Connect with us

Beauty

KIKO Milano deschide primul magazin din România, în ParkLake

Published

on

KIKO Milano, parte din Fais Group, deschide primul magazin din România, în ParkLake Shopping Center. Această inaugurare marchează primul episod din expansiunea companiei pe piața românească.

Marea deschidere a primului magazin KIKO Milano în ParkLake a stârnit un entuziasm și o emoție de neuitat

Momentul mult așteptat a sosit în sfârșit! KIKO Milano, brandul de machiaj numărul 1 din Italia, este în sfârșit în București, România și a deschis astăzi primul său magazin în ParkLake Shopping Center.

Ca o dovadă a popularității mărcii și a entuziasmului din jurul sosirii sale, clienții nerăbdători au stat la coadă în afara magazinului încă de dimineața devreme, gata să fie printre primii care experimentează gama largă de produse de machiaj și de îngrijire a pielii KIKO Milano.

Noul magazin KIKO Milano promite să fie un refugiu pentru iubitorii de machiaj, oferind o gamă extinsă de produse de înaltă calitate concepute pentru a inspira creativitatea și exprimarea de sine, la prețuri super accesibile. De la rujuri vibrante la produse esențiale de lux pentru îngrijirea pielii, KIKO Milano se angajează să ofere clienților o experiență de cumpărături de neegalat.

„Ne bucurăm că aducem povestea KIKO Milano și în România și începem un nou capitol aici. Suntem entuziasmați să oferim clienților noștri din România acces la produsele noastre de înaltă calitate și la experiența unică pe care o oferă brandul nostru. Prin deschiderea acestui magazin, ne dorim să aducem în atenția comunității de beauty din România cele mai noi trenduri în machiaj și produse de îngrijire a pielii, încurajând astfel expresia personală și încrederea în sine.” a spus Goldie Panovlepi, Commercial Director KIKO MILANO, Grecia, Cipru, Bulgaria și România.

Iubitorii de beauty vor avea ocazia să descopere hero products-urile din portofoliul KIKO Milano, incluzând cele mai apreciate produse pentru machiaj, îngrijirea pielii și accesorii indispensabile pentru un look perfect.

KIKO Milano oferă o gamă diversificată de produse, adaptate nevoilor și preferințelor fiecărui client, astfel încât să poată găsi mereu exact ceea ce își doresc pentru a-și exprima frumusețea într-un mod unic și autentic.

În plus, Vinerea aceasta, primii 100 de clienți vor primi gratuit o mascara Standout Volume Buildable! Asigurați-vă că ajungeți la timp și fiți printre norocoșii care beneficiază de această ofertă specială!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Beauty

FAQ™ Swiss declanșează lupta împotriva căderii părului

Published

on

După lansările de succes ale măștilor anti îmbătrânire cu LED pentru față, gât, decolteu și mâini, brandul FAQSwiss, aflat sub umbrela FOREO, se extinde în zona îngrijirii premium a părului și lansează dispozitivul de masaj pentru stimularea creșterii părului FAQ™ 301 LED Hair Strengthening Scalp Massager.

Conceput pentru a combate rărirea părului atât la femei cât și la bărbați, FAQ™ 301 utilizează energia celulară naturală pentru a revitaliza foliculul de păr și pentru a întări fiecare șuviță în parte. Bazându-se pe succesul dovedit al efectelor combinate ale tratamentelor topice și subdermice, FAQ™ Swiss a lansat, de asemenea, FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Serum, un ser delicat de recuperare, inspirat de crearea produselor pentru îngrijirea pielii, care hrănește scalpul pentru un păr puternic, strălucitor și cu volum.

Căderea părului (alopecia) a devenit o situație tot mai des întâlnită și la femei și la bărbați, din cauza numeroaselor probleme cu care ne confruntăm, de la genetică, dezechilibre hormonale și stres până la alimentația deficitară și poluanții din mediul înconjurător. Potrivit studiilor, la nivel global, 50% dintre bărbați se confruntă cu căderea părului până la vârsta de 50 de ani, în timp ce 40% dintre femei se confruntă cu probleme de pierdere a părului până la vârsta de 40 de ani. Prevalența tot mai mare a alopeciei i-a determinat pe oameni să caute soluții naturale, științifice și, nu în ultimul rând, i-a convins de importanța îngrijirii scalpului.

Revoluționarul FAQ™ 301 a fost conceput special pentru a funcționa cu tratamente lichide pentru creșterea părului, cum sunt serul FAQ™ Scalp Recovery & Thick Hair Probiotic Serum sau deja popularele tratamente cu Minoxidil pentru a ajuta la îmbunătățirea efectelor acestora prin dilatarea temporară a porilor de pe scalp, astfel încât ingredientele să pătrundă adânc în foliculii de păr.

