Business
Lensa AI preia drepturile asupra trăsăturilor voastre! Radu Turcescu, analiză despre puterea efectului de turmă în cazul trendului care creează avataruri
Published
2 ani agoon
Inteligenta artificială poate fi folosită pentru a crea avataruri prin utilizarea unor algoritmi de învățare automată. Acest lucru presupune învățarea algoritmilor cu date din diferite surse, cum ar fi imagini și caracteristicile fizice ale persoanelor reale, astfel încât să poată crea imagini și animații care să semene cât mai mult cu persoanele reale.
Inteligența artificială: prieten sau dușman?
Procesul de creare a unui avatar prin intermediul inteligenței artificiale poate include etape precum colectarea de date, antrenarea algoritmilor cu aceste date, generarea de imagini și animații și testarea și îmbunătățirea acestora pentru a se asigura că avatarul creat seamănă cât mai mult cu o persoană reală.
În general, crearea de avataruri prin intermediul inteligenței artificiale necesită o cantitate mare de date, precum și utilizarea unor algoritmi de învățare automată sofisticați pentru a crea imagini și animații care seamănă cât mai mult cu persoanele reale. Însă, în cazul aplicației Lensa AI sunt folosite și creații ale unor artiști, fără respectarea termenilor de copyright.
Urmărind postările de pe rețelele de socializare din ultimele două săptămâni, am putut oberva o mișcare uriașă în ceea ce privește utilizarea acestei aplicații, care nu doar că folosește fără drept producțiile unor artiști, ci prin „joacă”, utilizatorul își cedează dreptul asupra trăsăturilor sale și asupra imaginilor încărcate, care, conform Termenilor și Condițiilor, pot fi folosite „pentru totodeauna” așa cum deținătorii doresc. De ce toată lumea și-a dorit să vadă cum ar arăta fața sa într-un desen animat, un avatar? Și de ce „cu orice preț” și-au cedat drepturile?
Radu Turcescu consultant strategic de PR, specializat în comunicarea de criză, a făcut o analiză asupra efectului de turmă observat după ce aplicația Lensa AI a devenit cunoscută
Radu Turcescu a scris un articol de analiză pentru publicația Capital.ro, acolo unde a abordat unul dintre cele mai dezbătute subiecte din ultimul timp: aplicația Lensa AI. Specialistul în comunicare de criză împărtășește o viziune prețioasă, care odată înțeleasă poate ajuta la stoparea impulsului de a călca pe urmele majorității sau “turmei” după cum vom vedea în cele ce urmează.
“De multe ori am fost întrebat de ce un subiect sensibil, precum o criză de imagine sau o știre negativă, zboară pur și simplu pe internet. Există diferite motive, dar unul dintre ele merită analizat, în special din perspectiva noilor trenduri de pe internet.
Este vorba despre instinctul gregar sau, în termeni populari, efectul de turmă. Acesta reprezintă unul dintre factorii ce va transforma orice situație interpretabilă într-o adevărată știre negativă. Sau care va întreține un subiect delicat. Sau care va conduce la decizii ciudate din partea oamenilor”, spune Radu Turcescu.
Ce ne învață trendul Lensa Ai? Emoția vinde!
Chiar dacă Lensa șterge fotografiile originale după procesarea imaginii, aplicația continuă să stocheze acele avataruri create, cu aspect foarte real și mai mult decât atât, le poate folosi cum vrea!
Radu Turcescu a continuat: „Câți au citit și condițiile de utilizare a aplicației? Probabil nimeni. Pentru că dacă ar fi citit ar fi aflat că odată cu încărcarea pozelor, utilizatorii cedează drepturile asupra trăsăturilor și, implicit, a pozelor.
Oricum, scandalurile nu au întârziat să apară, odată cu apariția unor avataruri cu tentă erotică sau sexuală. Și totuși de ce oamenii nu citesc?
Pentru că emoția va învinge ( aproape ) întotdeauna rațiunea. Efectul de turmă reprezintă un concept extrem de interesant, la care adăugăm și nevoia ( extrem de comună ) de apreciere și atenție. Da, o avem toți”, a mai spus Radu Turcescu pentru sursa citată mai sus.
