Connect with us

Fashion

(P) Trei modalitati in care poti sarbatori Craciunul alaturi de noile colectii Reserved

Published

on

Colectiile de Craciun de la Reserved au fost concepute cu gandul de a se plia perfect pe o varietate de activitati specifice sezonului. De la ocazii si evenimente speciale care necesita o tinuta formala si eleganta, pana la momentele de relaxare si timp liber petrecute alaturi de familie. Dat fiind faptul ca laitmotivul Craciunului este reuniunea mai multor generatii, si colectiile inglobează o gama de articole vestimentare ideale pentru toata lumea, indiferent de varsta.

ChristmasMood, evoca decoratiunile, culorile si formele regasite in traditiile poloneze. Aceasta prima colectie capsula pune accentul pe texturile bogate precum jacquard-ul tridimensional, catifeaua moale sau tafta, si detaliile atragatoare (aplicatii din margele si cristale, broderii tematice sau pliuri). Sectiunea dedicata femeilor cuprinde rochii cu lungimi diversificate, cu maneci lungi sau brate revelatoare. Exista si seturi jacquard, un costum clasic, o fusta tip bauble si camasi incretite, toate alaturi de o multitudine de accesorii (gulere, bentite pentru cap sau topuri bralette din plasa). Culorile care predomina sunt rosu saturat, verde sticla, negru, alb cu adaos de aur si argintiu.

Articolele vestimentare dedicate barbatilor din colectia ChristmasMood au o gama similara de culori, insa cu o tentă mai inchisa. Printre hainele cele mai ravnite se regasesc un costum din catifea in carouri, camasi, pulovere jacquard cu imprimeu de vasc sau stelute, dar si pulovere cu 80% lana. Diversitatea texturilor este prezenta si aici – tricoturi catifelate, jacquard inflorit si intersia.

Cand vine vorba de articolele dedicate fetelor, colectia ChristmasMood aduce in prim-plan camasi albe asortate cu gulere rotunde si diferite fuste sau pantaloni, rochii catifelate si balerini cu funde. Baietilor le este conceputa o mini-versiune a pieselor masculine, printre care un costum in carouri, care in loc de jacheta are o vesta mult mai confortabila – ideala pentru Cina de Craciun sau despachetarea cadourilor.

Cea de-a doua colectie capsula, Frostyland, a fost creata pentru cei care de abia au asteptat sezonul activitatilor de iarna. De la plimbarile lungi prin targurile de Craciun, pana la turele interminabile de ski de pe partie. Aici este predominant un stil nordic, unde eleganta si stilul casual fac front comun. Printre articolele feminine se regasesc jachete matlasate cu gluga, paltoane din imitatie de shearling si rochii cu bretele sau maneci lungi, rochii cu paiete si volane, impreuna cu o selectie de tricotaje moi, cu modele. Colectia vine insotita de accesorii in culori pastelate precum: o geanta mica si rotunda, o cagula, o sapca cu insertii din blana artificiala si manusi. De asemenea, la nivel de incaltaminte, predomina cizmele peste genunchi, pantofii cu platforma si cizmele clasice pentru zapada.

Articolele masculine au in centrul atentiei puloverele tip ugly sweaters, ce vor atrage in mod cert atentia. Mai mult, in locul motivelor specifice Craciunului, acestea au parte de un twist – imprumutand detalii din ski sau snowboarding, cu siluete sportive afisate intr-o zona muntoasa, acoperita de zapada. Pe langa asta, colectia se bucura de o gama larga de pantaloni cargo confortabili, blugi sau salopete din jerseu, dar si pulovere si tricouri simple. Nu in ultimul rand, imbracamintea pentru exterior include o jacheta matlasata si o jacheta fleece in doua culori. Accesoriile scot in evidenta estetica nordica a colectiei Frostyland, combinand motivele alb-negru si bleumarin pe palarii cu pompoane si esarfe.

