Connect with us

Bani si afaceri

(P) Rezultatele primului Green Friday, demersul sustenabil Sezamo

Published

on

Peste 50.000 km parcurși, mai mult de 6.5 tone CO2 salvate, în jur de 46.000 de ore economisite de clienți: așa se traduce, pe scurt, Green Friday Sezamo. Campania s-a desfășurat în perioada 08 – 20 noiembrie și a avut ca scop evitarea risipei alimentare. Inițiativa Sezamo a pus accentul pe sustenabilitate, zero waste și reduceri cuprinse între 20% și 90% pentru produsele din categoria Save the food și de până la 40% pentru categoriile de tip supermarket.

În perioada Green Friday Sezamo, produsul vedetă a fost reprezentat de afine. Ele s-au aflat în topul produselor comandate, precum și în topul celor mai cumpărate fructe. Pe lângă afine, pe locuri fruntașe s-au aflat și bananele și clementinele, iar fructele alături de legume, au fost, per ansamblu, categoria din care s-au plasat cele mai multe comenzi. Leguma vedetă a campaniei, așa cum a reieșit din comenzile primite de Sezamo, a fost ceapa verde. Cel mai cumpărat produs din categoria carne a fost pieptul de pui dezosat, iar din categoria nealimentare, produsele cumpărate de cei mai mulți clienți au fost hârtia de copt și pasta de dinți. La mare căutare au fost și produsele plant-based, înlocuitoare pentru mezeluri și lactate, unul din patru coșuri incluzând cel puțin un produs de acest gen.

Cele mai căutate produse în bara de search au fost guma de mestecat și bananele, iar cele mai amuzante căutări din bara de search au fost „vopsea scame”, destinația turistică Thailanda și simptome ale virozelor respiratorii de sezon, precum tusea. Cele mai multe comenzi au fost plasate de către femei, mai exact 66% dintre comenzi.

Șoferii mașinilor electrice Sezamo au străbătut în această perioadă 50.414 km, evitând consumul a peste 6.5 tone CO2, iar clienții au economisit un număr de 46.200 de ore, care altfel ar fi fost petrecute la supermarketuri sau pe drum către magazine.

Cea mai mare comandă înregistrată pe site a fost de 4.300 de lei, iar cel mai mare discount oferit a fost de 90% pentru anumite produse din categoria Save the Food.

„Green Friday Sezamo a apărut din dorința noastră de a oferi o alternativă la accentuarea risipei alimentare și a obiceiurilor nesănătoase de consum, care, de obicei, sunt accentuate în perioade de reduceri. Astfel, ne-am orientat atenția către o zonă importantă pentru noi,  iar cele mai consistente reduceri au fost din zona de sustenabilitate – categoriile Save the Food, Plant based și ECO” , a spus Michael Kaiser, CCO Sezamo România.

Într-o lume în care risipa alimentară se află la cote maxime, Sezamo și-a continuat lupta pentru sustenabilitate și zero waste, luptă care face parte din ADN-ul brandului, prin care compania își concentrează toate inițiativele în jurul a patru caracteristici cheie – Economic, Ecologic, Electric și Eficient.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bani si afaceri

SkyTower București încheie primul trimestru al anului 2024 cu noi contracte de închiriere însumând 3.000 mp.

Published

on

SkyTower, clădirea iconică a Bucureștiului și cea mai înaltă clădire din România, anunță semnarea de contracte de închiriere pentru mai mult de 3.000 de metri pătrați de spații de birouri premium, în primul trimestru al anului 2024, atrăgând atât companii locale, cât și internaționale.
Contractele semnate în 2024 arată atractivitatea în creștere a SkyTower pentru diverse sectoare de afaceri precum energie regenerabilă, inteligență artificială, platforme de tranzacționare cu monede digitale, retail și agricultură.