Radu Turcescu: Oamenii își doresc atenție și, văzând că alții au câștigat-o printr-o banală aplicație, s-au alăturat „turmei”
„Simplu spus, oamenii își doresc atenție și, văzând că alții au câștigat-o printr-o banală aplicație, s-au alăturat „turmei”. Condițiile nu le-a mai citit nimeni, pentru că nevoia era mult mai mare. Așa zisă siguranță oferită de ”turmă” a bătut orice dubiu cu privire la ce s-ar putea întâmplă cu fotografiile odată încărcate. Și mai este încă ceva: nevoia de a face parte din ”grupul care trebuie”. Încă de la școală ne-am dorit să fim între cei populari și apreciați. Între cei aleși primii la sporturile de echipă sau invitați la toate petrecerile și majoratele.
Mulți dintre noi am pornit viața de adult cu acest mic ”handicap”, ce se manifestă printr-o serioasă dorință de apreciere, dar și prin nevoia de a fi în trend”.
„În fiecare criză în care am fost implicat am sesizat același tip de comportament: nevoia oamenilor de a face parte din grupul ”copiilor șmecheri”. Adică din grupul celor care critică și duc mesajul mai departe, amplificând astfel criza. De mult prea multe ori, imaginea unei companii sau persoane a fost distrusă, nu doar din cauza situației în sine, ci mai ales din cauza ”oamenilor de pe Facebook” care au întreținut subiectul, amplificat și distribuit chiar fără discernământ uneori”, a mai spus Radu Turcescu pentru sursa citată.
Un ultim aspect subliniat de specialist: „Este interesant de analizat modul în care compania Lensa va fi afectată de legătura indirectă cu aplicația, deși numele organizației din spate este cu totul altul. Dar nu mare mi-ar fi mirarea ca unii ”utilizatori neatenți” să amestece lucrurile și să includă compania în acest mic scandal. Și asta tot din dorința de a boicota, de a porni un război, de a găsi un dușman. Dar despre instinctul de combativitate poate într-un articol viitor”, a încheiat Radu Turcescu
Radu Turcescu, actorul principal în rezolvarea unora dintre cele mai răsunătoare crize de imagine
Radu Turcescu a fost actorul principal în rezolvarea unora dintre cele mai răsunătoare crize de imagine ale unor firme extrem de cunoscute de pe piața din România. Jucători activi, comercianți și antreprenori de renume au trecut prin situații delicate, dificil de gestionat, după ce au fost ținta unor campanii de dezinformare și denigrare pe care nu le-au anticipat.
Licențiat în Marketing la Academia de Studii Economice din București (ASE), cu studii de masterat în Cercetări de Marketing în cadrul aceleași facultăți, Radu Turcescu vine în sprijinul companiilor și a antreprenorilor cu o viziune proaspătă în ceea ce privește comunicarea de criză. Pregătirea profesională de-a lungul timpului a continuat cu încă un masterat în Sociologie, în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative din București (SNSPA), iar în prezent este doctorand în Sociologie în cadrul SNSPA, ducând la un nivel superior aprofundarea comunicării, psihologia organizațională și strategiile de comunicare în masă.
You may like
-
Utilizatorii Youtube vor asculta muzică generată de inteligența artificială. Ce artiști celebri vor fi imitați
-
OpenAI anunță cea mai importantă actualizare pentru ChatGPT. Chat bot-ul poate naviga pe internet pentru informații actualizate
-
AI ar putea revoluționa sistemul medical. ChatGPT a pus diagnosticele corecte în medicina de urgență
-
Inteligența artificială își extinde domeniile de utilizare. Oamenii pot discuta cu „Iisus” sau „Fecioara Maria” prin intermediul AI
-
Primul medicament creat de inteligența artificială intră în faza de testare clinică
-
ONU susține crearea unei agenții pentru monitorizarea Inteligenței Artificiale
Business
Shell Team Aviation: Avantajele meseriei de însoțitor de bord
Published
o zi agoon
04/12/2024Cea mai mare școală privată de aviație din România – Shell Team Aviation, a organizat cel de-al doilea eveniment din seria workshop-urilor dedicate meseriei de însoțitor de zbor – ”Why to choose Shell Team Aviation” într-o locație inspirată de bordul unui avion.
