Connect with us

Fashion

Levi’s readuce în garderoba de vară colecția Fresh Produce | Află tendințele acestui sezon

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam.

Published

on

Photo: Shutterstock

Levi’s readuce în garderoba fiecăruia colecția Fresh Produce, cu un twist ce evidențiază tendințele secolului 21 – accentul cade pe o atitudine sustenabilă, unde coloranții folosiți provin din surse naturale, cum ar fi plantele.

Colecția Levi’s Fresh reinventează metodele tradiționale de manufacturare. Prima inovație e vizibilă în sursa vopselelor folosite pentru colorarea articolelor vestimentare. Coloranții folosiți sunt pe bază naturală, lucru care în mod firesc ar oferi niște nuanțe pământii hainelor. Însă, Levi’s reușește să creeze o modalitate prin care aceste nuanțe sunt vibrante și expresive, precum piersică, lavandă, roz și galben. Tehnologia din spatele acestor coloranți a fost special concepută pentru a necesita mai puține instrumente auxiliare și resurse umane, fără a compromite rezistența și aspectul culorilor. Rezultatul este un proces de vopsire durabil și inovator. Toate vopselele folosite în cadrul colecției având un conținut minim de plante sau minerale de 50%.

Levi’s Fresh | Conceptul din spatele acestei colecții

Economisirea apei reprezintă o altă prioritate a colecției Levi’s Fresh. Dorindu-se ca această colecție să aibă un nivel de durabilitate cât mai ridicat cu putință, tehnologia din spatele morilor de țesături folosite se concentrează în jurul unui proces de osmoză inversă, care funcționează pe baza apei reciclate provenită din procesarea umedă. Alte tehnici de economisire a apei au inclus vopsirea cu ultrasunete a fibrelor, coloranții pigmentați direcți și vopsirea topurilor la spălătorii folosind apă reciclată și echipament econom din punct de vedere energetic.

Conceptul din spatele acestei colecții este despre look-uri monocromatice, fie în întregime, fie combinate într-un mod cât mai creativ cu putință. Articolele vestimentare care definesc colecția Levi’s Fresh sunt un blug 551Z Straight Crop și un Trucker de tip II în toate cele patru culori menționate mai devreme. De altfel, se mai disting în colecție și o jachetă moale, supradimensionată, cu buzunar tip marsupiu; un pantalon scurt din twill plisat Levi’s XX Chino; un pantalon scurt Utility High Loose, o haină din bumbac cu buzunare, o rochie din denim până la nivelul gambelor și o gamă de tricouri Red Tab Vintage. Pentru a avea un look definit și complet, Levi’s include și pălării – un bucket hat din twill de bumbac și un beanie din tricot.

Nu în ultimul rând, un alt strop de nostalgie și culoare care ne întoarce pe toți cu gândul la colecția Fresh Produce din anii 1970 e reprezentată de faptul că întreaga gamă de produse include tab-uri speciale cu fructe și legume, o abordare alternativă a tab-urilor cu morcovi incluse în varianta originală.

Fashion

Puterea autenticității – o campanie îndrăzneață pentru noua colecție Reebok

Published

on

Autenticitatea, puterea și emanciparea femeilor sunt pilonii principali ai celei mai noi campanii Reebok, lansată de CCC. Cu stilul lor minimalist, imaginile pun în valoare încălțămintea, celebrând atât aspectul, cât și libertatea de exprimare. Este o invitație subtilă, dar de impact, de a trăi viața după propriile reguli și de a îmbrățișa victoriile cotidiene – atât pe cele care schimbă viața, cât și micile bucurii.

Campania se distinge de cele obișnuite, prezentând colecția Reebok într-un mod armonios, dar de impact. Cu accent pe silueta tonifiată a modelului, fotografiile evidențiază frumusețea corpului ei, iar pantofii sport emblematici Reebok susțin povestea despre putere și libertate, într-un stil energic și inconfundabil.

Noua colecție Reebok, disponibilă în magazinele CCC, îmbină designul modern cu influențe retro, perfect adaptată tendințelor de astăzi. Modelele de sneakers din campanie reflectă această estetică și energie într-un mod inedit. Modelul neon roz GLIDE LOW și roșul îndrăzneț FIORI sunt piese remarcabile, în timp ce bejul clasic MEMT și cei albi clasici CLUB C 85 oferă o alternativă mai subtilă. În același timp, SMASH EDGE KILTY se inspiră din cultura fotbalului, îmbinând elemente de lifestyle cu influențe sport.

Noua campanie se remarcă nu doar prin culorile vibrante, ci și prin armonia dintre designurile îndrăznețe și eleganța discretă. Fiecare piesă este suficient de versatilă pentru a fi purtată atât la antrenamente, cât și în viața de zi cu zi, reflectând perfect temele esențiale ale colecției: confortul, autenticitatea și încrederea în exprimarea de sine. Cu această combinație între stilul sportiv și abordarea artistică, CCC și brandul Reebok te invită să îți exprimi individualitatea într-un stil lejer, dar distinctiv.

Noua colecție Reebok este acum disponibilă în magazinele CCC.