Colectia outdoor pentru copii combina motivele festive cu cele de ski: peisaje din tesatura jacquard pe pulovere, insotite de varfuri de munte incropite din lana si brazi de Craciun sau fulgi de zapada. Paleta de culori pentru baieti este bleumarin, negru si alb, iar pentru fete este alb murdar, roz trandafiriu si verde inchis. Accesoriile pentru aceasta categorie sunt reprezentate de sepci matlasate sau tricotate, esarfe tip tub, manusi si cizme izolante.

Cea de-a treia colectie, Team Santa, este dedicata stilului casual, articolele vestimentare fiind perfecte pentru momentele petrecute cu familia. Aici, propunerile pentru mame, tati, bunici si copii sunt aproape identice: un colorit rosu-verde-alb, carouri si modele de iarna cu reni, brazi si fursecuri din turta dulce. De altfel, seturile din aceasta colectie pot fi cadouri excelente pentru adulti si copii. Acestea sunt compuse din pijamale din flanel, papuci, seturi de sosete tematice, sepci, accesorii de par, esarfe si manusi.

Nu in ultimul rand, Team Santa include piese care nu sunt adecvate doar pentru membrii familiei, ci si pentru animalele de companie. Hamuri, gulere, cravate, carouri scotiene si puloverele in trei modele ce isi asteapta prietenii patrupezi pentru a straluci.

Colectiile ChristmasMood, Frostyland si Team Santa de la Reserved sunt valabile in magazinele Reserved si online pe www.reserved.com

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fashion

(P) Cadouri elegante de la CCC în luna iubirii

Published

on

Când moda se întâlnește cu noua tehnologie, se creează ceva unic. Dovada acestui lucru este campania din luna iubirii de la CCC „De mână cu tendințele”. Imaginile prezintă genți de damă și de bărbați, unele însoțite de perechi de păsări generate de inteligența artificială – un simbol pentru dragoste, bucurie și momente petrecute împreună. Dacă ești în căutarea unui cadou pentru o persoană dragă sau pur și simplu vrei-ți completezi garderoba cu un accesoriu elegant, asigură-te că explorezi noutățile de la CCC.

Deși este important să prețuim dragostea în fiecare zi, Valentine’s Day și Dragobete sunt fără îndoială ocazii perfecte pentru a-i oferi persoanei iubite un cadou. Indiferent de nevoi, preferințe și buget, vei găsi cadouri perfecte la CCC. Anul acesta, gențile sunt vedetele campaniei. Colecția include o gamă largă de modele: de la opțiuni funcționale pentru uzul zilnic până la stiluri elegante pentru ieșiri seara.

Pentru persoanele ocupate care duc un stil de viață activ și au nevoie să aibă mereu cele mai necesare lucruri, recomandăm alegerea unei genți tip shopper. Spațiul mare din interior permite să depozitezi multe lucruri – de la un laptop, documente, la cosmetice sau o sticlă de apă. Modelul roz deschis de la Jenny Fairy combină atât funcționalitatea, cât și designul interesant.

O soluție versatilă atât pentru femei, cât și pentru bărbați va fi o geantă mare Beverly Hills Polo Club, perfectă pentru călătorii sau vizitele la sală. Este atât de confortabilă încât o poți împacheta ușor pentru o călătorie de mai multe zile. Nu este doar un accesoriu practic, ci și foarte elegant.

Cu toate acestea, oferta largă CCC nu include doar genți de dimensiuni mari. Printre propunerile de cadouri se regăsesc multe tipuri de genți mai mici. Designul crossbody de la Jenny Fairy va fi soluția perfectă pentru femeile în căutare de confort și stil. Bareta ajustabilă este, de asemenea, un mare avantaj. De asemenea, merită menționată geanta Badura decorată cu elemente aurii. Se va potrivi perfect multor stiluri datorită culorilor clasice.

Dacă totuși nu știi ce cadou să alegi, oferă persoanelor dragi un card cadou CCC x HalfPrice. Această soluție le va permite să-și facă propriile alegeri în ceea ce privește produsele care vor face parte din garderoba lor.

Cadourile de Valentine’s Day sunt disponibile în magazinele fizice CCC, pe www.ccc.eu și în aplicația CCC.