Pe 25 noiembrie, Bucureștiul a fost la înălțime. Cei interesați de o nouă meserie, pasionații de aviație dar și de călătorii, vedete și influenceri au aflat secrete din culisele meseriei de stewardesă. Cristina Burdușel, manager Shell Aviation Team cu o experiență de 14 ani în conducerea școlilor de aviație, pilot și fostă stewardesă a vorbit despre condițiile de angajare ale companiilor aeriene pentru însoțitorii de zbor. ”Una dintre meseriile la care tinerii din toată lumea aspiră este cu siguranță cea de steward. Astăzi, condițiile de angajare sunt mai relaxate ca niciodată pentru cei care au absolvit o școală de aviație și au acreditarea EASA. Sunt fericită să contribui la instruirea și formarea a mii de stewarzi cu care vă întâlniți la bordul avioanelor celor mai importante companii aeriene” a declarat Cristina Burdușel, manager Shell Team Aviation.
La workshop au fost și invitați speciali ce au adus informații prețioase tuturor aspiranților la meseria de steward.
Dr. Inorica Alina Pripici, medic stomatalog, fondator INO Dental, a explicat secretele din spatele zâmbetului întotdeauna perfect al însoțitorilor de zbor: ”Toți membrii echipajului de zbor ne încântă (și calmează) cu zâmbetele lor. Ei bine, în spatele unui zâmbet perfect se ascunde un stomatolog bun deseori. Mai ales pentru că în timpul zborului, din cauza schimbării de presiune a aerului anumite probleme dentare nerezolvate se pot agrava ducând la durere. Iar un steward doar de dureri dentare sau plombe căzute nu are nevoie în timpul muncii”.
Nutriționistul Ana Ioniță a vorbit despre alimentele care nu sunt recomandate în timpul zborului cu avionul: ”Deși la îndemână, ronțăitul de cipsuri sau biscuiți nu sunt recomandate când zburăm cu avionul. Și nici băuturile carbogazoase. Dacă le evităm, ușurăm digestia, evităm riscul de deshidratare și senzația de arsuri stomacale. Consumul de apă și fluide (250 ml apă pentru fiecare oră de zbor) ajută organismul să rămână hidratat și să facă față mai bine senzației de oboseală”.
Roxana Maya Neștian – consultant în conduită și bune maniere, manager My Model Academy a dezvăluit trucuri pentru postura stewarzilor: ”Însoțitorii de zbor nu sunt doar prezențe elegante, ci reprezintă cartea de vizită și imaginea companiei aeriene pentru care lucrează, devenind ambasadori ai profesionalismului și ai valorilor acesteia. Îngrijirea fizică, postura, controlul emoțiilor și modul în care vorbesc sunt vitale pentru succesul în această meserie”.
Totodată oaspeții s-au bucurat și de sfaturi de îngrijire a părului date de celebrul hair-stylist Camelia Negrea dar și de poveștile din avion ale unor stewarzi, foști cursanți Shell Team Aviation.
Cursurile de însoțitor de zbor durează patru săptămâni, se organizează lunar într-unul dintre cele patru sedii centrale ale Shell Team Aviation din București, Cluj Napoca, Timișoara, Bacău. Iar în prețul școlii este inclusă și cazarea viitorilor stewarzi. Cursurile costă 1.800 euro dacă sunt plătite integral, 2.000 euro dacă sunt plătite în rate sau 1.500 euro dacă înscrierea are loc alături de un prieten. Vârsta cursanților trebuie să fie de minimum 18 ani, iar diploma de Bacalaureat nu este o condiție obligatorie.
Oaspeții s-au bucurat de o locație inspirată de bordul unui avion: Golden Wings Coffee & Lounge, de premiatele vinuri nobile românești: Budureasca Vinuri Nobile Românești și de exclusivistele dulciuri de la Pasticceria Flavian Dobre.
Business
Interviu cu Raluca Irina Cioaca, Specialist în Dermopigmentare: Cum să obții cele mai naturale și durabile rezultate în estetică
Published
o săptămână agoon
26/11/2024Întrebare 1: Raluca, te rog să ne spui câteva cuvinte despre tine și despre experiența ta în domeniul dermopigmentării.
