Connect with us

Evenimente

Competiția Startarium „Românii sunt antreprenori” își va desemna câștigătorii pe 29 noiembrie, în cadrul evenimentului din București

Published

on

Românii sunt antreprenori este o competiție Startarium, inițiată de Impact Hub Bucharest și ING Bank, susținută de Pluxee. Marea finală din data de 29 noiembrie are loc la Radisson Blu Hotel, în București, și îi invită pe cei pasionați de lumea businessului și antreprenoriatului să se alăture unei experiențe captivante, plină de inspirație și oportunități relevante de învățare și conectare.

În cadrul evenimentului, devenit un punct de referință în celebrarea spiritului antreprenorial românesc, vor urca pe scenă finaliștii categoriilor Startup și Running Ops, dar și speakeri din ecosistemul Startarium și din mediul de business românesc. La final,  4 antreprenori vor câștiga premii în valoare cumulată de 90.000 de euro, nerambursabili.

Câștigătorii celei de-a treia categorii a competiției, „Ideea ta”, vor fi desemnați de către public: cele mai votate 10 idei de afaceri câștigă fiecare câte 1000 euro. Strângerea de voturi pentru antreprenorii înscriși în categoria „Ideea ta” continuă până la data de 1 decembrie.

4 afaceri vor fi premiate în cadrul categoriilor de Startup și Running Ops

Ziua de 29 noiembrie va găzdui atât semifinala, cât și finala secțiunii de Startup. Semifinala se va desfășura în prima parte a zilei, în format de roundtable pitching (fără public), când 35 de antreprenori selectați vor susține un pitch de 5 minute în grupuri restrânse, jurizate de 12 specialiști. 7 antreprenori vor intra în finala categoriei Startup și vor urca pe scenă în fața publicului, pentru susținerea pitch-urilor și șansa de a câștiga unul dintre marile premii puse la bătaie.

Semifinala pentru categoria Running Ops, dedicată startupurilor cu peste trei ani de vechime și care generează deja venituri, are loc online, ante-eveniment, pe 24 noiembrie. Finala categoriei Running Ops se va desfășura pe scena „Românii sunt antreprenori”, pe 29 noiembrie: cei 7 finaliști desemnați de juriu își vor susține pitch-urile pe scenă și vor răspunde întrebărilor suplimentare din partea juriului.

La final, juriul Startarium va alege câștigătorii celor 4 premii:

Locul 1 Startup: 20.000 de euro;

Locul 2 Startup: 10.000 de euro;

Locul 1 Running Ops: 40.000 de euro;

Locul 2 Running Ops: 20.000 de euro.

Oportunități de învățare și networking pentru participanții la eveniment

Pe parcursul zilei, cei pasionați de mediul de business și antreprenoriat vor avea ocazia să asiste la prezentări, discuții și sesiuni de învățare pe teme de actualitate.

În deschiderea evenimentului „Românii sunt antreprenori”, pe scena principală vor urca Dan Ștefan, cofondator Autonom, și reprezentanții organizatorilor competiției: Impact Hub Bucharest, ING Bank și Pluxee. Panelul Viitorul businessului în România, organizat împreună cu Romanian Business Leaders, va aduce în fața publicului antreprenori de succes ce vor împărtăși din experiența și viziunea proprie de business.

Sesiunile de învățare construite sub forma unor masterclass-uri – „Pastila de antreprenoriat” – vor fi disponibile publicului pe scene dedicate și cuprind următoarele teme:

  • Sustenabilitatea – adaptare de business sau transformare culturală? (Magdalena Caramilea, Director de sustenabilitate Autonom);
  • Principii STELL*R pentru înalta performanță (Adrian Florea, fondator Trend Consult);
  • Cum construiești un brand coerent (Andrei Lasc și Mihaela Joita, cofondatori Poarta 9);
  • Echipe performante (Cosmin Alexandru, cofondatorTeamology Institute);
  • Bani și libertate. Despre echipă, viziune și autonomie în afaceri (Ovidiu Toader, Business Coach);
  • Cum îmi pot proteja compania de potențialele amenințări de securitate cibernetică (speaker, în curs de confirmare).