Care sunt noile contracte semnate de Sky Tower

Infrastructura modernă a SkyTower, concentrată pe siguranță și sustenabilitate, dar și gama de facilități unice, susținute de servicii premium, activări de comunitate plus locația strategică, au contribuit la semnarea de noi contracte de închiriere cu următoarele companii:
DATAWORKS RESEARCH SRL – O companie românească cu acționariar american specializată în Inteligență Artificială și baze de date. DataWorks Research SRL se află în fruntea inovației, valorificând tehnologii AI de ultimă generație pentru a genera insights și soluții bazate pe date pentru întreprinderi din diverse industrii.
BITPANDA GMBH VIENNA SUCURSALA BUCUREȘTI – Bitpanda a fost fondată la Viena în 2014 și este unul dintre cei mai importanți brokeri de criptomonede din Europa. Cu o selecție de peste 2.800 de active digitale, inclusiv peste 400 de active cripto și numeroase acțiuni, ETF-uri, metale prețioase și mărfuri, Unicornul fintech austriac oferă una dintre cele mai cuprinzătoare game de active digitale disponibile în Europa. Cu peste 4,5 milioane de utilizatori și zeci de parteneri instituționali, Bitpanda deține licențe în mai multe țări și un istoric de colaborare cu autoritățile locale de reglementare pentru a menține activele în siguranță. Acest lucru face din Bitpanda una dintre cele mai sigure și mai strict reglementate platforme de tranzacționare din industrie.
AJ CONSTRUCTION SRL – O companie românească specializată în energie regenerabilă. AJ Construction SRL este dedicată avansării durabilității prin dezvoltarea și implementarea soluțiilor de energie regenerabilă. Cu accent pe inovație și responsabilitatea față de mediu, ei contribuie la tranziția României către un viitor mai verde.

”SkyTower s-a distins net de-a lungul timpului în piața românească a clădirilor de birouri premium, acesta fiind principalul motiv pentru care tot mai multe companii aleg să devină chiriașii noștri. Turnul este atractiv datorită confortului său, caracteristicilor inovatoare de înaltă tehnologie, sustenabilității și securității, dar și datorită nivelului său de servicii și unicității evenimentelor exclusiv dedicate comunității. Începând de azi, întregul spațiu de birouri disponibil în SkyTower este deja închiriat, iar până când noi spații de birouri vor deveni disponibile în câteva luni, menținem o listă de așteptare pentru potențiali chiriași noi,” a declarat Leo Forstner, CEO RPHI Romania – compania care deține și administrează SkyTower.
Dat fiind faptul că SkyTower București continuă promisiunea de a oferi un mediu de lucru excepțional și de a sprijini creșterea afacerilor partenerilor săi, turnul a încheiat anul 2023 cu două închirieri majore la finalul anului:
AOT ENERGY SRL, o companie de energie aparținând grupului internațional ArrowResources AG, cu sediul în Elveția, s-a mutat recent la etajul 20 al SkyTower, iar Blankfactor SRL, un furnizor global de soluții tehnologice pentru transformarea digitală pentru servicii financiare la nivel mondial, este acum unicul chiriaș al etajului 35 al turnului, reprezentând cea mai înaltă locație de birouri dintr-un office building din România.

Despre SkyTower:

SkyTower este cea mai înaltă clădire din România și cea mai iconică clădire de birouri din Bucureşti. Turnul are 37 de etaje, ajungând la o înălțime de 137 de metri deasupra solului şi 60 de metri de structură subterană cu 5 etaje de locuri de parcare și depozitare. Toate zonele de birouri din SkyTower sunt iluminate natural, iar etajele superioare beneficiază de ascensoare de mare viteză, care ating o viteză maximă de 6 metri pe secundă.
SkyTower este prima clădire de birouri din România certificată cu LEED Platinum Operations and Maintenance (Operaţiuni şi Mentenanţă), și deține, de asemenea atestarea Gold DGNB pentru clădiri sustenabile, în urma evaluării de către ÖGNI (Societatea austriacă pentru managementul imobiliar sustenabil). Mai mult, SkyTower este prima clădire din lume certificată cu SHORE PLATINUM.
Din februarie 2023, SkyTower este singura clădire din România membră a Federației Mondiale a Turnurilor Emblematice – WFGT (World Federation of Great Towers)
La Gala Forbes Romania – Best Office Buildings 2023 – SkyTower a fost distins cu premiul „CEA MAI EMBLEMTICA CLADIRE DE BIROURI DIN ROMANIA.”
In iunie 2023 SkyTower a primit 2 premii la Gala IPA – Romanian Property Awards: Office Refurbishment Award și Office Interior Award.
Clădirea SkyTower este deținută și administrată de Raiffeisen Property Holding International (RPHI), iar de la finalizarea construcției în decembrie 2012, turnul a devenit o emblemă a orașului, remodelând orizontul noului cartier de afaceri din nordul Bucureștiului și stimulând dezvoltarea de noi proiecte în zona Floreasca-Aurel Vlaicu.

Continue Reading

Bani si afaceri

Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business. Adina Rizea, directorul Lemet, nominalizată la gala organizată de Business Magazin

Published

on

Directorul general adjunct al producătorul de mobilă LEMET, Adina Rizea, a fost nominalizată la gala Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business, organizată de Business Magazin. Ea este unul dintre oamenii din spatele brandului și a adus contribuții majore la succesul companiei.