Raluca Irina Cioaca:
Sunt specialist în dermopigmentare cu o experiență vasta în domeniu. De-a lungul carierei, m-am concentrat pe tehnici inovative și personalizate pentru fiecare client în parte, având ca scop principal obținerea unor rezultate naturale și de lungă durată. Mă specializez în dermopigmentarea sprâncenelor, pleoapelor, buzelor, scalpului și chiar a pistruilor, oferind soluții care nu doar îmbunătățesc aspectul estetic, dar și încrederea în sine. Am pus bazele brandului BRB Clinique by Raluca Irina Cioaca cu un scop clar: să ofer femeilor o modalitate simplă și accesibilă de a-și transforma frumusețea interioară și exterioară. Numele „Big Red Button” simbolizează un moment de acțiune decisiv, un gest simplu prin care fiecare dintre voi poate alege să devină mai frumoasă și mai încrezătoare.
Întrebare 2: Ce este dermopigmentarea și cum se realizează?
Raluca Irina Cioaca:
Dermopigmentarea este o procedură non-invazivă semi-permaneta prin care se introduce un pigment special în stratul superior al pielii, similar cu un tatuaj, dar mult mai subtil. Această tehnică poate fi aplicată pe diverse zone ale feței și corpului, cum ar fi sprâncenele, pleoapele, buzele, scalpul sau chiar pentru a crea pistrui. Folosesc echipamente de ultimă generație și pigmenți de calitate, care garantează rezultate naturale și rezistente în timp. Procedura este nedureroasă și adaptată fiecărui tip de piele, având ca rezultat un look impecabil, fără necesitatea machiajului zilnic.
Întrebare 3: Care sunt avantajele micropigmentarii comparativ cu alte metode de machiaj semi-permanent?
Raluca Irina Cioaca:
Unul dintre cele mai mari avantaje ale dermopigmentării este că, spre deosebire de machiajul tradițional, efectul este mult mai de durată și rezistă mult mai bine în timp. În plus, se aplică folosind tehnici personalizate care respectă trăsăturile naturale ale fiecărei persoane, ceea ce înseamnă că rezultatele sunt mult mai naturale și armonioase. De exemplu, atunci când fac dermopigmentare pentru sprâncene, țin cont de forma și culoarea naturală a acestora, astfel încât să creez un aspect cât mai autentic. În plus, procesul este mai puțin invaziv decât un tatuaj clasic și, în general, nu necesită o perioadă de recuperare semnificativă.
Întrebare 4: Ce tipuri de proceduri de dermopigmentare oferi?
Raluca Irina Cioaca:
Ofer o gamă largă de servicii de dermopigmentare, adaptate nevoilor fiecărui client:
- Dermopigmentare sprâncene – Folosesc tehnici precum powder brows sau hairstrokes, în funcție de forma și structura naturală a sprâncenelor.
- Dermopigmentare pleoape – Linia de tus permanentă, care subliniază ochii și creează un efect de intensificare a privirii.
- Dermopigmentare buze – Reconturarea naturală a buzelor sau chiar umplerea acestora pentru un look mai plin și uniform.
- Dermopigmentare scalp – O soluție excelentă pentru persoanele care suferă de căderea părului, prin crearea unui efect de densitate și umplerea golurilor.
- Dermopigmentare pistrui – Crearea de pistrui naturali pentru un look proaspăt și tineresc, fără a depinde de produse cosmetice zilnice.
Fiecare procedură este personalizată pentru nevoile clientului, având în vedere tipul de piele, culoarea naturală și dorințele acestuia.
Întrebare 5: Cum alegi tehnica potrivită pentru fiecare client?
Raluca Irina Cioaca:
Fiecare client este unic, iar tehnica aleasă trebuie să țină cont de mai mulți factori, cum ar fi structura naturală a feței, tipul de piele, culoarea naturală și preferințele personale. De exemplu, la sprâncene, dacă cineva are un tip de piele mai grasă, recomand tehnica de powder brows, care oferă un look mai difuz și rezistă mai bine în timp. Pe de altă parte, pentru pielea uscată sau normală, tehnica hairstrokes poate oferi un rezultat mai subtil și natural.
În plus, înainte de fiecare procedură, îmi place să discut îndeaproape cu clientul despre așteptările sale și despre ce își dorește, pentru a ne asigura că vom ajunge la cele mai bune rezultate.
Întrebare 6: Care sunt principalele beneficii ale dermopigmentării pentru persoanele din București?
