Bani si afaceri
(P) Rezultatele primului Green Friday, demersul sustenabil Sezamo
Published
2 ani agoon
Peste 50.000 km parcurși, mai mult de 6.5 tone CO2 salvate, în jur de 46.000 de ore economisite de clienți: așa se traduce, pe scurt, Green Friday Sezamo. Campania s-a desfășurat în perioada 08 – 20 noiembrie și a avut ca scop evitarea risipei alimentare. Inițiativa Sezamo a pus accentul pe sustenabilitate, zero waste și reduceri cuprinse între 20% și 90% pentru produsele din categoria Save the food și de până la 40% pentru categoriile de tip supermarket.
În perioada Green Friday Sezamo, produsul vedetă a fost reprezentat de afine. Ele s-au aflat în topul produselor comandate, precum și în topul celor mai cumpărate fructe. Pe lângă afine, pe locuri fruntașe s-au aflat și bananele și clementinele, iar fructele alături de legume, au fost, per ansamblu, categoria din care s-au plasat cele mai multe comenzi. Leguma vedetă a campaniei, așa cum a reieșit din comenzile primite de Sezamo, a fost ceapa verde. Cel mai cumpărat produs din categoria carne a fost pieptul de pui dezosat, iar din categoria nealimentare, produsele cumpărate de cei mai mulți clienți au fost hârtia de copt și pasta de dinți. La mare căutare au fost și produsele plant-based, înlocuitoare pentru mezeluri și lactate, unul din patru coșuri incluzând cel puțin un produs de acest gen.
Cele mai căutate produse în bara de search au fost guma de mestecat și bananele, iar cele mai amuzante căutări din bara de search au fost „vopsea scame”, destinația turistică Thailanda și simptome ale virozelor respiratorii de sezon, precum tusea. Cele mai multe comenzi au fost plasate de către femei, mai exact 66% dintre comenzi.
Șoferii mașinilor electrice Sezamo au străbătut în această perioadă 50.414 km, evitând consumul a peste 6.5 tone CO2, iar clienții au economisit un număr de 46.200 de ore, care altfel ar fi fost petrecute la supermarketuri sau pe drum către magazine.
Cea mai mare comandă înregistrată pe site a fost de 4.300 de lei, iar cel mai mare discount oferit a fost de 90% pentru anumite produse din categoria Save the Food.
„Green Friday Sezamo a apărut din dorința noastră de a oferi o alternativă la accentuarea risipei alimentare și a obiceiurilor nesănătoase de consum, care, de obicei, sunt accentuate în perioade de reduceri. Astfel, ne-am orientat atenția către o zonă importantă pentru noi, iar cele mai consistente reduceri au fost din zona de sustenabilitate – categoriile Save the Food, Plant based și ECO” , a spus Michael Kaiser, CCO Sezamo România.
Într-o lume în care risipa alimentară se află la cote maxime, Sezamo și-a continuat lupta pentru sustenabilitate și zero waste, luptă care face parte din ADN-ul brandului, prin care compania își concentrează toate inițiativele în jurul a patru caracteristici cheie – Economic, Ecologic, Electric și Eficient.
You may like
Bani si afaceri
CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group și lansează o nouă eră de inovație tehnologică în automatizarea retailului
Published
o lună agoon
08/11/2024CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare majoră: achiziționarea tuturor acțiunilor italiene de la Custom Group, transformând compania într-una cu capital 100% românesc. Această schimbare semnificativă poziționează CPE ca prima și singura companie din România cu un focus dedicat pe tehnologia de retail, oferind o gamă largă de soluții inovatoare și de ultimă oră, „Made în România”, pregătite să se extindă rapid atât la nivel național, cât și internațional.
