Connect with us

Bani si afaceri

Gala Excelența în Business reflectă diversitatea și profunzimea performanței în lumea afacerilor

Published

on

Gala Excelența în Business, organizată de Asociația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton ADAA, având ca partener oficial Academia de Studii Economice București, va avea loc pe data de 24 octombrie, începând cu ora 18.00 în Aula Magna ASE și reprezintă o oportunitate de a recunoaște și de a sărbători realizările și contribuțiile semnificative aduse de liderii și companiile din economie.

„Gala Excelenței în Business nu este doar o simplă ceremonie de premiere, ci o reflectare a valorilor și a standardelor ridicate pe care le promovăm în comunitatea noastră de afaceri. De-a lungul timpului am văzut cum excelența a modelat și a influențat lumea noastră. Excelența continuă și astăzi să ne inspire și să ne ghideze. Este important să ne reamintim că excelența în business nu înseamnă doar cifre impresionante sau profituri uriașe. Ea se bazează și pe valorile noastre fundamentale. Liderii de business care au investit în dezvoltarea forței de muncă, au sprijinit comunitățile locale și au promovat practici sustenabile reprezintă pilonii fundamentali ai excelenței”, a declarat Andreea Negru, Președinte ADAA.

Premiile vor reflecta diversitatea și profunzimea performanței în lumea afacerilor. În spatele fiecărei nominalizări și premii se află povești incredibile de perseverență și eforturi susținute. Aceste povești nu sunt doar inspiraționale, ci și motivaționale.

„Indiferent de provocările cu care ne confruntăm, putem să ne ridicăm și să depășim orice obstacol. Mesajul Galei Excelența în Business este simplu: Să ne unim eforturile pentru a continua să ne ridicăm la standardele înalte ale excelenței în afaceri și să contribuim la un viitor mai bun și mai luminos pentru toți”, a concluzionat Andreea Negru, Președinta ADAA.

La eveniment și-au anuntat participarea : Șefa Reprezentanței Comisiei Europene în România, Guvernul României, reprezentanți ai Băncii Naționale a României, Ministerul Energiei, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, mediul academic, de business , societate civilă și mass-media. Gala Excelența în Business va fi moderată de Adrian Măniuțiu, antreprenor și realizator TV.

Parteneri ai evenimentului , până în prezent, sunt: CNIPMMR, Camera de Comerț și Industrie Brașov, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Constanța, PNFAIMM, Facultatea de Economie Teoretică și Aplicată, ASEAC, Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri, Cesarom, AutoBig, Exim Banca Românească, Transelectrica, Transgaz, International Alexander, Reciclad’Or, Depogaz, Dacris, Magnolia, Cramele Cotnari, Svetlana Karahan, Gerovital, Chocoland, Sweet Moments, Farmasi, Rosefir, DO Security, Innovus, Woman Rally, Zexe Herăstrău, Happy Forever by Andreea.

Partener Knowledge: Federația Patronală pentru Petrol și Gaze –FPPG

Partener media oficial : Antena 3 CNN

Parteneri media: Agerpres, Financial Intelligence, Club Economic, Economistul, EM360, Money.ro, Income Magazine, Transilvania Business, Ziarul Bursa, Newsweek, News One, InvesTenergy, The Diplomat, Clubantreprenor.ro, Focus Energetic, Energy Industry Review, Fotograf Stefan Ovidiu.

Partener monitorizare media: Media Trust

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bani si afaceri

Twispay a procesat cu succes peste 600.000 de tranzacții în prima jumatate a anului 2023

Published

on

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care operează sub brandul Twispay, a procesat cu succes, în prima jumătate a anului 2023, peste 600.000 de tranzacții cu cardul, cu peste 20% mai mult, față de aceeași perioadă din 2022.

Volumul de operațiuni în creștere se datorează atât dezvoltării portofoliului de comercianți care folosesc serviciile de plată Twispay, cât și intensificării activităților comerciale ale partenerilor deja existenți.

“Pentru noi, este o prioritate să ajutăm magazinele online să își crească vânzările și, astfel, să ne dezvoltăm odată cu ele. De aceea, avem o relație apropiată, colaborativă, cu fiecare client B2B pe care îl înrolăm și în întâmpinarea căruia venim cu soluții hipercustomizabile, adaptate nevoilor și publicului său.”, a declarat Augustin Dobre, CEO Capital Financial Services.

Industriile cu cele mai mari valori ale tranzacției medii au fost vânzările de tehnologie (294 Euro, cu 17% mai puțin decât în aceeași perioadă din 2022), asigurările (214 Euro, în creștere cu 30%) și serviciile aeriene, care s-au menținut relativ stabile (179 Euro, comparativ cu 187 Euro, în primul semestru din 2022). Categoriile care au înregistrat valori ridicate au inclus și zona de active digitale, cu o medie de 154 Euro/tranzacție și magazinele de retail, care oferă produse gastronomice de specialitate, cu 102 Euro/tranzacție.