Raluca Irina Cioaca:
Persoanele din București, dar nu doar ele, pot beneficia de dermopigmentare în primul rând datorită comodității sale. Procedura economisește timp zilnic, eliminând nevoia de a aplica machiajul în fiecare dimineață. În plus, dermopigmentarea poate oferi o soluție de durată pentru cei care au sensibilități la produsele de machiaj sau care nu au timpul necesar pentru a se machia constant. Fie că vorbim despre sprâncene perfecte, buze mai pline sau un scalp mai dens, fiecare serviciu de dermopigmentare este gândit să aducă un plus de estetică și confort.
Întrebare 7: Care este durata procedurilor și ce îngrijire post-procedură este necesară?
Raluca Irina Cioaca:
Durata fiecărei proceduri depinde de zona tratată și de complexitatea tehnicii folosite, dar, în general, o sesiune de dermopigmentare poate dura între 1 și 2 ore. În ceea ce privește îngrijirea post-procedură, este important ca zona tratată să fie curățată corect și protejată de expunerea la soare pentru o perioadă de câteva zile. Voi oferi toate informațiile necesare pentru a vă asigura că rezultatele vor fi excelente și de durată. De asemenea, recomand o vizită de retuș după 6-8 săptămâni, pentru a corecta eventualele ajustări de culoare sau formă.
Întrebare 8: De ce ar trebui să te aleagă clienții din București pe tine, Raluca Irina Cioaca, ca specialist în dermopigmentare?
Raluca Irina Cioaca:
De ce să mă alegi pe mine? Pentru că pun accent pe naturalețe, siguranță, igienă și confortul clientului. Am o experiență vastă în acest domeniu, folosesc doar echipamente și pigmenți de cea mai bună calitate și am o abordare personalizată, ceea ce înseamnă că fiecare client va avea un rezultat unic, adaptat nevoilor sale. În plus, ofer o consultanță detaliată înainte de fiecare procedură pentru a mă asigura că veți obține exact ce vă doriți, fără riscuri. Fiecare detaliu contează, iar eu sunt aici pentru a vă oferi cele mai bune soluții de dermopigmentare din București!
Evenimente
Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, împreună cu Struan Grant Ralph, ambasadorul global al brandului
Published
o săptămână agoon
26/11/2024Glenfiddich, cel mai premiat whisky single malt din lume, lansează oficial în România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, un whisky excepțional de 40 de ani. Băutura, disponibilă în ediție limitată este adusă în România de către B.D.G. Import, distribuitorul exclusiv al brandului în țară. Prezența acestui whisky rar pe piața locală subliniază angajamentul Glenfiddich față de România și dorința de a cultiva o cultură sofisticată a whiskyului premium.
Glenfiddich 40 YO Cumulative Time – expresia supremă a măiestriei și artizanatului Glenfiddich
Glenfiddich 40 YO Cumulative Time este o expresie a măiestriei atinse atunci când tradiție și inovația sunt puse împreună. Produs printr-o metodă unică de maturare denumită „remnant vatting”, în care fiecare lot de whisky conține o parte din loturile anterioare, asigurând o continuitate subtilă a gustului, whiskyul a fost modelat, timp de patru decenii. Astfel, în el se simt influențele naturii, cu ierni reci și veri calde, dar și aromele butoaielor, care îi oferă note olfactive complexe, de fum, cuișoare și piele. Rezultatul este un whisky cu un caracter intens și un gust luxuriant și catifelat, ce trece de la dulceața intensă a fructelor uscate la tonuri de fructe coapte, curmale, stafide și mere fierte, înainte de a oferi o finalitate ușor amară de ciocolată și turbă.
„Glenfiddich 40 YO Cumulative Time aduce un omagiu procesului complex realizat de Maeștrii Maltului universului Glenfiddich. Suntem mândri să oferim această experiență rară cunoscătorilor români, subliniind, astfel, angajamentul B.D.G. Import față de excelență. Misiunea noastra rămâne constantă: să oferim consumatorilor locali acces la ediții valoroase și impresionante ale produselor pe care le reprezentăm”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. Import.
Ambalajul Glenfiddich 40 YO Cumulative Time este la fel de impresionant ca și conținutul său. Decantorul de cristal este găzduit într-un recipient sculptural unic, realizat din jesmonite – un material inovator, asemănător pietrei, ale cărui straturi vizibile amintesc de o vale stâncoasă modelată de milenii de vânt și ploi. Crestele dramatice sculptate în acest recipient dezvăluie venele ce amintesc de verdele emblematic al sticlei Glenfiddich de 12 ani și de strălucirea cuprului alambicurilor în care acest single malt a fost creat. Fiecare detaliu adaugă un alt strat de profunzime și rafinament, reflectând perfect esența whisky-ului pe care îl protejează.