CPE că parte a grupului Custom până în 2024, a fost un pionier în industria caselor de marcat din România, oferind soluții complete de hardware, software și service pentru imprimante și case de marcat. Funcționând anterior ca unitate de producție pentru Custom Spa Italia, produsele CPE sunt fabricate în Glimboca și exportate în peste 76 de țări, astfel produsele CPE pot și găsite de la Washington la Tokyo și Rusia până în Australia. Custom Group este un lider european în retail și automatizare de peste trei decenii, contribuind la 32 de brevete proprietare și soluții integrate de hardware, software și servicii în mai multe sectoare, inclusiv aviație, retail, automatizare industrială și jocuri.
CPE a fost fondată în 2006 și a cunoscut o creștere constantă, devenind un jucător important pe piața tehnologiei pentru retail și automatizare. De-a lungul anilor, compania a fost implicată în dezvoltarea de soluții integrate pentru multiple industrii, inclusiv retail, aviație și logistică. Cu această achiziție, CPE își reafirmă angajamentul față de inovația locală și internațională și își consolidează poziția de lider în tehnologie.
„Succesul CPE România își are rădăcinile în povestea sa unică începută în 2006 cu doar cinci angajați, într-o unitate modestă de 150 de metri pătrați. Compania a crescut rapid datorită ambiției și expertizei comune, astfel ca până la sfârșitul anului inaugural, echipa a ajuns la 25 de angajați. Astăzi, CPE România se mândrește cu o infrastructură modernă, o echipă de 60 de angajați și urmează să crească până la 140 de angajați, prezentând traiectoria de creștere a companiei în peisajul economic dinamic al României. Această tranziție evidențiază, de asemenea, punctul culminant a peste 20 de ani de leadership tehnologic, deoarece CPE, anterior o ramură europeană majoră a Grupului Custom Italian, își trasează acum propriul drum de independență. Suntem extrem de încântați să anunțăm acest nou capitol din istoria CPE. Achiziționarea completă a acțiunilor italiene ne permite să ne consolidăm statutul de lider și să ne accelerăm planurile de extindere globală. Această schimbare este un moment de mândrie pentru noi toți și pentru România. Inovațiile noastre sunt construite pe baza unei experiențe internaționale și a unei expertize locale puternice. Ne propunem să revoluționăm industria retail-ului, oferind soluții tehnologice eficiente și accesibile pentru toate tipurile de companii.”, a declarat Marius Ursulescu, CEO și fondator al CPE.
Un hub modern de producție pentru creștere globală
Cu o capacitate de productie nou extinsă, care acoperă 20.000 de metri pătrați, și având o abordare profundă asupra sustenabilității, CPE dispune de 4 linii de producție de ultimă generație, care integrează tehnologie avansată IoT și SAP pentru a optimiza gestionarea lanțului de aprovizionare, îmbunătățirea și dezvoltarea integrată a produselor (IPD), și asigurarea unui control al calității superior. Facilitățile, susținute de peste 70% furnizori români, produc peste 200.000 de unități anual, iar o nouă linie de producție și dezvoltare se concentrează pe dezvoltarea unei infrastructuri robuste, care alături de o rețea de 200 de dealeri români, poziționează CPE pentru o creștere rapidă atât pe plan intern, cât și internațional.
„Acesta este un moment de mândrie atât pentru România, cât și pentru echipa noastră. Proprietatea completă ne da puterea să impulsionăm inovația și să urmărim o creștere ambițioasă la scară globală cât mai rapid. Prin valorificarea expertizei noastre locale și a experienței internaționale, putem continua să oferim soluții de neegalat care să răspundă nevoilor în evoluție ale industriilor de retail și automatizare din întreaga lume. Nu doar că ajutăm comercianții, ci susținem o mișcare de diseminare a culturii tehnologice, benefică pentru orice tip de companii. De la magazine mici la francize mari, oferim tehnologii care vor revoluționa experiența de retail. Și facem acest lucru cu inovații Made în România.”, a subliniat Marius Ursulescu, Fondator și CEO al CPE.
