Connect with us

Business

Interviu cu Radu Turcescu, consultant strategic de PR, specializat în comunicarea de criză. Cum a scos cele mai mari companii de pe piața din România din crizele de imagine

Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui.

Published

on

Radu Turcescu a fost actorul principal în rezolvarea unora dintre cele mai răsunătoare crize de imagine ale unor firme extrem de cunoscute de pe piața din România. Jucători activi, comercianți și antreprenori de renume au trecut prin situații delicate, dificil de gestionat, după ce au fost ținta unor campanii de dezinformare și denigrare pe care nu le-au anticipat.

Cu o experiență vastă în comunicarea de criză, i-a fost ușor să identifice atât cauza, cât și drumul pe care trebuie să meargă firmele, care nu au reușit să gestioneze și nici să anticipeze posibilele blocaje prin care pot trece. Totul pornind de la comunicare. În cele mai multe situații descoperite de-a lungul timpului de către specialist, crizele au pornit de la un pion, care prin comunicarea sa și-a atins scopul, influențând comportamentul și starea mentală a unui grup de oameni, care pentru firme se traduce ca public țintă. 

Criza s-a adâncit și a luat naștere acolo unde companiile/firmele/antreprenorii nu au înțeles efectul produs de comunicare, în timp ce competitorii au obținut rezultatul scontat. În acest demers este important de analizat dacă la final, actul de comunicare a fost un “succes” în procesul său, având în vedere o acțiune diferită a subiectului.

Și cele mai mult crize au dus fix în acel punct, ne spune Radu Turcescu: “Publicul a fost influențat de situația nefavorabilă care i se atribuia unei companii și atunci intervine aplicarea managementului de criză. Trebuie să pornești de la fricile publicului, să cauți soluții pentru a-ți îmbunătăți relația și să comunici, asta dacă te afli în miezul unei crize de imagine pe care nu ai anticipat-o”. 

 

Anticiparea crizelor încă de la nașterea companiei sau cât mai curând este cheia rezolvării problemelor de imagine

Mulți se întreabă ce ar fi putut schimba să nu ajungă într-o situație care cere extrem de mult efort, energie și resurse, care costă enorm pentru o firmă, fie ea mică sau mare. De la Radu Turcescu aflăm că “anticiparea crizelor încă de la nașterea companiei este cheia rezolvării problemelor de imagine. Orice firmă are nevoie de consultanță și de crearea unei strategii de criză încă de la formarea ei sau cât mai curând. Doar un specialist în Crisis Management poate prin cercetare să identifice vulnerabilitățile și să găsească punctele unde o firmă poate fi atacată și astfel să prevină situații și să pregătească o campanie puternică prin care să iasă victorios”, spune el.

Care este principala vulnerabilitate a oricărei companii?

Majoritatea afacerilor au început să-și lărgească businessul și să activeze în zona rețelelor de socializare, bazându-și dezvoltarea sustenabilă pe calitatea relațiilor pe care reușesc să le construiască în mediul online, iar acolo este și principala vulnerabilitate ne spune Radu Turcescu: “În cele mai multe cazuri, o criză pornește de la un comunicat ce acaparează mediul online, presa și televiziunea. Dacă lași subiectul să înainteze în aceste medii, riști să ieși cu greu, dacă nu ai o reacție promptă, bazată pe adevărul tău”.

“Dacă lași subiectul să ia amploare asistăm la tehnica bulgărelui de zăpadă! E importantă pregătirea pentru a nu lăsa să alunece subiectul până acolo unde bulgărele devine tot mai mare. Oamenii se uită la cei care vorbesc, nu care tac, de aceea este importantă reacția imediată, iar pentru a avea o primă poziție cât mai repede și bună – în cazul în care o companie sau un antreprenor trece printr-o criză – pregătirea pentru o astfel de situație este cheia de a rezolva mai mult de jumătate din problemăAdevărul tău nu contează, dacă nu este știut și nu ajunge la publicul tău. Am rezolvat crize pentru companii ce nu aveau problemele de care erau acuzate, ci au fost prada dezinformării din partea competitorilor și am creat o strategie pentru ieșirea din criză cu succes.”, spune Radu Turcescu.

Crizele de somon și gheață rezolvate de Radu Turcescu, consultant strategic de PR, specializat în comunicarea de criză, consultant politic și sociolog

Radu Turcescu, consultant strategic de PR (specializat în Crisis Management), consultant politic și sociolog, a pornit prin cercetare, analizând situația factorilor externi și interni având în vedere istoricul și parcursul firmelor care s-au confruntat cu situații de criză.

