții inovatoare și de ultimă oră, „Made în România”, pregătite să se extindă rapid atât la nivel național, cât și internațional.

CPE că parte a grupului Custom până în 2024, a fost un pionier în industria caselor de marcat din România, oferind soluții complete de hardware, software și service pentru imprimante și case de marcat. Funcționând anterior ca unitate de producție pentru Custom Spa Italia, produsele CPE sunt fabricate în Glimboca și exportate în peste 76 de țări, astfel produsele CPE pot și găsite de la Washington la Tokyo și Rusia până în Australia. Custom Group este un lider european în retail și automatizare de peste trei decenii, contribuind la 32 de brevete proprietare și soluții integrate de hardware, software și servicii în mai multe sectoare, inclusiv aviație, retail, automatizare industrială și jocuri.

CPE a fost fondată în 2006 și a cunoscut o creștere constantă, devenind un jucător important pe piața tehnologiei pentru retail și automatizare. De-a lungul anilor, compania a fost implicată în dezvoltarea de soluții integrate pentru multiple industrii, inclusiv retail, aviație și logistică. Cu această achiziție, CPE își reafirmă angajamentul față de inovația locală și internațională și își consolidează poziția de lider în tehnologie.

„Succesul CPE România își are rădăcinile în povestea sa unică începută în 2006 cu doar cinci angajați, într-o unitate modestă de 150 de metri pătrați. Compania a crescut rapid datorită ambiției și expertizei comune, astfel ca până la sfârșitul anului inaugural, echipa a ajuns la 25 de angajați. Astăzi, CPE România se mândrește cu o infrastructură modernă, o echipă de 60 de angajați și urmează să crească până la 140 de angajați, prezentând traiectoria de creștere a companiei în peisajul economic dinamic al României. Această tranziție evidențiază, de asemenea, punctul culminant a peste 20 de ani de leadership tehnologic, deoarece CPE, anterior o ramură europeană majoră a Grupului Custom Italian, își trasează acum propriul drum de independență. Suntem extrem de încântați să anunțăm acest nou capitol din istoria CPE. Achiziționarea completă a acțiunilor italiene ne permite să ne consolidăm statutul de lider și să ne accelerăm planurile de extindere globală. Această schimbare este un moment de mândrie pentru noi toți și pentru România. Inovațiile noastre sunt construite pe baza unei experiențe internaționale și a unei expertize locale puternice. Ne propunem să revoluționăm industria retail-ului, oferind soluții tehnologice eficiente și accesibile pentru toate tipurile de companii.”, a declarat Marius Ursulescu, CEO și fondator al CPE.

Un hub modern de producție pentru creștere globală

Cu o capacitate de productie nou extinsă, care acoperă 20.000 de metri pătrați, și având o abordare profundă asupra sustenabilității, CPE dispune de 4 linii de producție de ultimă generație, care integrează tehnologie avansată IoT și SAP pentru a optimiza gestionarea lanțului de aprovizionare, îmbunătățirea și dezvoltarea integrată a produselor (IPD), și asigurarea unui control al calității superior. Facilitățile, susținute de peste 70% furnizori români, produc peste 200.000 de unități anual, iar o nouă linie de producție și dezvoltare se concentrează pe dezvoltarea unei infrastructuri robuste, care alături de o rețea de 200 de dealeri români, poziționează CPE pentru o creștere rapidă atât pe plan intern, cât și internațional.

„Acesta este un moment de mândrie atât pentru România, cât și pentru echipa noastră. Proprietatea completă ne da puterea să impulsionăm inovația și să urmărim o creștere ambițioasă la scară globală cât mai rapid. Prin valorificarea expertizei noastre locale și a experienței internaționale, putem continua să oferim soluții de neegalat care să răspundă nevoilor în evoluție ale industriilor de retail și automatizare din întreaga lume. Nu doar că ajutăm comercianții, ci susținem o mișcare de diseminare a culturii tehnologice, benefică pentru orice tip de companii. De la magazine mici la francize mari, oferim tehnologii care vor revoluționa experiența de retail. Și facem acest lucru cu inovații Made în România.”, a subliniat Marius Ursulescu, Fondator și CEO al CPE.

Lansarea UNO – Primul terminal fiscal POS realizat integral în România

În conformitate cu planurile sale ambițioase, CPE anunță lansarea UNO, primul terminal fiscal POS realizat integral în România. UNO reprezintă următoarea generație de tehnologie de retail și este conceput să redefinească peisajul retail-ului self-service.

Cu un design modern, instalare ușoară și materiale rezistente la condiții meteo, noul terminal de plată UNO este soluția ideală pentru diverse domenii, inclusiv automate, spălătorii auto, parcări și multe altele. Terminalul este echipat cu tehnologii avansate care optimizează consumul de energie și răspunde cererii tot mai mari pentru plăți fără numerar și tranzacții digitale. UNO demonstrează angajamentul CPE față de inovația „Made în România” și poziționează compania în fruntea sectorului global al retail-ului autonom.

„UNO, primul terminal fiscal POS fabricat integral în România, reprezintă cea mai largă gamă de soluții pentru retail, cu o viteză de neegalat și inovație – „Made în România”. Este cea mai eficientă și rapidă soluție pe care o oferim tuturor tipurilor de retaileri: de la magazin mic la restaurante, prin supermarketuri, magazine alimentare și francizori pentru a furniza acele tehnologii care rulează deja în România și în toată Europa. Cu un design elegant, instalare facilă și materiale rezistente la intemperii, UNO stabilește un nou standard pentru soluțiile de retail autonome. Echipat cu senzori de proximitate și lumină pentru a optimiza consumul de energie, este conceput pentru a gestiona cererea tot mai mare de plăți fără numerar, portofele digitale și tranzacții fără interacțiuni. Pe măsură ce sectorul global al retail-ului autonom va crește cu o rată anuală de 25% între 2024 și 2030, UNO plasează CPE în fruntea acestei tendințe de transformare.”, a mai adăugat Marius Ursulescu.

Sprijinirea ecosistemului de retail din România

CPE se angajează profund în promovarea pieței de retail din România printr-o suită cuprinzătoare de soluții tehnologice inovatoare de retail. Cu peste două decenii de experiență în automatizarea retailului, compania oferă o gamă largă de soluții rentabile, de înaltă performanță, care răspund nevoilor unice ale diverselor industrii. De la chioșcuri cu autoservire și dispozitive compatibile IoT până la terminale de plată integrate, CPE continuă să ofere tehnologii inovatoare care sporesc eficiența și îmbunătățesc experiența clienților.

Creșterea economică a României stimulează expansiunea

Strategia CPE este în tandem cu evolutia economică tot mai largă a României. Cu o rată de creștere a PIB estimată de pana la 2% în 2024, sectorul industrial al României a devenit un motor principal al inovației în Europa, susținut de inițiative guvernamentale de stimulare a industriilor de înaltă tehnologie. Acest mediu de piață favorabil, împreună cu leadership-ul tehnologic al CPE, pregătește scena pentru un succes și mai mare, pe măsură ce compania valorifică cererea globală în creștere pentru automatizarea retailului.

Expertiză locală, acoperire la nivel global

CPE continuă să se angajeze în oferirea celor mai performante soluții de automatizare pentru retail, contribuind la dezvoltarea ecosistemului tehnologic din România și din întreaga lume. CPE rămâne dedicat inovației și viitorului retailului și intenționează să lanseze o soluție fiscală all-in-one integrată cu o imprimantă fiscală, poziționând-o ca un diferențiator cheie pe piață, alături de alte produse inovatoare destinate atât piețelor locale, cât și globale.

Continue Reading

Trending