Connect with us

Evenimente

PREMIERĂ: [IN BETWEEN] Primul spectacol de dans imersiv la MINA

Published

on

MINA, Museum of Immersive New Art, lansează în premieră pe 12 aprilie, spectacolul de dans imersiv [IN BETWEEN]. Show-ul este conceput și regizat de Bobi Pricop alături de coregraful Filip Stoica, asistat de Simona Dabija, iar coloana sonoră a fost realizată de Alexei Țurcan. Universul vizual digital a fost semnat de studioul de animație Les Atelieres Nomad.

La fel ca toate show-urile expuse până acum, [IN BETWEEN] este o producție marca MINA și este unul dintre principalele proiecte ale acestui an. Spectacolul va fi derulat pe o perioadă de 3 luni cu o frecvență de două ori pe săptămână. Durata va fi de 45 de minute, iar biletele, în valoare de 190 lei, vor fi disponibile pentru achiziționare pe site-ul muzeului.

„Piesa este primul proiect complex pe care îl dezvoltăm în domeniul artelor performative si este rezultatul a ceea ce ne-am propus pentru anul acesta, si anume să explorăm potențialul spațiului în cât mai multe arii artistice. De la bun început ne-am dorit ca MINA să fie mai mult decât un spațiu imersiv, să fie un adevărat pilon cultural plin de inovație care promovează valorile românești.” – spun fondatorii MINA.

Reprezentația va pune în scenă zece eroi, respectiv dansatori și acrobați care îi vor purta pe spectatori într-o aventură uluitoare petrecută în mai multe dimensiuni, unde va fi explorată simbioza dintre uman și artificial.

Performerii din cadrul acestui spectacol sunt: Bianca Ardeleanu, Bogdan Zamfir, Denis Bolborea, Dima Roșca, Georgeta Corca, Iulia Lupașcu, Maria-Luiza Dimulescu, Robert Popa, Răzvan Rotaru, Roxana Popa, Simona Dabija, Snopovschi Alexandru și Silviu Mititelu.

„[IN BETWEEN] își propune să ofere publicului o experiență inedită care să îmbine dansul contemporan, acrobațiile și noile tehnologii. Mi se pare absolut excelent că, într-un timp atât de scurt, Muzeul MINA reușește deja să producă spectacole proprii la un nivel de profesionalism și cu o atenție la detalii care m-au impresionat definitiv. Lunile de repetiții și pregătiri alături de echipa de la MINA și echipa artistică a spectacolului au fost o reală bucurie și lucrul ăsta se vede în produsul artistic și va fi resimțit și de către spectatori. Este cel mai minunat sentiment pentru un regizor să vezi cum toată echipa simte potențialul unui proiect și se implică artistic cu încredere și creativitate.” – a spus Bobi Pricop.

„Noi suntem încântați să lucrăm cu Bobi Pricop, Filip Stoica, Simona Dabija și cu toți cei implicați în acest proiect. Împreună am reușit să dăm naștere unei colaborări fără precedent în spațiul nostru expozițional și cu siguranță ne vom face simțită prezența și mai profund pe scena artelor performative. Acest proiect reprezintă un motiv de mândrie pentru noi întrucât putem să oferim publicului o nouă experiență mult mai dinamică și mai memorabilă prin care vom ridica elementul interactiv la un nou nivel.” – spun fondatorii MINA.

Despre MINA

MINA este primul spațiu imersiv din România și cel mai mare centru de new media art din Europa de Sud Est. Muzeul combină arta și tehnologia într-un spațiu senzorial pentru toate vârstele și are ca scop creșterea consumului cultural și a calității producției culturale în România. Prin acest spațiu multifuncțional, dotat cu tehnologie de ultimă generație,extindem granițele colaborărilor multidisciplinare și internaționale care sprijină inovația și digitalizarea. MINA este un proiect conceput de One Night Gallery și Le Petit. Partenerii proiectului sunt George.BCR, Kaufland România, Epson România, NVIDIA, Schweppes și Logitech.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, împreună cu Struan Grant Ralph, ambasadorul global al brandului

Published

on

Glenfiddich, cel mai premiat whisky single malt din lume, lansează oficial în România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, un whisky excepțional de 40 de ani. Băutura, disponibilă în ediție limitată este adusă în România de către B.D.G. Import, distribuitorul exclusiv al brandului în țară. Prezența acestui whisky rar pe piața locală subliniază angajamentul Glenfiddich față de România și dorința de a cultiva o cultură sofisticată a whiskyului premium.