Continue Reading

Evenimente

“MODĂ VERSUS SPIRITUALITATE”- o seară de inspirație și creativitate

Published

on

Seara de marți, 30 ianuarie 2024, a fost una deosebită pentru lumea modei și a artei, găzduind o nouă ediție din seria Fashion Moments.

București, România – Seara de marți, 30 ianuarie 2024, a fost una deosebită pentru lumea modei și a artei, găzduind o nouă ediție din seria Fashion Moments. Show-ul „Modă versus Spiritualitate” care a avut loc la Muzeul Țăranului Român a fost dedicat marelui Mircea ELIADE și a adus în prim plan influențele și elementele universului spiritual și estetic ale acestuia, transpuse magistral în creațiile unor designeri români de top.

Evenimentul se dorește o explorare multiculturală, un show de stilism artistic tranzitând prin modă spațiile spirituale și estetice regăsite în viziunea marelui Mircea ELIADE – portretizându-ne prin creații, locurile unde artistul a călătorit atât fizic, cât și spiritual: România, India, Japonia, Maroc, Franța, Tibet, etca declarat Alin Gălățescu – organizatorul și directorul artistic al show-ului.

Mircea ELIADE a fost istoric al religiilor, scriitor de ficțiune, filozof și profesor la Universitatea din Chicago, autor a 30 de volume științifice, opere literare și eseuri filozofice traduse în 18 limbi și a circa 1200 de articole și recenzii cu o tematică variată. Moștenirea culturală extraordinară lăsată este o nesecată sursă de inspirație. Opera sa literară stă mărturie convingerilor de viață, frescă a problemelor existențiale în epoca pe care a trăit-o, abordând realități extrasenzoriale. Omul este tot timpul în căutarea propriilor sale forțe ascunse, este instrumentul acestor forțe pe care nu le poate controla.

Designerii serii au fost Alexandra Calafeteanu, Antonia Nae, Aleha Toncea, IzaVandee, Laura Caraman, LOSKI by Roxana Mișaca, NEYYA STORE, Raluca Lupulescu Soare, Simona Semen, Zestal.

Accesorii: Vintage Bazar.

Atmosfera a fost completată în mod armonios și inspirat de muzica LIVE oferită de ZUM MUSIC (Andreea Crepcia – voce și Radu Draganescu – clape), despre care regizorul și realizatorul TV Cătălin Ștefănescu spunea: “este muzica aceea care te seduce, te fascinează, te face să te desprinzi de ceea ce asculți în mod obișnuit, și te conduce spre redescoperirea unui anumit fel de întâlnire cu muzica. Întâlnirea aceea în care sonoritățile transcend genurile și curentele la modă, oricare vor fi fiind ele, transformându-se în fascinație pură. “

Am avut alături o serie de invitați speciali, persoane publice precum Andreea Marin, Irina Margareta Nistor, Virgil Nițulescu – directorul Muzeului Național al Țăranului Roman, dar și comunitatea Cardinalia, femei remarcabile, modele în viață și pe catwalk.

Mulțumiri speciale Muzeului Național al Țăranului Român.

Evenimentul a fost transmis LIVE pe pagina de Facebook DallesGO.

Make-up: Iolanda Huma, Maria Voicu, Nicoleta Ispasescu și echipa Laura Perian

Hair styling: Echipa Erika Gonczi.

Foto: Remus Nicolaescu

Video: AV Hive

Locație: Muzeul Național al Țăranului Român MNȚR, Sala “Tancred Bănățeanu”.

Parteneri: SERVE / NAZZURO Aqua / Boost4Life/ AV Hive / Artesana / MRA Agency / Cardinalia.

Partener comunicare: PRagmatIQ by Knart Communication.

Fashion Moments” este un eveniment marca Avanpremiere by Alin Gălățescu

Continue Reading

Fashion

Tu alegi: BOSS prezintă campania primăvară/vară 2024

Published

on

Campania de susținere #BeYourOwnBOSS militează pentru o viață autonomă, stimulată de încredere în sine, stil și viziune. În acest sezon, încrederea în sine e în centrul atenției, subliniind că alegerea îți aparține, iar decizia de a fi propriul tău BOSS ține de tine.