Lansarea UNO – Primul terminal fiscal POS realizat integral în România
În conformitate cu planurile sale ambițioase, CPE anunță lansarea UNO, primul terminal fiscal POS realizat integral în România. UNO reprezintă următoarea generație de tehnologie de retail și este conceput să redefinească peisajul retail-ului self-service.
Cu un design modern, instalare ușoară și materiale rezistente la condiții meteo, noul terminal de plată UNO este soluția ideală pentru diverse domenii, inclusiv automate, spălătorii auto, parcări și multe altele. Terminalul este echipat cu tehnologii avansate care optimizează consumul de energie și răspunde cererii tot mai mari pentru plăți fără numerar și tranzacții digitale. UNO demonstrează angajamentul CPE față de inovația „Made în România” și poziționează compania în fruntea sectorului global al retail-ului autonom.
„UNO, primul terminal fiscal POS fabricat integral în România, reprezintă cea mai largă gamă de soluții pentru retail, cu o viteză de neegalat și inovație – „Made în România”. Este cea mai eficientă și rapidă soluție pe care o oferim tuturor tipurilor de retaileri: de la magazin mic la restaurante, prin supermarketuri, magazine alimentare și francizori pentru a furniza acele tehnologii care rulează deja în România și în toată Europa. Cu un design elegant, instalare facilă și materiale rezistente la intemperii, UNO stabilește un nou standard pentru soluțiile de retail autonome. Echipat cu senzori de proximitate și lumină pentru a optimiza consumul de energie, este conceput pentru a gestiona cererea tot mai mare de plăți fără numerar, portofele digitale și tranzacții fără interacțiuni. Pe măsură ce sectorul global al retail-ului autonom va crește cu o rată anuală de 25% între 2024 și 2030, UNO plasează CPE în fruntea acestei tendințe de transformare.”, a mai adăugat Marius Ursulescu.
Sprijinirea ecosistemului de retail din România
CPE se angajează profund în promovarea pieței de retail din România printr-o suită cuprinzătoare de soluții tehnologice inovatoare de retail. Cu peste două decenii de experiență în automatizarea retailului, compania oferă o gamă largă de soluții rentabile, de înaltă performanță, care răspund nevoilor unice ale diverselor industrii. De la chioșcuri cu autoservire și dispozitive compatibile IoT până la terminale de plată integrate, CPE continuă să ofere tehnologii inovatoare care sporesc eficiența și îmbunătățesc experiența clienților.
Creșterea economică a României stimulează expansiunea
Strategia CPE este în tandem cu evolutia economică tot mai largă a României. Cu o rată de creștere a PIB estimată de pana la 2% în 2024, sectorul industrial al României a devenit un motor principal al inovației în Europa, susținut de inițiative guvernamentale de stimulare a industriilor de înaltă tehnologie. Acest mediu de piață favorabil, împreună cu leadership-ul tehnologic al CPE, pregătește scena pentru un succes și mai mare, pe măsură ce compania valorifică cererea globală în creștere pentru automatizarea retailului.
Expertiză locală, acoperire la nivel global
CPE continuă să se angajeze în oferirea celor mai performante soluții de automatizare pentru retail, contribuind la dezvoltarea ecosistemului tehnologic din România și din întreaga lume. CPE rămâne dedicat inovației și viitorului retailului și intenționează să lanseze o soluție fiscală all-in-one integrată cu o imprimantă fiscală, poziționând-o ca un diferențiator cheie pe piață, alături de alte produse inovatoare destinate atât piețelor locale, cât și globale.
Bani si afaceri
SkyTower București încheie primul trimestru al anului 2024 cu noi contracte de închiriere însumând 3.000 mp.
Published
7 luni agoon
01/05/2024SkyTower, clădirea iconică a Bucureștiului și cea mai înaltă clădire din România, anunță semnarea de contracte de închiriere pentru mai mult de 3.000 de metri pătrați de spații de birouri premium, în primul trimestru al anului 2024, atrăgând atât companii locale, cât și internaționale.