Adina Rizea nominalizată în Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business. Care este povestea ei de viață

Femeia de succes, Adina Rizea a visat încă din copilărie să devină medic, dar la scurt timp după ce a început să lucreze ca medic stagiar la spitalul din Câmpina, a virat pe drumul carierei sale către afacerea familiei. În cadrul business-ului a profesat ca medic de întreprindere și alte funcții în diverse departamente, despre care spune că i-au oferit o bună înțelegere mersului companiei, dar și domeniului de prelucrare a lemnului.

“A fost o provocare, dar și o oportunitate pe care viața mi-a oferit-o. La fel de natural ca medicina, au venit în cariera și în viața mea și cursurile postuniversitare legate de management și administrarea afacerilor, pe care le-am urmat de-a lungul anilor. Este important ca în fiecare zi să ieșim din zona de confort, să ne depășim limitele și să devenim mai buni ”, a declarat Adina Rizea, Director General adjunct Lemet.

Despre compania LEMET și brandul Lems 

Adina Rizea a crescut o dată cu firma LEMET și a învățat să se dezvolte o dată cu aceasta. Adina a avut ocazia de a se forma din punct de vedere profesional, mulțumită părinților și companiei care iau oferit ocazia să-și implementeze propria viziune legată de consolidarea și dezvoltarea firmei.

„M-am schimbat și m-am adaptat la viață asumându-mi riscuri și învățând să nu mai am pretenții de la alții. Un antreprenor nu se sustrage – riscă și acționează, fără să se lamenteze și fără să se exalte!”, declară Adina Rizea, Director General adjunct Lemet

LEMET, înfințată în 1991, companie 100% românească, operează platforma industrială din comuna Brebu, județul Prahova, înregistrând în 2023 vânzări de aproximativ 330 milioane de lei.

Adina Rizea este o femeia de succes își dorește să dezvolte brandul în continuare, de aceea vrea să integreze cât mai bine generația tânără. Digitalizarea, inteligența artificială, inovația și sustenabilitatea  sunt teme pe care doresc să le pună în practică cu ajutorul următoarelor generații.

Continue Reading

Bani si afaceri

Afacerile LEMET și LEMS au crescut în 2023 la 330 milioane lei

Published

on

LEMET, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel național și unul dintre cei mai mari retaileri prin brand-ul LEMS, a înregistrat în anul 2023 vânzări de 329,9 milioane lei. ”Cifra reprezintă o creștere de o singură cifră față de 2022”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.
LEMET, companie 100% românească care operează platforma industrială din comuna Brebu, județul Prahova, a derulat în 2023 investiții de 10,2 milioane de lei, în producție și pe segmentul de retail. Pentru activitățile de CSR, compania a alocat suma de aproximativ 0,5 milioane de lei.
Compania LEMET a dezvoltat brandul de magazine LEMS pentru vânzarea produselor sale și pentru a fi cât mai aproape de potențialii clienți. În prezent, rețeaua LEMS are cea mai mare acoperire la nivel național, aproximativ 75.000 metri pătrați de retail în aproape toate județele țării. LEMET operează o rețea de 70 de magazine amenajate la aceleași standarde înalte, de design și de calitate, care se identifică ca făcând parte din brandul LEMS. La 31 decembrie 2023 compania, împreună cu rețeaua LEMS, avea 1600 de angajați.

Energie verde la LEMET

„Creșterea facturii de energie electrică este cauzată în totalitate de modificarea prețului de achiziție care a crescut în 2023 cu 32% față de 2022 și cu 153% față de 2021. Cantitatea de energie electrică preluată din sistemul național a scăzut în 2023 cu 21,5% față de 2022 și cu 35,2% față de 2021.
Pentru a diminua costurile și pentru a contribui la creșterea componentei verzi în valoarea produselor LEMET, am construit cinci centrale fotovoltaice, totalizând 1810 kW ca putere instalată. Energia electrică produsă echivalează cu reducerea a 960t /an de emisii CO2”, a declarat Alexandru Rizea, director general LEMET.

Despre LEMET

Compania LEMET a fost înființată în 1991 și deține linii de producție și spații de depozitare în suprafață totală de peste 40.000 metri pătrați. Aici anual se prelucrează aproximativ 3.500.000 panouri PAL și MDF, se produc peste 80.000 unități din lemn masiv și peste 13.000 unități de tapițerie. În noiembrie 2023 a fost pusă în funcțiune prima linie de producție formată din echipamente inovatoare cu caracteristici Industry 4.0 și IIoT (Industrial Internet of Things). Este vorba despre o investiție de aprox. 9 milioane de lei, tehnologia anului 2023 care este capabilă să lucreze în parametri anilor 2024 – 2030”.

Continue Reading

Trending