Moderatorul evenimentului va fi Alex Grecu, om de radio și antreprenor. Agenda completă este disponibilă pe pagina dedicată. Accesul la „Românii sunt antreprenori” este gratuit, însă necesită înscrierea prealabilă aici pentru rezervarea locului în sală.

Agrifood Innovation Stage, scena dedicată inovației în agrifood

Agrifood Innovation Stage (AFIS) este scena dedicată participanților interesați de inovația în agricultură și industria alimentară.  Aflată la cea de-a treia ediție în 2023, AFIS este organizată de EIT Food și Impact Hub Bucharest, ca reprezentant EIT Food în România. Scopul inițiativei este de a oferi o perspectivă avizată asupra viitorului industriei agrifood, alături de experți din domeniul agroalimentar, agritech și cercetare. EIT Food este susținut de Institutul European de Inovare și Tehnologie (EIT), un organism al Uniunii Europene.

Subiectele principale abordate în cadrul AFIS vizează siguranța alimentară în România, care sunt metodele potrivite prin care tinerii fermieri pot fi încurajați să adopte strategii de sprijin colaborativ, dar și lansarea celei de-a treia ediții a mapării ecosistemului de agrifood din România.

Despre Startarium și „Românii sunt antreprenori”

„Românii sunt antreprenori” este noua identitate sub care se desfășoară în 2023 evenimentul emblematic Startarium PitchDay. În cadrul celor 4 ediții de succes, organizate între 2016 și 2019, au concurat peste 580 de antreprenori, au fost sprijinite 155 de afaceri, iar 35 dintre acestea au beneficiat de premii în valoare totală de 450.000 euro.

Peste 220 de antreprenori s-au înscris în ediția din 2023 a competiției. Înscrierile au fost deschise în perioada 12.10 – 12.11, iar antreprenorii s-au putut înscrie la următoarele categorii: Ideea ta, Startup și Running Ops. Valoarea premiilor cumulate oferite este de 100.000 euro, nerambursabili.

Câștigătorii Startup și Running Ops vor fi desemnați pe data de 29 noiembrie, în cadrul evenimentului final al competiției, în urma procesului de jurizare. Câștigătorii secțiunii „Ideea ta” vor fi aleși de către public, prin vot online. Concursul de strângere de voturi continuă până la 1 decembrie, ora 23.59, urmând ca pe 5 decembrie să fie anunțați public cei 10 câștigători ai votului de popularitate.

Detalii despre agenda și speakerii evenimentului „Românii sunt antreprenori” sunt disponibile pe pagina dedicată aici. Accesul este gratuit și se face pe bază de înscriere prin completarea formularului dedicat. Locurile sunt limitate.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Evenimente

Restaurantul Diplomat își întâmpină oaspeții cu un nou meniu elegant

Published

on

Diplomat, restaurantul iconic al Capitalei, anunță un nou meniu, cu care își va întâmpina oaspeții începând cu luna mai. Creată de către chef Paul Mihăilescu, cel care conduce bucătăria localului, noua selecție de preparate își propune să fie o experiență gastronomică, o călătorie prin aromele lumii.

“În decenii de istorie, restaurantul Diplomat a adus împreună oameni de afaceri, politicieni și figuri culturale din România și din afara țării, devenind, astfel, un spațiu multicultural, extrem de eclectic, cu o identitate proprie, fermecătoare. Viziunea mea pentru meniu este una similară: m-am lăsat inspirat de arta culinară a lumii și am curatoriat ingrediente de calitate, de pretutindeni. Preparatele pe care le propunem oaspeților pornesc de la rețete clasice, specifice anumitor culturi, cum e clasicul pește românesc, servit cu mămăligă și usturoi sau risottoul italienesc. Ceea ce noi facem este să le oferim o identitate nouă și să le aducem în prezent, prin tehnicile de gătire și asocierile neașteptate de texturi și arome.”, a declarat chef Paul Mihăilescu.