Continue Reading

Fashion

Calvin Klein anunță campania cu Lily Collins

Published

on

Calvin Klein dezvăluie campania de Primăvară 2025 cu actrița Lily Collins, în debutul său pentru brand.

În campania regizată și fotografiată de Charlotte Wales, Lily întruchipează rafinamentul pur și eleganța fără efort în croieli perfecte pentru acest sezon. O serie de videoclipuri sociale dinamice cu Lily celebrează intersecția dintre stil și divertisment, subliniind distracția și emoția de a găsi ținuta perfectă.  Îmbrăcată în cele mai noi articole vestimentare, încrederea lui Lily strălucește în timp ce îmbrățișează o lume în care moda și cultura pop se întrepătrund, emanând un aer lejer și relaxat.

Pentru primăvara anului 2025, îmbrăcămintea pentru femei Calvin Klein reflectă minimalismul în culori concepute pentru îmbrăcămintea de la zi la noapte, făcând o declarație îndrăzneață cu stil rafinat și atitudine senzuală.

Noile articole vestimentare acordă prioritate formei, cu vesta Tech Textured și blazerul care evocă stilul chic, urban. Îmbrăcămintea clasică este modernizată cu o senzualitate subtilă în rochiile Viscose Ribbed Maxi Dress și Crepe Printed Slip Dress , dar și în fusta din satin Matte Satin Midi Skirt sau în cămașa Jacquard Stripe Popover Shirt.  Denimul atemporal intră, de asemenea, în joc cu noile stiluri de la Calvin Klein, inclusiv jacheta 90s Trucker Jacket și blugii 90s Straight Jean realizate din Denim Cone premium. În toate stilurile, țesăturile sofisticate precum mătasea fluidă și satinul juxtapun lâna și pielea structurate, revitalizând aceste elemente de bază ale garderobei cu o notă rafinată.

Campania s-a lansat pe 4 martie 2025, iar conținutul cu Lily Collins poate fi văzut pe canalele @calvinklein pe parcursul întregii săptămâni.

Continue Reading

Fashion

Tommy Hilfiger și Sofia Richie Grainge prezintă o nouă eră a eleganței cu o colecție în colaborare

Published

on

Tommy Hilfiger o anunță pe Sofia Richie Grainge drept cea mai nouă colaboratoare de design. Ambasadoare a brandului din iunie 2024, Sofia lansează prima sa colecție capsulă co-creată, Sofia for Tommy, în martie 2025, în timp ce va fi imaginea campaniei de primăvară 2025 a TOMMY HILFIGER. Cu imagini surprinse de Alexandra Nataf, abordarea autentică a Sofiei asupra luxului accesibil strălucește în timp ce ea prezintă îmbrăcăminte și accesorii elevate inspirate de briza litoralului.

„Tommy este un adevărat simbol al stilului”, spune Sofia. „Este cineva pe care l-am admirat ca designer și forță creativă încă de când am început să lucrez în industria modei. Sunt atât de mândră să prezint o colecție care întruchipează rafinamentul fără efort pentru fiecare zi. Aceste piese au fost construite pentru o exprimare de sine fără limite și o dragoste profundă pentru stilul autentic, clasic – valori pe care Tommy și cu mine le împărtășim.”

„Sofia reprezintă femeia modernă polivalentă, capturând puterea și profunzimea generației de astăzi”, spune Tommy Hilfiger. „În calitate de model și antreprenor, ea a captivat publicul cu viziunea sa modernă asupra stilului atemporal. Sofia transformă elementele clasice în piese obligatorii contemporane care dau tonul unei noi ere a stilului.”

Lansarea include 24 de piese rafinate, create pentru a îmbunătăți garderoba de zi cu zi și pentru a cuprinde culoarea, textura și volumul. Inspirându-se din siluetele de epocă și din steagurile nautice vintage, colecția capsulă Sofia for Tommy se axează pe piese care îmbină fără efort rafinamentul lustruit cu un cool modern și ușor. Aceasta include blazere croite și pantaloni largi din denim, topuri ideale pentru suprapuneri și o serie de rochii de lux discrete. Pentru a onora mixul caracteristic al Sofiei de simplitate și eleganță feminină, paleta de culori este o abordare mai profundă și mai bogată a culorilor americane roșu, alb și albastru, cu nuanțe de crem, purpuriu și bleumarin.

Colecția capsulă Sofia for Tommy continuă moștenirea Tommy Hilfiger de parteneriate vizionare cu femei elegante și puternice precum JISOO, Gigi Hadid, Hailey Bieber și Zendaya. Prin combinarea viziunii sale unice cu stilul american al TOMMY HILFIGER, Sofia Richie Grainge va aduce sentimentul său inerent de încredere, împreună cu un punct de vedere contemporan, la modă. Acest mix de perspective amplifică colecția de îmbrăcăminte pentru femei TOMMY HILFIGER – Primăvară 2025, concentrându-se în același timp pe angajamentul definitoriu al culturii brandului față de exprimarea nelimitată a sinelui și luxul discret.

Colecția capsulă Sofia for Tommy va fi disponibilă pe tommy.com și în magazinul TOMMY HILFIGER din Băneasa Shopping City.

Continue Reading

Trending