Dispozitivul de masaj pentru stimularea creșterii părului FAQ™ 301 LED Hair Strengthening Scalp Massager combină puterea luminii LED roșii și masajul T-Sonic™. S-a dovedit clinic că tratamentele cu LED stimulează creșterea părului, cresc semnificativ numărul de fire de păr și extind faza de creștere a părului. În timp ce lumina LED roșie stimulează foliculii pentru a produce fire de păr mai groase, ajutând la reducerea căderii părului, masajul T-Sonic™ stimulează ușor scalpul, astfel încât oxigenul și nutrienții esențiali să poată ajunge la foliculul de păr și să îi permită să se recupereze.

Ca și celelalte dispozitive marca FAQ, noul aparat este ultra-ușor, compact și conceput în așa fel încât să se potrivească perfect în mână. Are 6 niveluri de intensitate, care pot fi ajustate la preferințele și necesitățile oricui. Aplicația oferă 3 tratamente pre-programate – create special pentru Creșterea părului la bărbați, Creșterea părului la femei și un Masaj profund al scalpului.

Este dovedit clinic că masajul scalpului pentru întărirea părului cu LED FAQ™ 301 reduce semnificativ căderea părului și crește densitatea și grosimea părului în doar 1 lună. Rezultatele studiului clinic al unei părți terțe (31 de subiecți, cu vârsta cuprinsă între 25-55 de ani) arată, de asemenea că:

– 100% dintre utilizatori au raportat creșterea vizibilă a părului și îmbunătățirea grosimii în doar 1 lună.

– 94% dintre utilizatori au raportat că părul are mai mult volum și a suferit mai puține ruperi în doar 2 săptămâni.

– 94% dintre utilizatori au raportat că scalpul lor a fost mai puțin gras și a avut mai puțină mătreață în doar 2 săptămâni.

INGREDIENTE PUTERNICE

Probioticele ajută la îmbunătățirea sănătății părului prin promovarea unui mediu sănătos al scalpului, care poate îmbunătăți absorbția nutrienților și poate ajuta la reducerea inflamației. Ele ajută, de asemenea, la menținerea umidității scalpului și sunt cunoscute pentru reducerea căderii părului, susținând integritatea foliculilor de păr.

Extractul de trifoi roșu pentru întărirea părului ajută la reducerea căderii părului prin inhibarea activității dihidrotestosteronului (DHT), un hormon legat de subțierea și căderea părului. De asemenea, are proprietăți antioxidante și antiinflamatorii, care pot ajuta la promovarea unui scalp mai sănătos și a creșterii mai puternice a părului.

Centella asiatica (Cica) este folosită de secole în medicina tradițională chineză pentru proprietățile sale eficiente de vindecare și calmare. Aduce beneficii scalpului și părului prin îmbunătățirea microcirculației, îmbunătățirea transportului de nutrienți către foliculii de păr. De asemenea, ajută la calmarea scalpului și la reducerea iritației, menținând un mediu sănătos pentru ca părul puternic și sănătos să prospere.

Serul, formulat cu 97% ingrediente de origine naturală, este fără parfum, vegan și cruelty-free, testat dermatologic și potrivit pentru toate tipurile de piele și păr.

Continue Reading

Beauty

WINTER SALE la SABON – Participă și tu la sărbătoarea ofertelor!

Published

on

Aștepți ninsorile ca-n povești? La SABON ninge cu oferte sclipitoare care dau iernii și sufletului tău un plus de strălucire! Participă și tu la sărbătoarea prețurilor atractive și bucură-te de reduceri substanțiale la o gamă extinsă de produse printre care sigur se numără și preferatele tale  – sau descoperă noi texturi și arome!

Până pe 15 ianuarie te așteptăm la răsfăț cu discounturi de până la 35% cu cardul tău Royal Passport! Dacă nu faci încă parte din clubul nostru de clienți fideli, poți achiziționa cardul odată cu produsele și beneficiezi pe loc de oferte!

Te invităm, așadar, să te bucuri de prețuri irezistibile la o selecție de produse și cadouri, inclusiv cele din colecția de Crăciun!

Discounturi la colecția Xmas în ediție limitată

Produsele și cadourile din colecția noastră în ediție limitată îți fac cu ochiul la prețuri atractive! Nu rata plăcerea de a savura o aromă fermecătoare – Lily Palace – cu care, din păcate, nu ne vom mai întâlni pe viitor!

Discounturi la produsele Last Chance

Ne despărțim de ele pentru a face loc noilor colecții și le oferim cu discount de rămas bun! Dacă le îndragești, acum este momentul să le faci ale tale! De exemplu, laptele de corp Sunny Cocktail te îmbie cu un parfum de vacanță, uleiurile noastre de buze te vor face să arăți ca o divă de revelion, iar exfoliantele de față Uplifting Orange și Comforting Rose vor oferi tenului tău aspectul acela perfect neted, impecabil, după care tânjește!