Lansarea Glenfiddich 40 YO Cumulative Time l-a adus la București pe Struan Grant Ralph, ambasadorul Glenfiddich
Cu ocazia lansării Glenfiddich 40 YO Cumulative Time, Glenfiddich și B.D.G. Import l-au adus în România pe Struan Grant Ralph, ambasadorul global al brandului și un expert cu peste un deceniu de experiență în industrie. Originar din Speyside, Scoția, Struan și-a început cariera la Glenfiddich în 2011, lucrând în distilerii și explorând complexitatea procesului de producție. Datorită cunoștințelor sale vaste, a pasiunii pentru whisky și a abilităților sale de povestitor, Struan este considerat unul dintre cei mai carismatici ambasadori de brand.
Struan Grant Ralph a fost prezent în București, unde a participat la o serie de evenimente alături de partenerii și clienții B.D.G. Import, precum și de comunitățile pasionaților de whisky din România. Un moment cu totul special a fost întâlnirea exclusivistă organizată la Room 12, unde doar 15 invitați selectați dintre clienții brandului au avut ocazia să descopere în exclusivitate Glenfiddich 40 YO Cumulative Time. Evenimentul unic în peisajul local a fost completat de The Definitive Single Malt, o întâlnire informală a industriilor de HoReCa, FMCG și a pasionaților de whisky, care au celebrat împreună excelența Glenfiddich și prezența acestei case în România. În cadrul tuturor acestor evenimente, Struan a ghidat participanții prin universul Glenfiddich, împărtășind secretele tradiției, inovației și măiestriei acestui single malt.
„Sunt încântat să mă aflu în România și să am ocazia de a împărtăși povestea Glenfiddich cu pasionații de whisky. Glenfiddich 40 YO Cumulative Time nu este doar o ediție rară, ci o celebrare a timpului și a măiestriei, iar a o aduce aici și a o prezenta este un privilegiu pentru mine. Sunt întotdeauna entuziasmat să discut despre complexitatea și tradiția acestui whisky unic și să dezvălui frumusețea universului Glenfiddich”, a declarat Struan Grant Ralph, ambasador Glenfiddich.
DESPRE B.D.G. IMPORT
Compania B.D.G. Import a început să activeze în domeniul importului și distribuției de băuturi alcoolice premium și super-premium in anul 1994, fiind astazi singura companie cu acționariat exclusiv românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din România.
Din portofoliul B.D.G. Import fac parte mărcile: Jagermeister, Bacardi, MARTINI®, Grey Goose, Bombay Sapphire, Jack Daniel’s, Remy Martin, Cointreau, METAXA, Evian, Glenfiddich, Hendrick’s, Monkey Shoulder, Budweiser Budvar, Bols, Laurent Perrier, TRUE Drinks.
Asociația pastel în 2024: cifrele și emoțiile din spatele misiunii “Nicio lună fără o faptă bună”
Sute de celebrități au pășit pe covorul roșu la „Căsătoria” lui Mihai Bendeac
Shell Team Aviation: Avantajele meseriei de însoțitor de bord
Sute de celebrități au pășit pe covorul roșu la „Căsătoria” lui Mihai Bendeac
Shell Team Aviation: Avantajele meseriei de însoțitor de bord
Asociația pastel în 2024: cifrele și emoțiile din spatele misiunii “Nicio lună fără o faptă bună”
Cine este atacatorul lui Donald Trump. Bărbatul de 20 de ani a încercat să-l asasineze pe fostul președinte american
Sorin Chiriță, despre traficul de coșmar din Capitală: „Unde e formula matematică a lui Nicușor Dan? Unde e expertul de la New York?”
AVA ne arată o nouă latură de-a sa în noul single fresh – „Damelo”
Trending
-
Entertainmento zi ago
Sute de celebrități au pășit pe covorul roșu la „Căsătoria” lui Mihai Bendeac
-
Businesso zi ago
Shell Team Aviation: Avantajele meseriei de însoțitor de bord
-
Stiri Romania32 de minute ago
Asociația pastel în 2024: cifrele și emoțiile din spatele misiunii “Nicio lună fără o faptă bună”