În opoziție, industriile cu cele mai mici valori au fost cele de curierat (8 Euro/tranzacție) și utilități (45 Euro/tranzacție), ambele menținându-se constante, comparativ cu ianuarie-iunie 2022.

Comercianții din portofoliul Twispay s-au confruntat, în prima jumătate a anului, și cu tranzacții eșuate, acestea reprezentând sub 6% din totalul plăților cu cardul realizate.

“În e-commerce, inevitabil, există plăți care nu sunt finalizate de către consumator. Pentru a le converti, trebuie să știm, în primul rând, de ce se întâmplă acest lucru. Modulul de raportare Twispay oferă operatorilor de magazine online toate informațiile necesare pentru soluționarea situațiilor. De exemplu, conform cifrelor noastre, aproximativ 60% dintre tranzacții eșuează ca urmare a introducerii unor date de card greșite, fondurilor insuficiente sau a utilizării unor carduri expirate. În astfel de cazuri, comercianții pot automatiza mailuri prin care invită consumatorii să reîncerce tranzacția folosind un alt card sau acordând mai multă atenție informațiilor ce trebuie furnizate.”, a completat Augustin Dobre.

În 2023, Twispay și-a consolidat departamentul de combatere a refuzurilor la plată

Pentru a veni în întâmpinarea celor peste 400 de comercianți care folosesc serviciile Twispay de acceptare la plată, instituția financiară și-a consolidat departamentul de refuzuri la plata. Procesul permite posesorilor de card să solicite instituției emitente a cardului stornarea unei tranzacții, în cazul în care magazinul online nu și-a îndeplinit responsabilitățile sau produsele și serviciile nu au fost conforme cu prezentarea lor.

“Refuzul la plata sau chargeback-ul este o practică benefică pentru industrie, fiindcă le oferă consumatorilor încredere în e-commerce și îi face mai deschiși să exploreze și să descopere noi branduri și magazine. Cu toate acestea, există cazuri în care unii cumpărători aleg să inițieze procedura de refuz la plată în situații ce ar putea fi soluționate direct, comunicând cu comerciantul sau realizând un retur clasic. În aceste cazuri, abuzul de chargeback poate deveni periculos pentru magazinul online, nu doar fiindcă generează pierderi financiare comerciantului, ci și pentru că îi afectează relația cu procesatorii și schemele de plată, precum Visa și Mastercard. O rată de stornare mare vine cu comisioane de procesare direct proporționale. Dacă ea depășește 0.9%, în cazul Visa, și 1%, pentru Mastercard, comerciantul devine indezirabil. De aceea, este necesar ca operatorii să răspundă prompt solicitărilor clienților, inainte ca ele să escaladeze în chargeback.”, declară Augustin Dobre, CEO Capital Financial Services.

În cazul comercianților Twispay, cele mai multe dintre cererile de chargeback au fost inițiate de consumatori care au declarat că nu au primit produsele sau serviciile comandate. Prin departamentul său dedicat, instituția a gestionat împreună cu clienții săi B2B fiecare solicitare.

“Avem persoane dedicate care colaborează cu operatorii de e-commerce, pentru a-i ajuta să își pregătească dosarele, să colecteze și să prezinte dovezile necesare livrării produselor și serviciilor și a conformității lor. Echipa noastră se ocupă, în numele comerciantului, de comunicarea cu schemele de plată. Mai mult, depunem eforturi constante pentru a ne asigura că magazinele online cu care lucrăm știu cum să se protejeze de chargeback. Uneori, lucruri aparent mici, precum alocarea unei persoane care să se ocupe de relația cu clienții, diversificarea metodelor de contact, verificarea numărului de telefon care apare pe site sau inserarea brandului și a numelui de companie pe o factură, pot reduce drastic refuzurile la plată.”, a completat Augustin Dobre.

Continue Reading

Bani si afaceri

Peste 800 de profesioniști români au participat la cea de-a doua ediție a Conferinței Naționale de Vânzări, organizate de Arta de a NU vinde

Published

on

Vineri, 7 iulie 2023, în București, a avut loc cea de-a doua ediție a Singurei Conferințe Naționale de Vânzări, organizată de Arta de a NU vinde (ADNV). Peste 800 de profesioniști din Capitală și din țară au luat parte la evenimentul care i-a avut pe scenă pe Andrei Dunuță, fondatorul seriei de evenimente ADNV, trainer și consultant în vânzări, și pe invitatul său, Jeffrey Gitomer, trainerul de vânzări numărul 1 în SUA și unul dintre cei mai bine vânduți autori de cărți de profil din toate timpurile.

