Connect with us

Business

Compania Nett Front a ajuns la „majorat”. Liderul pieței de fronturi și elemente decorative pentru mobilier estimează afaceri de 68 milioane de lei, ȋn 2024

Published

on

Nett Front, liderul pieței naționale de fronturi și elemente decorative pentru mobilier, marchează anul „majoratului” cu o cifră de afaceri estimată la 68 milioane de lei, ȋn creștere cu 15%, față de 2023. Compania a pornit, ȋn 2006, ȋntr-un spațiu ȋnchiriat, de 1.200 mp, iar astăzi are ȋn proprietate o fabrică de aproximativ 31.000 de mp și spații de producție de 15.000 de mp. Ȋn aceeași perioadă, numărul angajaților a ajuns de la opt la peste 110, iar portofoliul de produse crește, de asemenea, de la an la an.

Cea mai importantă ȋntrebare pe care mi-am pus-o, ȋn 2006, a fost dacă merită să deschid o fabrică de producție de fronturi din MDF, ȋn România, sau dacă să import produsele și doar să le distribui. Am ales prima variantă, pentru a scurta, pe cât posibil, termenul de livrare. Așa că, ȋmpreună cu doi parteneri externi, am ȋnființat Nett Front România, iar ȋn primii patru ani, am dezvoltat rețeaua de distribuție pe plan național. Afacerea a crescut constant, ne-am extins din toate punctele de vedere – spații, angajați, portofoliu de produse și clienți –, iar ȋn 2019, am devenit unic acționar, după ce am cumpărăt și părțile sociale asociaților mei. Dacă mă ȋntrebați de rețeta succesului companiei, aș spune că are trei ingrediente: calitatea produselor, modul de vânzare și logistica”, spune Bartha András, fondatorul Nett Front.

Ȋn 2023, Nett Front a ȋnregistrat o cifră de afaceri de 59 milioane de lei, iar pentru anul acesta, estimează o creștere cu aproape 15%, la 68 milioane de lei. Compania are, ȋn prezent, o echipă de 110 persoane, spații proprii de producție, de 15.000 mp pe un teren de 31.000 mp.

Proiectele pe fonduri europene, accesate ȋntre 2013 și 2018, au contribuit la creșterea capacității de producție, la deschiderea unei linii automate de vopsit cu robot pentru diversificarea portofoliului de produse cu fronturi vopsite, pe lângă cele ȋnfoliate, și ȋn ultima fază, la modernizarea și optimizarea liniei de înfoliere. Din 2022, se lucrează la reabilitarea energetică a halelor, s-au montat panouri solare cu putere de 700 kW și a fost demarată o lucrare amplă de consolidare, precum și recompartimentarea halelor de producție și depozitare.

Nett Front a participat, în perioada 19-22 octombrie la BIFE-SIM, eveniment cheie în promovarea industriei românești la nivel internațional, care a reunit la București producători de mobilă și furnizori de echipamente, arhitecți și designeri, reprezentanți din retail și HoReCa, dar și cumpărători finali. Compania a prezentat un nou concept, Refront, într-un showroom mobil inovator, ce a permis vizitatorilor să exploreze proiecte de bucătării personalizate. „Showroom-ul mobil oferă clienților posibilitatea de a experimenta și vizualiza bucătării de vis în format 3D și cu ajutorul tehnologiei de realitate virtuală (VR). Ne dorim ca potențialii noștri clienți să aibă posibilitatea de a vedea și simți efectiv cum ar putea arăta bucătăria lor înainte de a lua o decizie”, a precizat Bartha András. Refront schimbă fronturile bucătăriei tale compatible cu Ikea în zeci de culori și modele, la un preț accesibil, pe care ți le poți comanda și vizualiza online și ulterior monta singur, la tine acasă.

Modul de vânzare și timpii scurți de livrare, piloni principali ȋn dezvoltarea companiei

Nett Front operează pe modelul B2B, având o rețea națională de distribuitori. Colaborarea se face cu trei mari segmente de clienți: distribuitori cu lanțuri de magazine, producători de mobilier de diferite dimensiuni și designeri de interior și arhitecți.