Din noua selecție de preparate vor face parte feluri de mâncare rafinate, cum sunt tartarul de crab cu avocado, banane și caviar de somon, texturi de crap cu mămăligă, porcini și cremă de usturoi, risotto cremos cu langustine și lămâie murată, sau mușchiul de vițel, servit cu nap, tartă de cartofi și sparanghel.

De asemenea, noul meniu va include și o selecție fină de deserturi preparate în casă, cum sunt trufele de ciocolată cu alune de pădure, lichior și busuioc proaspăt.

Noul meniu Diplomat va fi declinat și în variantele pentru evenimente corporative sau private.

Restaurantul Diplomat este deschis publicului larg în fiecare zi, de luni până duminică, în intervaul 12:00-24:00.

Despre restaurant Diplomat

În 1922, Colonelul St. E. Greble Junior și Alexandru Marghiloman au înființat Country Club Băneasa, cunoscut mai târziu drept Clubul Diplomatic București. Inițial un loc exclusivist pentru sporturi și recreere, acesta a devenit un reper al elitei, atrăgând personalități precum Regele Mihai și Nicolae Titulescu. În jurul său, pe cheltuiala membrilor, a fost construit actualul parc al zonei de nord, Parcul Regele Mihai 1, al României. Clubul, cu vila centrală proiectată de Ion Mincu, a devenit ulterior cunoscut pentru restaurantul Diplomat, care s-a poziționat ca o oază de eleganță și relaxare, deschisă publicului larg.

Astăzi, restaurantul Diplomat este unul dintre cele mai longevive restaurante ale Bucureștiului, un loc iconic, ce face parte din moștenirea culturală a Capitalei.

 

 

 

 

Continue Reading

Evenimente

Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament

Published

on

“Notorious Stories”, clubul exclusivist al pasionaților de parfumuri de nișă și branduri de lux, a sărbătorit 4 ani de la înființare printr-un eveniment exclusivist găzduit de eleganta sală “Le Diplomate” a hotelului InterContinental Athénée Palace, reunind iubitori de frumos și de parfumuri de nișă, dar și oameni de afaceri, ambasadori, jurnaliști, vedete, influenceri.

Povestea clubului “Notorious Stories” a început în primăvara anului 2020, iar creșterea rapidă a numărului de membri vorbește de la sine despre nevoia publicului de apartenență la un astfel de cerc exclusivist.

Izabela Corina Juncu, fondatoarea proiectului “Notorious Stories” , brand 100% românesc,  este consultant independent în parfumerie de nișă, dar și președinta Asociația Parfumurilor și Aromaterapiilor din România (APAR).

În cadrul evenimentului aniversar oaspeții au putut experimenta un concept inovativ – cocktailuri olfactive – alegerea acestuia fiind în funcție de personalitatea fiecăruia, concept dezvoltat împreună cu echipa Touching Art Cocktail și B.D.G. Import.

La eveniment au fost prezente persoane de înaltă clasă precum E.S. Dl. Hassan Abouyoub, Ambasador al Regatului Maroc la București, E. S. Dna. Enkeleda Mërkuri, Ambasador al Republicii Albania la București, Dna. Ambasador Margit BRUCK-FRIEDRICH, Însărcinat cu afaceri a.i., Ambasada Austriei la București, membrii Corpului diplomatic și consular din cadrul Ambasadei Republicii Estonia la Bucureşti, dar și vedete din lumea mondenă precum Ioana Ginghina, Iuliana Marciuc, Cristina Herea, Eli Roman și Larisa Iordache.