Conferința de o zi a adus împreună antreprenori, directori ai marilor companii și experți în vânzări, cu diferite niveluri de senioritate, oferindu-le atât inspirație, opțiuni de dezvoltare, de rafinare a tehnicilor existente și de învățare a unor strategii noi, cât și momente de networKING și divertisment, toate dirijate împreună cu Mihai Morar, moderatorul evenimentului.

“Tema de anul acesta a fost <<De la PION la CAMPION>>, o metaforă din șah, la care eu țin foarte mult, pentru că exprimă obiectivul nostru pentru oamenii de vânzări din România. Totodată, evenimentul a reprezentat, în sine, o mutare pe tabla vânzărilor, mutare de care profesioniștii din țară aveau nevoie pentru a trece la nivelul următor în carieră. Feedback-ul primit de la sutele de participanți ne dovedește că evenimentul a fost un real succes pentru peisajul autohton, un T0 pentru industria locală, fiindcă a adus pe masă noi principii de business, adaptate vremurilor și contextelor pe care le traversăm”, a declarat Andrei Dunuță, fondator ADNV.

Arta de a NU vinde și Jeffrey Gitomer, parteneriat care revoluționează vânzările în România

Prezența pe scenă a lui Jeffrey Gitomer, cunoscut drept Regele Vânzărilor în SUA, a fost apreciată de publicul român, care a avut ocazia să învețe strategii și principii de top, care pot fi implementate imediat în modelele lor de afaceri. Abordarea sa, caracterizată de un stil oratoric extrem de convingător și coerent a cucerit participanții. Autorul celebrei cărți “Biblia Vânzârilor”, un bestseller pe lista New York Times, s-a declarat extrem de mulțumit de interacțiunea cu participanții, dar și de întreaga experiență de pe scena românească.

“Am găsit în Andrei Dunuță un partener de încredere, cu care sunt mândru să lucrez. Felul în care am rezonat a făcut ca el să devină vocea mea în România, un promotor excelent al principiilor și viziunii mele. Mă bucur să extind colaborarea cu el și să demarăm noi proiecte de succes împreună”, a declarat Jeffrey Gitomer.

Arta de a NU vinde va crea în următoarele luni noi produse și programe alături de trainerul american, orientându-se atât în zona de publicare de cărți și materiale educaționale, cât și în realizarea de conținut video, dedicat exclusiv pieței românești.

“Obiectivul meu pe termen scurt este ca, în calitate de trainer certificat de către Jeffrey Gitomer, să facilitez accesul la strategiile, cărțile și materialele sale și, de asemenea, să realizăm împreună un curs video, ce va face parte din seria <<De la PION, la CAMPION>>. Asocierea cu Jeffrey vine să întărească angajamentul meu de a schimba vânzările în România și România prin vânzări.”, a completat Andrei Dunuță.

Continue Reading

Bani si afaceri

Bolt va implementa serviciul de livrare prin intermediul roboților. Când va fi pus în practică proiectul

Published

on

Sursa foto: Pexels

Compania estonă Bolt a anunțat că va implementa un proiect care prevede livrarea alimentelor prin intermediul unor roboți. Inovația va fi implementată datorită unui parteneriat cu firma de robotică Starship Technologies, anunță CNBC, citat de news.ro.

Bolt este una dintre cele mai apreciate companii tehnologice din Europa și și-a extins în ultimii ani serviciile în diverse domenii. Cea mai recentă inovație pe care și-a propus-o compania este să livreze alimente prin intermediul unor roboți de dimensiunea unei valize, creați de compania Starship Technologies. Pentru început, Bolt va implementa proiectul în orașul său de origine, Tallinn. 

„Suntem concentraţi pe furnizarea de soluţii complete pentru a face transportul local cât mai sustenabil posibil. Starship oferă un serviciu inteligent şi foarte iubit, care şi-a dovedit valoarea în ultimii cinci ani şi suntem încântaţi să prezentăm acest serviciu mai multor oameni.”, a declarat Markus Villig, fondatorul şi CEO-ul Bolt, într-un comunicat citat de news.ro.

Citește și: Clădirea SkyTower din București își mărește portofoliul de chiriași cu încă două companii care se alătură portofoliului de prestigiu al turnului

Cum vor primi clienții alimentele livrate de roboți

Compania anunță că proiectul nu prezintă nici o dificultate pentru clienții săi. Aceștia vor putea, prin atingerea unui buton, să aleagă opțiunea de livrare prin intermediul unui robot atunci când își vor comanda de mâncare din aplicație. 

Odată ce robotul ajunge la uşa clientului, acesta va putea apăsa un buton care îl deschide şi va primi mâncarea sau alimentele.

Un astfel de proiect este deja implementat de către Starship în SUA, în parteneriat cu firma de livrare de alimente Grubhub.

În Asia, companiile chineze s-au implicat devreme în această tendinţă. Meituan, principala aplicaţie de livrare a alimentelor, îşi testa roboţii în birouri şi hoteluri încă din 2019.

Continue Reading

Trending