Producătorii de fronturi internaționali lucrează produse de serie, astfel pot organiza mult mai optim producția și pot avea termene de livrare optime. Noi ne-am adaptat nevoilor producătorilor din România și am început să producem fronturi la comandă, pe dimensiuni atipice, la prețul celor tipice, cu termen optim de livrare între două și patru săptămâni. Iar pe partea de logistică, se fac livrările cu flotă proprie și închiriată, astfel reușim să livrăm constant între două și patru săptămâni, în funcție de tipul produsului”, completează Bartha András.

Nett Front are trei game de produse: fronturi și elemente decorative înfoliate (culori uni, imitație de lemn, High Gloss, ultra mat și texturi), fronturi și elemente decorative vopsite cu vopsea pe bază de apă (culori RAL, NCS și nuanțe proprii) și fronturi și elemente decorative vopsite electrostatic cu pulbere. „Avem atât de multe modele și culori, ȋncât putem spune că la noi clientul găsește absolut orice are nevoie”, mai spune fondatorul companiei.

În 2024, Nett Front are în plan patru lansări de produse – din ianuarie este disponibilă gama Neoclasic, ȋn vară a lansat produsele vopsite în câmp electrostatic, iar până la finalul anului vor urma decoruri noi de folii și fronturi din lemn masiv.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Spumantele Villa Vinèa au fost distinse cu două medalii de aur la Premiile de excelență Vinul.ro 2024

Published

on

Crama Villa Vinèa a primit două medalii de aur la Premiile de excelență Vinul.ro 2024. Anul acesta, evaluarea s-a desfășurat în două sesiuni separate, în cadrul cărora juriul a acordat punctaje fără a cunoaște identitatea vinurilor, pentru a decide care dintre ele vor primi medaliile Vinul.ro. În total, în ambele sesiuni, au fost acordate 6 Mari Medalii de Aur (dintre care 2 pentru categoriile „Dulce & Aromat”) și 58 de Medalii de Aur (inclusiv 7 pentru „Dulce & Aromat” și 1 pentru categoria BIO).

8 comisii profesioniste au evaluat cele aproximativ 200 de vinuri dintre care s-au ales medaliatele Vinul.ro 2024

Unul dintre avantajele organizării Premiilor de excelență Vinul.ro 2024 a fost posibilitatea de a distribui probele primite în două sesiuni: aprilie și septembrie. Ediția actuală a avut ca intervale pentru medalii: >95 puncte – Mare Medalie de Aur; 90-95 puncte – Medalie de Aur; 85-90 puncte – Medalie de Argint, însă numărul mare de medalii de aur nu a permis acordarea celor de argint. Medaliile Vinul.ro au un rol de diferențiere calitativă în piață, afișarea lor pe sticle venind în sprijinul consumatorilor și oferind acestora argumente suplimentare de achiziție.

În urma jurizării din luna septembrie, spumantele Villa Vinèa Rosé Celést 2021 (Pinot Noir) și Cuvée Celést 2019 (Chardonnay & Pinot Noir) au fost obținut punctaje de 90,2, respectiv 90 de puncte, câștigând 2 din cele 5 medalii de aur acordate la categoria spumante.

„Participarea la Premiile de excelență Vinul.ro a devenit o tradiție pentru crama Villa Vinèa. Suntem încântați că, și de această dată, calitatea vinurilor noastre a fost recunoscută în cadrul acestei competiții. Suntem, mai ales, mândri că ambele noastre spumante au câștigat medalii de aur, dovedind, astfel, angajamentul nostru profund pentru excelență și poziționându-ne ca unul dintre liderii acestei categorii. Odată cu fiecare an și medalie câștigată la astfel de evenimente prestigioase ne apropie tot mai mult de obiectivul nostru: să transformăm Valea Târnavelor într-o regiune oenologică de renume internațional”, a declarat Mircea Matei, General Manager Villa Vinèa.

Despre Villa Vinèa

Crama Villa Vinèa a fost fondată în 2004, în Valea Târnavelor, de către Heiner Oberrauch, proprietarul Salewa Group, care cuprinde branduri precum Oberalp, Salewa Sport, Pomoca și Wild Country. Crama se întinde pe o suprafață de 70 de hectare, unde sunt cultivate soiuri locale și internaționale de struguri, precum Sauvignon Blanc, Riesling, Gewürztraminer, Pinot Noir, Merlot și Kerner. În prezent, compania produce 20 de tipuri de vin, organizate în trei categorii: Premium, Selection și Classic.

Continue Reading

Cultura

Descoperă Luminile Universului prin Poezia profesorului Gheorghe Amza – Noul său volum „SORBIND LUMINA” a fost lansat!