Glenfiddich 40 YO Cumulative Time – expresia supremă a măiestriei și artizanatului Glenfiddich

Glenfiddich 40 YO Cumulative Time este o expresie a măiestriei atinse atunci când tradiție și inovația sunt puse împreună. Produs printr-o metodă unică de maturare denumită „remnant vatting”, în care fiecare lot de whisky conține o parte din loturile anterioare, asigurând o continuitate subtilă a gustului, whiskyul a fost modelat, timp de patru decenii. Astfel, în el se simt influențele naturii, cu ierni reci și veri calde, dar și aromele butoaielor, care îi oferă note olfactive complexe, de fum, cuișoare și piele. Rezultatul este un whisky cu un caracter intens și un gust luxuriant și catifelat, ce trece de la dulceața intensă a fructelor uscate la tonuri de fructe coapte, curmale, stafide și mere fierte, înainte de a oferi o finalitate ușor amară de ciocolată și turbă.

„Glenfiddich 40 YO Cumulative Time aduce un omagiu procesului complex realizat de Maeștrii Maltului universului Glenfiddich. Suntem mândri să oferim această experiență rară cunoscătorilor români, subliniind, astfel, angajamentul B.D.G. Import față de excelență. Misiunea noastra rămâne constantă: să oferim consumatorilor locali acces la ediții valoroase și impresionante ale produselor pe care le reprezentăm”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. Import.

Ambalajul Glenfiddich 40 YO Cumulative Time este la fel de impresionant ca și conținutul său. Decantorul de cristal este găzduit într-un recipient sculptural unic, realizat din jesmonite – un material inovator, asemănător pietrei, ale cărui straturi vizibile amintesc de o vale stâncoasă modelată de milenii de vânt și ploi. Crestele dramatice sculptate în acest recipient dezvăluie venele ce amintesc de verdele emblematic al sticlei Glenfiddich de 12 ani și de strălucirea cuprului alambicurilor în care acest single malt a fost creat. Fiecare detaliu adaugă un alt strat de profunzime și rafinament, reflectând perfect esența whisky-ului pe care îl protejează.

Lansarea Glenfiddich 40 YO Cumulative Time l-a adus la București pe Struan Grant Ralph, ambasadorul Glenfiddich

Cu ocazia lansării Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, Glenfiddich și B.D.G. Import l-au adus în România pe Struan Grant Ralph, ambasadorul global al brandului și un expert cu peste un deceniu de experiență în industrie. Originar din Speyside, Scoția, Struan și-a început cariera la Glenfiddich în 2011, lucrând în distilerii și explorând complexitatea procesului de producție. Datorită cunoștințelor sale vaste, a pasiunii pentru whisky și a abilităților sale de povestitor, Struan este considerat unul dintre cei mai carismatici ambasadori de brand.

Struan Grant Ralph a fost prezent în București, unde a participat la o serie de evenimente alături de partenerii și clienții B.D.G. Import, precum și de comunitățile pasionaților de whisky din România. Un moment cu totul special a fost întâlnirea exclusivistă organizată la Room 12, unde doar 15 invitați selectați dintre clienții brandului au avut ocazia să descopere în exclusivitate Glenfiddich  40 YO Cumulative Time. Evenimentul unic în peisajul local a fost completat de The Definitive Single Malt, o întâlnire informală a industriilor de HoReCa, FMCG și a pasionaților de whisky, care au celebrat împreună excelența Glenfiddich și prezența acestei case în România. În cadrul tuturor acestor evenimente, Struan a ghidat participanții prin universul Glenfiddich, împărtășind secretele tradiției, inovației și măiestriei acestui single malt.

„Sunt încântat să mă aflu în România și să am ocazia de a împărtăși povestea Glenfiddich cu pasionații de whisky. Glenfiddich 40 YO Cumulative Time nu este doar o ediție rară, ci o celebrare a timpului și a măiestriei, iar a o aduce aici și a o prezenta este un privilegiu pentru mine. Sunt întotdeauna entuziasmat să discut despre complexitatea și tradiția acestui whisky unic și să dezvălui frumusețea universului Glenfiddich”, a declarat Struan Grant Ralph, ambasador Glenfiddich.