Contractele semnate în 2024 arată atractivitatea în creștere a SkyTower pentru diverse sectoare de afaceri precum energie regenerabilă, inteligență artificială, platforme de tranzacționare cu monede digitale, retail și agricultură.
Care sunt noile contracte semnate de Sky Tower
Infrastructura modernă a SkyTower, concentrată pe siguranță și sustenabilitate, dar și gama de facilități unice, susținute de servicii premium, activări de comunitate plus locația strategică, au contribuit la semnarea de noi contracte de închiriere cu următoarele companii:
DATAWORKS RESEARCH SRL – O companie românească cu acționariar american specializată în Inteligență Artificială și baze de date. DataWorks Research SRL se află în fruntea inovației, valorificând tehnologii AI de ultimă generație pentru a genera insights și soluții bazate pe date pentru întreprinderi din diverse industrii.
BITPANDA GMBH VIENNA SUCURSALA BUCUREȘTI – Bitpanda a fost fondată la Viena în 2014 și este unul dintre cei mai importanți brokeri de criptomonede din Europa. Cu o selecție de peste 2.800 de active digitale, inclusiv peste 400 de active cripto și numeroase acțiuni, ETF-uri, metale prețioase și mărfuri, Unicornul fintech austriac oferă una dintre cele mai cuprinzătoare game de active digitale disponibile în Europa. Cu peste 4,5 milioane de utilizatori și zeci de parteneri instituționali, Bitpanda deține licențe în mai multe țări și un istoric de colaborare cu autoritățile locale de reglementare pentru a menține activele în siguranță. Acest lucru face din Bitpanda una dintre cele mai sigure și mai strict reglementate platforme de tranzacționare din industrie.
AJ CONSTRUCTION SRL – O companie românească specializată în energie regenerabilă. AJ Construction SRL este dedicată avansării durabilității prin dezvoltarea și implementarea soluțiilor de energie regenerabilă. Cu accent pe inovație și responsabilitatea față de mediu, ei contribuie la tranziția României către un viitor mai verde.
”SkyTower s-a distins net de-a lungul timpului în piața românească a clădirilor de birouri premium, acesta fiind principalul motiv pentru care tot mai multe companii aleg să devină chiriașii noștri. Turnul este atractiv datorită confortului său, caracteristicilor inovatoare de înaltă tehnologie, sustenabilității și securității, dar și datorită nivelului său de servicii și unicității evenimentelor exclusiv dedicate comunității. Începând de azi, întregul spațiu de birouri disponibil în SkyTower este deja închiriat, iar până când noi spații de birouri vor deveni disponibile în câteva luni, menținem o listă de așteptare pentru potențiali chiriași noi,” a declarat Leo Forstner, CEO RPHI Romania – compania care deține și administrează SkyTower.
Dat fiind faptul că SkyTower București continuă promisiunea de a oferi un mediu de lucru excepțional și de a sprijini creșterea afacerilor partenerilor săi, turnul a încheiat anul 2023 cu două închirieri majore la finalul anului:
AOT ENERGY SRL, o companie de energie aparținând grupului internațional ArrowResources AG, cu sediul în Elveția, s-a mutat recent la etajul 20 al SkyTower, iar Blankfactor SRL, un furnizor global de soluții tehnologice pentru transformarea digitală pentru servicii financiare la nivel mondial, este acum unicul chiriaș al etajului 35 al turnului, reprezentând cea mai înaltă locație de birouri dintr-un office building din România.
Despre SkyTower:
SkyTower este cea mai înaltă clădire din România și cea mai iconică clădire de birouri din Bucureşti. Turnul are 37 de etaje, ajungând la o înălțime de 137 de metri deasupra solului şi 60 de metri de structură subterană cu 5 etaje de locuri de parcare și depozitare. Toate zonele de birouri din SkyTower sunt iluminate natural, iar etajele superioare beneficiază de ascensoare de mare viteză, care ating o viteză maximă de 6 metri pe secundă.