Published

on

O călătorie poetică ce împletește emoția, reflecția și frumusețea Luminei! Profesorul si fostul decan de la Politehnica Bucureşti, Gheorghe Amza, își continuă aventura artistică cu noul său volum de poezii, „SORBIND LUMINA”. Această lucrare este doar o parte dintr-un ciclu impresionant început acum câțiva ani, având rădăcini adânci într-un roman autobiografic dedicat explorării profunzimilor sufletului uman și căutării luminii interioare, “Drumul spre lumină”.

După succesul volumelelor anterioare – „UN NOU ÎNCEPUT”, „ÎN MIEZUL LUMINII”, „CU ARIPI DE LUMINĂ”, „STROPI DE LUMINĂ” și „SCORMONIND ÎN LUMINĂ” – Gheorghe Amza ne propune acum 240 de poezii originale însoțite de desene la fel de inspirate, toate strâns legate de tema centrală a LUMINII. Fiecare poezie si fiecare pagină din cele 602 este o revelație, o punte între ceea ce simțim și ceea ce suntem, între întunericul din Suflet și Lumina care ne ghidează pe drumul existenței.

Aici, în paginile acestei opere literare, poetul deschide fereastra către natura vibrantă, iubire, revolte interioare, timpul fugace și credință, și ne invită la o discuție sinceră cu zorile dimineții. Pregătiți-vă să sorbiți Lumina ca pe un medicament miraculos – fiecare vers este o picătură de energie, o speranță, o promisiune de Viață.

Dacă ești în căutarea inspirației, a rimei perfecte sau pur și simplu a unei povești care îți va atinge Sufletul, nu rata ocazia de a explora această carte minunată!

 

Continue Reading

Business

Synevo România lansează cea de-a treia ediție a campaniei „Soluții pentru Comunitate“ și oferă granturi în valoare de 150.000 de euro

Published

on

Synevo România, liderul pieței locale de servicii de diagnostic de laborator, alături de Asociația Medicover, lansează a treia ediție a campaniei „Soluții pentru Comunitate“, care premiază 10 proiecte inedite cu inițiative în Sănătate, Educație și Mediu. Pentru al treilea an consecutiv, Synevo România și Asociația Medicover își consolidează misiunea de a investi în comunități prin intermediul ONG-urilor și instituțiilor de învățământ.

„Remedii pentru comunitate prin fapte bune“: înscrieri 9 octombrie – 8 noiembrie 2024

Conceptul campaniei de anul acesta are ca obiectiv identificarea și promovarea acelor acțiuni care aduc soluții tangibile și beneficii durabile comunităților, faptele bune fiind remediile necesare de care au nevoie participanții pentru a transforma și aduce schimbări pozitive în societate.

ONG-urile și instituțiile de învățământ care îndeplinesc criterile de eligibilitate sunt încurajate să se înscrie pe platforma solutiipentrucomunitate.ro, în perioada 9 octombrie – 8 noiembrie 2024. Ulterior, aplicațiile vor intra într-un proces de selecție și jurizare, iar în luna decembrie 10 proiecte vor primi o sponsorizare de 15.000 de euro fiecare.

Manualul aplicantului, noutatea acestei ediții

De anul acesta, toți participanții au acces la un eBook care explică detaliat categoriile competiției, drumul proiectului, de la identificarea nevoii comunității, la redactarea aplicației, până la criteriile de jurizare. eBook-ul poate fi descărcat de de pe platforma solutiipentrucomunitate.ro, gratuit.

Cum sunt evaluate proiectele

Proiectele înscrise în campanie vor fi evaluate de către organizatori în prima etapă de selecție, care vizează îndeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate din regulament. Proiectele astfel selectate și declarate finaliste vor fi ulterior jurizate. Din juriu fac parte: Laurențiu Luca – Director General Synevo România, Alexandra Moisescu – Corporate Communications Director Synevo România, George Istrate – Director General Asociația Medicover, Lăcrămioara Botezatu – CSRmedia.ro și Teodora Tompea – jurnalist Digi24. Criteriile de notare și departajare urmărite de comisia campaniei sunt impactul proiectului, coerența și eficiența proiectului, sustenabilitatea. Nota finală a fiecărui proiect este media aritmetică a notelor acordate de reprezentanții juriului.

Continue Reading

Trending