DESPRE B.D.G. IMPORT

Compania B.D.G. Import a început să activeze în domeniul importului și distribuției de băuturi alcoolice premium și super-premium in anul 1994, fiind astazi singura companie cu acționariat exclusiv românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din România.

Din portofoliul B.D.G. Import fac parte mărcile: Jagermeister, Bacardi, MARTINI®, Grey Goose, Bombay Sapphire, Jack Daniel’s,  Remy Martin, Cointreau, METAXA, Evian, Glenfiddich, Hendrick’s, Monkey Shoulder, Budweiser Budvar, Bols, Laurent Perrier, TRUE Drinks.

Continue Reading

Evenimente

INO Dental: Workshop ”How to Take Care of Our Smile” – O Inițiativă pentru Prevenția Afecțiunilor Dentare

Published

on

Clinica stomatologică INO Dental din București a lansat o serie de evenimente dedicate prevenției afecțiunilor dentare, deschizând cu un workshop intitulat ”How to Take Care of Our Smile”. Invitați speciali la acest eveniment au fost Dr. Inorica Alina Pripici, medic stomatolog cu expertiză în estetică dentară, și Ana Ioniță, nutriționist. 

Beneficiile zâmbetului pentru sănătatea noastră

Zâmbetul este mai mult decât o expresie a stării de bine – este un adevărat limbaj al sănătății. Dar ce se ascunde în spatele unui zâmbet și de ce ne simțim mai bine atunci când zâmbim des? Conform American Psychological Association, studii medicale arată că în timp ce zâmbim, creierul secretă endorfine, neurotransmițători asociați cu plăcerea și fericirea. 

Studiile arată că:

  • 80% dintre oameni simt o stare de bine îmbunătățită atunci când zâmbesc.
  • Zâmbetul poate reduce nivelurile de cortizol (hormonul stresului) cu până la 30%.
  • Persoanele care zâmbesc frecvent au un ritm cardiac mai stabil, iar zâmbetul regulat poate reduce tensiunea arterială cu aproximativ 5%.

Impactul problemelor dentare vizibile asupra zâmbetului

Deși zâmbetul este un gest la îndemâna oricui, problemele dentare vizibile, precum dinții lipsă, cariile evidente sau dinții fracturați, reprezintă deseori un impediment major pentru cei care își doresc să zâmbească fără rețineri. Statisticile arată că:

  • 74% dintre oameni declară că problemele dentare vizibile îi fac să fie mai puțin încrezători în zâmbetul lor.
  • Aproximativ 48% dintre adulți evită să zâmbească în fotografii din cauza problemelor dentare.
  •  În jur de 40% dintre persoane amână vizitele la stomatolog din cauza costurilor sau a fricii, ceea ce poate duce la agravarea problemelor dentare și, implicit, la o scădere a frecvenței zâmbetelor.

Având ca filosofie prevenția afecțiunilor dentare, Dr. Inorica Alina Pripici a explicat secretul unei danturi sănătoase: 

  • periajul dentar efectuat corect și personalizat, 
  • vizitele regulate la stomatolog, 
  • tratarea problemelor existente. 

Poate părea complicat, însă este simplu să păstrăm sănătatea dinților prin periaj zilnic dimineața și seara la care adăugăm duș bucal, ață dentară și apă de gură. Comunicarea deschisă cu medicul stomatolog și vizitele de rutină sunt de asemenea reguli de aur” a explicat medicul. 

Impactul obiceiurilor alimentare asupra sănătății dentare

Și obiceiurile alimentare sunt strâns legate de sănătatea dentară. De exemplu, medicul stomatolog recomandă evitarea consumului de alimente foarte fierbinți urmate imediat de alimente sau băuturi înghețate, o practică ce poate afecta smalțul dentar în timp. ”Nu recomand să consumați imediat după o supă foarte fierbinte, înghețată sau băuturi foarte reci, în timp, smalțul dinților se sensibilizează și apar fisuri în smalța explicat Dr. Inorica Alina Pripici.