Pentru colecția primăvară/ vară 2024, BOSS a înrolat celebrități cunoscute pe plan internațional pentru a ilustra această narațiune motivațională. Campania globală arată noi fețe recognoscibile, inclusiv supermodelul brazilian Gisele Bündchen, modelul britanic Adwoa Aboah, plus ambasadorii consacrați BOSS, actorul din Coreea de Sud Lee Minho și jucătorul de tenis italian Matteo Berrettini. Cântăreața și actrița britanică Suki Waterhouse revine ca ambasador de brand pentru ceasurile, bijuteriile și ochelarii BOSS.

În noua campanie, fiecare protagonist e situat într-un labirint, pășind din întuneric spre lumină – reprezentând metaforic cât de importante sunt alegerile pe care le facem în viață pentru destinul nostru.

Colecția BOSS primăvară/ vară 2024 clădește pe elemente de design prezentate la show-ul de fashion din Miami, unde s-a putut admira o paletă de culori discretă și sofisticată pe interpretări contemporane ale unor piese clasice. Colecția oferă o selecție pentru o garderobă completă, pentru orice ocazie, care să răspundă unui stil de viață plin. Binecunoscutele costume BOSS sunt reinterpretate într-o suită de siluete moderne și puternice. Nuanțe blânde, țesături ușoare și contraste – fluiditate și structură; opacitate și translucid – conferă o perspectivă împrospătată, ideală pentru eleganță în sezonul cald.

Un motiv central recurent e monograma cu dublu B, prezentă pe multe piese, fie de îmbrăcăminte, fie accesorii. Acest detaliu distinctiv, cu designul împletit, reprezintă spiritul unui adevărat BOSS – un individ curajos, care nu se teme să ia o poziție fermă. Monograma cu dublu B e prezentă și în campania digitală amplă. Motivul va fi recreat în imagini supradimensionate 3D, folosind tehnologie CGI hiper realistă în locații iconice din toată lumea. Sub sloganul “Double B, Every Me,” aproape 100 de ambasadori de brand, celebrități, atleți și influenceri digitali vor crea content original pentru Instagram și TikTok. Aceste personalități se vor exprima în stilul propriu, în timp ce vor purta piese din colecția cu monograma dublu B – demonstrând că sunt mai multe feluri în care poți fi propriul tău BOSS. Fanii brandului vor fi invitați să se alăture campaniei, folosind un filtru unic de Instagram.

Campania a debutat la apusul zilei de 31 ianuarie până la răsăritul zilei de 1 februarie, când  BOSS a proiectat o hologramă de 10 metri înălțime a ambasadorilor Lee Minho și Gisele Bündchen în Potters Fields Park din Londra, în apropierea iconicului Tower Bridge. BOSS este primul brand de fashion care lansează o campanie globală cu o hologramă la scară mare, deschizând drumul pentru posibilități nelimitate în mediul outdoor advertising. Acest display vizual de impact va crea content captivant pentru canalele de social media ale brandului.

“Inovația are un rol proeminent în strategia noastră de a avea un impact asupra consumatorilor la scară largă și de a crea ceva fascinant. Holograma este cea mai recentă expresie a explorărilor noastre și a curiozității de a exploata puterea tehnologiei în comunicarea de brand.

Noutatea pe care o reprezintă ne ajută să creăm content captivant cu potențial imens de viralizare și memorabil, oferind o nouă experiență publicului nostru, care rezultă în asocieri pozitive cu brandul nostru. Nu în ultimul rând, căutăm sprijin și încurajăm consumatorii să interacționeze intens cu brandul nostru, dar și să descopere și să cumpere produsele noastre,” spune Nadia Kokni, Global Marketing și Brand Communications SVP la HUGO BOSS.

Colecția BOSS primăvară/ vară 2024 este disponibilă din 31 ianuarie, 2024, atât în magazinele BOSS din toată lumea și pe boss.com, cât și la partenerii noștri. Va fi susținută de o campanie de marketing 360° amplificată în social media și cu vizualuri outdoor la scară mare în orașe cheie din întreaga lume.

Continue Reading

Trending