SkyTower este prima clădire de birouri din România certificată cu LEED Platinum Operations and Maintenance (Operaţiuni şi Mentenanţă), și deține, de asemenea atestarea Gold DGNB pentru clădiri sustenabile, în urma evaluării de către ÖGNI (Societatea austriacă pentru managementul imobiliar sustenabil). Mai mult, SkyTower este prima clădire din lume certificată cu SHORE PLATINUM.
Din februarie 2023, SkyTower este singura clădire din România membră a Federației Mondiale a Turnurilor Emblematice – WFGT (World Federation of Great Towers)
La Gala Forbes Romania – Best Office Buildings 2023 – SkyTower a fost distins cu premiul „CEA MAI EMBLEMTICA CLADIRE DE BIROURI DIN ROMANIA.”
In iunie 2023 SkyTower a primit 2 premii la Gala IPA – Romanian Property Awards: Office Refurbishment Award și Office Interior Award.
Clădirea SkyTower este deținută și administrată de Raiffeisen Property Holding International (RPHI), iar de la finalizarea construcției în decembrie 2012, turnul a devenit o emblemă a orașului, remodelând orizontul noului cartier de afaceri din nordul Bucureștiului și stimulând dezvoltarea de noi proiecte în zona Floreasca-Aurel Vlaicu.
Bani si afaceri
Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business. Adina Rizea, directorul Lemet, nominalizată la gala organizată de Business Magazin
Published
7 luni agoon
27/04/2024Directorul general adjunct al producătorul de mobilă LEMET, Adina Rizea, a fost nominalizată la gala Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business, organizată de Business Magazin. Ea este unul dintre oamenii din spatele brandului și a adus contribuții majore la succesul companiei.
Adina Rizea nominalizată în Top 100 Cele Mai Puternice Femei din Business. Care este povestea ei de viață
Femeia de succes, Adina Rizea a visat încă din copilărie să devină medic, dar la scurt timp după ce a început să lucreze ca medic stagiar la spitalul din Câmpina, a virat pe drumul carierei sale către afacerea familiei. În cadrul business-ului a profesat ca medic de întreprindere și alte funcții în diverse departamente, despre care spune că i-au oferit o bună înțelegere mersului companiei, dar și domeniului de prelucrare a lemnului.
“A fost o provocare, dar și o oportunitate pe care viața mi-a oferit-o. La fel de natural ca medicina, au venit în cariera și în viața mea și cursurile postuniversitare legate de management și administrarea afacerilor, pe care le-am urmat de-a lungul anilor. Este important ca în fiecare zi să ieșim din zona de confort, să ne depășim limitele și să devenim mai buni ”, a declarat Adina Rizea, Director General adjunct Lemet.
Despre compania LEMET și brandul Lems
Adina Rizea a crescut o dată cu firma LEMET și a învățat să se dezvolte o dată cu aceasta. Adina a avut ocazia de a se forma din punct de vedere profesional, mulțumită părinților și companiei care iau oferit ocazia să-și implementeze propria viziune legată de consolidarea și dezvoltarea firmei.
„M-am schimbat și m-am adaptat la viață asumându-mi riscuri și învățând să nu mai am pretenții de la alții. Un antreprenor nu se sustrage – riscă și acționează, fără să se lamenteze și fără să se exalte!”, declară Adina Rizea, Director General adjunct Lemet
LEMET, înfințată în 1991, companie 100% românească, operează platforma industrială din comuna Brebu, județul Prahova, înregistrând în 2023 vânzări de aproximativ 330 milioane de lei.
Adina Rizea este o femeia de succes își dorește să dezvolte brandul în continuare, de aceea vrea să integreze cât mai bine generația tânără. Digitalizarea, inteligența artificială, inovația și sustenabilitatea sunt teme pe care doresc să le pună în practică cu ajutorul următoarelor generații.