Recomandări nutriționale pentru sănătatea dentară

Tot la capitolul obiceiuri alimentare, nutriționistul Ana Ioniță a oferit o serie de sfaturi utile pentru menținerea sănătății dentare prin dietă echilibrată și bogată în vitamine și minerale esențiale:

  • Calciu – esențial pentru smalțul dinților și structura oaselor; se poate obține din produse lactate, precum lapte, brânzeturi și iaurt.
  • Fosfor – contribuie la regenerarea dentinei și poate fi găsit în alimente precum ouă, carne de pui, curcan, vită, precum și pâine integrală.
  • Vitamina A – benefică pentru țesuturile moi din cavitatea bucală și menținerea sănătății gingiilor; se găsește în morcovi, dovleac, cartofi dulci, spanac și brocoli.
  • Vitamina C – joacă un rol important în protejarea și întărirea gingiilor; este prezentă în citrice (portocale, lămâi), dar și în varză, căpșuni și roșii.
  • Vitamina D – ajută la absorbția calciului și fosforului, contribuind astfel la sănătatea oaselor și a dinților; se găsește în lapte, gălbenuș de ou și pește, cum ar fi păstrăvul, somonul și tonul.

Aceste recomandări subliniază importanța unei diete echilibrate pentru o sănătate dentară optimă, completând îngrijirea externă a dinților și prevenind astfel afecțiunile dentare.

Workshopul ”How to Take Care of Our Smile” a fost dedicat influencerilor și a avut loc în sediul INO Dental din Calea Floreasca, nr 76, sector 1. 

Partenerii eventului au fost Pasticceria Flavian Dobre, Redist-redone.ro .

Continue Reading

Evenimente

Congresul AMVAC la ediția a 16-a: Excelență profesională și divertisment de top la Sinaia

Published

on

Între 7 și 9 noiembrie, Casinoul din Sinaia a devenit din nou epicentrul medicinei veterinare românești, găzduind a 16-a ediție a Congresului Asociației Medicilor Veterinari pentru Animale de Companie din România (AMVAC). Cu un număr record de participanți și o agendă ce a îmbinat perfect educația profesională de înalt nivel cu divertismentul, acest eveniment s-a dovedit a fi cel mai mare și reușit congres de medicină veterinară organizat în România până acum.

La această ediție impresionantă au participat peste 1000 de medici veterinari din întreaga țară și de peste hotare, reflectând amploarea și influența congresului AMVAC pe scena internațională. Evenimentul a reunit nu doar practicieni de renume, ci și peste 60 de companii de top din domeniu, care și-au prezentat inovațiile și serviciile în cadrul expoziției. Cei 350 de reprezentanți ai companiilor au asigurat un flux de informații actualizate și resurse valoroase pentru profesioniștii prezenți, contribuind la o experiență completă, axată atât pe cunoaștere, cât și pe networking.

Pe parcursul congresului, participanții au avut ocazia să asiste la prezentări susținute de experți internaționali și să ia parte la ateliere practice, menite să îmbunătățească performanța profesională și să aducă cele mai noi informații în domeniul veterinar. Sesiunile științifice au adus în discuție descoperirile recente și au favorizat schimburile de idei între colegi, creând un cadru ideal pentru colaborări viitoare.

Însă congresul AMVAC a fost mult mai mult decât un eveniment educațional. După sesiunile academice, atmosfera s-a destins cu un spectacol memorabil. Maestrul umorului, Doru Octavian Dumitru, a încântat audiența cu momente de comedie, aducând zâmbetul pe fețele tuturor. Seara a culminat cu un concert extraordinar susținut de trupa Holograf, care a oferit un moment muzical de neuitat în cadrul petrecerii AMVAC.

Evenimentul a fost moderat de carismaticul Mihai Mitoșeru, care a adus o notă de energie și entuziasm, contribuind la atmosfera festivă a serilor de gală. Locația de poveste a Casinoului din Sinaia și combinația între profesionalism și entertainment au făcut ca această ediție a congresului să fie deopotrivă inspirațională și plină de farmec.

Această ediție a congresului AMVAC a stabilit noi standarde pentru evenimentele de profil din România, demonstrând că medicina veterinară poate fi celebrată la cel mai înalt nivel, într-un cadru grandios, unde pasiunea pentru profesie și dorința de a oferi momente de neuitat se întâlnesc într-o armonie perfectă.

Continue Reading

Trending