˂˂ Notorious Stories ˃˃  este o invitație la o călătorie în universul parfumeriei de nișă și la descoperirea mesajului pe care parfumul îl transmite cu infinitele lui valențe. În opinia mea, parfumul este un puternic diferențiator, este cartea noastră de vizită. Asemeni vestimentației, parfumul vorbește despre noi și ne ajută să ne construim un brand personal, să ne facem remarcați și să facem o primă impresie de impact în mintea interlocutorului. În 2020, când am înființat acest club, am făcut-o special pentru acele persoane care sunt conștiente de importanța imaginii pe care o proiectează atât în viața de zi cu zi, cât și în business, persoane puternice, pasionate de frumos, de parfumuri de nisă, de calitate, remarcabile. Acum, la 4 ani de când am pornit acest proiect, realizez că nevoia publicului de apartenență la un astfel de cerc exclusivist era mare, drept dovadă, interesul crescut pentru proiect și efervescența de care avem parte în comunitatea Notorious Stories.”, a declarat Izabela Juncu, fondatoarea Notorious Stories și președinta Asociației Parfumurilor și Aromaterapiilor din România (APAR).

După cum și-a obișnuit deja membrii la fiecare ediție de “Notorious Stories”, fondatoare acestui proiect a pregătit un moment special dedicat iubitorilor de frumos și artă. Atmosfera de gală a fost marcată și de această data de un moment artistic de înaltă clasă, un recital impresionant al sopranei Ana Cebotari.

Continue Reading

Evenimente

Un nou Consiliu Director Board pentru Professional Women’s Network România

Published

on

Miercuri, 10 Aprilie 2024, membrele Professional Women’s Network România s-au reunit într-o Adunare Generală și Electivă cu scopul de a aproba rezultatele activității pe 2023, de a valida planurile pentru anul 2024, dar și de a alege o nouă echipă la conducerea asociației.

Astfel, după doi ani marcați de realizări deosebite și de succes în implementarea unor proiecte noi și de impact, membrele asociației au acordat votul de încredere unui nou Consiliu Director. Începând cu acest mandat, intră în vigoare prevederile Statutului modificat anul trecut care statuează o structură nouă a Consilului Director prin extinderea numărului de piloni de la 9 la 11 cu două noi poziții de Vicepreședinte, respectiv Muzeul Femeilor Remarcabile și Relații Internaționale care vor contribui la la finalizarea și lansarea proiectului de suflet al asociației și continuă dezvoltarea asociației inclusiv pe plan internațional. Așadar, componența echipei de conducere a PWN România este: Ileana Botez – Președinte, Monica Eugeniu – Vicepreședinte Membre, Violeta Ciurel – Vicepreședinte Femei in Consilii de Administrație, Georgiana Cristea – Vicepreședinte Antreprenoriat, Soriana Popescu – Vicepreședinte Mentorat, Carmen Ciulian – Vicepreședinte Muzeul Femeilor Remarcabile, Alina Stoian – Vicepreședinte Relații Internaționale, Carmen Burtea – Vicepreședinte Parteneriate, Mioara Popescu – Vicepreședinte Financiar, Anca Bogos – Vicepreședinte Marketing si Comunicare și Adina Guțiu – Vicepreședinte Legal.

„Sunt deosebit de onorată să preiau al doilea mandat de Președinte al Asociației. Le mulțumesc membrelor Asociației pentru încrederea acordată. Apreciez că asociația noastră a reușit să devină mult mai activă, dinamică și vizibilă pe plan intern și internațional datorită tutror demersurilor și proiectelor pe care le-am realizat împreună. Sunt mândră de echipa cu care pornim la drum astăzi și le urez bun venit și celor 3 noi membre de Consiliu. Privesc înainte cu multă încredere și speranță în planurile pe care le-am făcut și le vom face împreună și pe care le vom continua cu aceeași implicare și dedicare, în potențialul comunității de a rămâne unită și de a-și continua călătoria către echilibrul de gen în leadership și în toate celelalte niveluri ale societății.”Ileana Botez, președinte PWN România.

Noua echipă a Consiliului Director al PWN România pornește cu entuziasm în acest mandat, cu planuri îndrăznețe pentru creșterea asociației și pentru realizarea misiunii sale de sprijinire a echilibrului de gen în poziții de leadership, prin promovarea femeilor în funcții de conducere.

Continue Reading

Trending