Discounturi la produsele pentru păr

Profită de reduceri și răsfață-ți părul cu o colecție haircare cu care ne mândrim! Ai încercat șamponul nostru Low? E delicat și potrivit spălărilor dese. Scrubul pentru scalp merită și el toate aplauzele, iar masca de păr pentru noapte te va uimi cu efectele sale WOW – hidratare și hrănire în timp ce dormi!

Produse legendare cu discount legendar

Ai vrut dintotdeauna să încerci bestseller-ele noastre, dar… ceva te-a oprit? Profită azi de promoțiile Winter Sale la SABON și fă-ți o bucurie! Uleiurile de duș, exfoliantele de corp și loțiunile hidratante te vor cuceri iremediabil de la prima aplicare!

Despre Sabon

SABON a venit pe lume din dragoste pentru texturi şi parfumuri, pentru arta îngrijirii și relaxării, pentru bucuria de a crea şi din dorinţa de a oferi oamenilor momente de relaxare şi magie într-o viață atât de agitată.

Sabon înseamnă atenţie până în cel mai fin detaliu acordată ambalajelor, ingredientelor folosite şi combinaţiilor dintre ele, plus o neobosită grijă pentru protecţia naturii şi a mediului înconjurător.

Aromele Sabon te învăluie irezistibil, devin o a doua piele, parte din personalitatea ta şi o formă plină de înțelesuri a expresiei personale.

Povestea se scrie zi de zi, pe www.sabon.ro

Continue Reading

Beauty

Market Aroma și Meolle la Foodservice & Hospitality Expo 2024

Published

on

Brandurile inovatoare de parfumerie interioară Market Aroma și Meolle au avut o prezență cu adevărat remarcabilă la ediția a IV-a a Foodservice & Hospitality Expo, cel mai mare eveniment dedicat industriei de RETAIL & HORECA din Sud-Estul Europei. Desfășurat la Hala Laminar din București, evenimentul a reușit să aducă împreună profesioniști de top din diverse sfere de tip HORECA și vizitatori dornici să descopere cele mai noi tendințe și soluții pentru domeniile de care sunt interesați.

Despre brandurile Market Aroma și Meolle

Market Aroma este un lider pe piața aromatizării spațiilor de mari dimensiuni, oferind soluții ușor adaptabile pentru diverse medii, de la spații comerciale la restaurante și hoteluri. Meolle completează această ofertă printr-o gamă de odorizante de lux cu bețișoare parfumate, recunoscute pentru rafinamentul și eleganța pe care le oferă, putând fi utilizate în spații mai restrânse.

În calitate de partener oficial al evenimentului, Market Aroma a reușit să creeze o experiență memorabilă pentru participanți prin aromatizarea întregului târg, atât cu produse ce urmează să atingă piața în curând, cât și cu aromele deja bine cunoscute de clienți. Atmosfera ambientală a fost transformată într-una sofisticată și primitoare, oferind o combinație unică de note aromatice, care a fost apreciată atât de vizitatori, cât și de expozanți.

La standul comun Market Aroma & Meolle, participanții curioși au avut ocazia să exploreze universul aromelor premium descoperind parfumurile cu bețișoare parfumate. De la testarea aromelor exclusiviste până la discuții cu specialiștii despre cum pot personaliza spațiile proprii cu ajutorul odorizantelor de lux, experiența oferită a fost una completă senzorial, dar și vizual. Vedeta stand-ului a fost parfumul Wood & Spices, care a încântat participanții cu ajutorul difuzorul automat prin arome precum:

  • Note ușor florale de violetă
  • Aromatizarea prin condimente precum scorțișoară și cuișoare
  • Profunzime lemnoasă cu acorduri de piele

„Suntem extrem de încântați de succesul stand-ului nostru în cadrul evenimentului și de reacțiile pozitive ale participanților la toate produsele noastre. Fără să ne dăm seama inițial, am reușit să aromatizăm o mare parte din locație, astfel încât vizitatorii căutau unde ne-am amplasat după simplul simț olfactiv. Stand-ul nostru a fost unul dintre cele în care vizitatorii au putut experimenta direct magia produselor noastre, descoperindu-le potențialul de a transforma orice spațiu în oaza lor proprie de liniște”, a declarat reprezentantul Market Aroma.

Prezența pe scena HORECA
Foodservice & Hospitality Expo este o platformă ideală pentru branduri precum cele de tip Market pentru a-și consolida poziția pe piața HoReCa, oferind soluții potrivite pentru hoteluri, restaurante și alte spații profesionale. Participanții au apreciat nu doar calitatea produselor, ci și abordarea inovatoare a brandului, care a demonstrat cum aromele pot contribui la crearea unei identități senzoriale distincte pentru orice spațiu.

Pentru detalii suplimentare despre produsele și pachetele oferite de Market Aroma și Meolle, vizitați standul virtual al celor două branduri la horecaretailexpo.ro sau accesați website-urile oficiale.

Continue Reading

Trending