Care sunt cele mai răsunătoare crize pe care le-ați rezolvat?

“M-am ocupat de criză pe partea de piață pentru un client producător de gheață. Ei bine, el a avut probleme după ce a fost remis un comunicat prin care publicul și retailerii erau informați că producătorul de la care primesc/cumpără gheață folosește pentru producție un loc neconform standardelor de sănătate și nu respectă, practic, niciun fel de norme. În urma acestei crize, clientul meu a pierdut la momentul respectiv foarte mulți bani pentru că a fost nevoit să renunțe la tot chiar într-o perioadă prolifică, vara, având interdicție să producă din partea autorităților statului, care s-au sesizat. Însă, producătorul nu avea nicio problemă în urma cercetărilor făcute. Totul a pornit de la un comunicat ce nu se baza pe fapte reale, ci făcea parte dintr-o strategie de denigrare și totodată dezinformare. A fost victima unor competitori și el a intrat în criză de imagine, fiind și cel care acapara piața la acel moment. El vindea produse marilor comercianți de pe piață”.

“Se întâmplă un lucru foarte interesant într-o criză.… Când subiectul este fierbinte este foarte multă panică în companie. Sună foarte multă telefoanele, sună parteneri, clienți etc. Dacă nu ai mai trecut prin asta, de principiu nu știi ce să faci pentru că presiunea este uriașă. Cele mai importante crize pe care le-am rezolvat au izbucnit în zile precum cele de sfârșit de săptămână și zile libere de la stat, atunci când companiile erau lipsite de instrumente care le-ar fi ajutat să comunice în favoarea lor. Eu am acționat fix în momentul în care companiile nu au reușit să comunice prin instrumentele presei și să aibă un drept la replică și nu se lucra la capacitate maximă”, spune Radu Turcescu. “Oferind consultanță și inclus un program de leadership am învățat conducătorul companiei să păstreze echilibrul în interior și să aplaneze conflictul cu angajații, dar și cu retailerii, ca mai apoi să cercetez cauza și să aflu în cele din urmă cine este actorul care a provocat criza. Clientul nu a dorit să vorbească publicului, ci să rezolve criza cu retailerii. Am dezvoltat un plan de comunicare și o strategie care a dus la soluționarea crizei apelând la toate mijloacele posibile. Clientul a ieșit din criză!”, povestește Radu Turcescu.

Alte crize cu răsunet au fost cele legate de somon. Pe deoparte o criză pornită de la un produs de hering cu aromă de somon și somon cu listeria, aflăm în cele ce urmează de la Radu Turcescu.

“În cazul somnului cu listeria lotul a fost retras în 24 de ore după verificările ANPC. Punând strategia cap la cap, ca și comunicare publică au fost prezentate dovezi care să ateste faptul că nu pleacă de la firmă somonul cu listeria. Am arătat pas cu pas cum se face igienizarea în, cum se fac verificările și la cât timp, astfel încât să se înțeleagă în mod clar că nu este vorba de o eroare din mijlocul firmei. M-am folosit de toate mijloacele posibile – presă, social media, comunicare și confruntare. Toată treaba în Crisis Management este să ieși repede din criză, dacă începi să te cerți cu terți ai o mică problemă. În acel moment tu ai deja un război cu oamenii care cred că le vinzi somon cu listeria, dacă te cerți și cu furnizorul sau cu cineva care are legătură cu firma ta, riști să pierzi pe mai multe părți, de aceea am creat o strategie complexă de ieșire din criză fără a ataca public pe cineva”, mai povestește Radu Turcescu.

“Strategia mea este să nu expun persoanele din interiorul companiei” – Radu Turcescu

“Am cercetat de fiecare dată cauza, am analizat opinia publică și strategia mea este să nu expun persoanele din interiorul companiei. Legat de opinia publică, în soluționarea crizelor am analizat de ce este neîncredere și am privit-o într-un context, aici intervine, practic, partea de sociologie. Trebuie să pornești de la fricile publicului și să le calmezi!”

O altă criză a fost cea legată de un produs Hering cu aromă de somon. “Criza a pornit de la ambalaj și de la nume care era scris jumătate în română, jumătate în olandeză. În urma unei cercetări, inspectorii ANPC au depistat acest produs și clientul meu a fost acuzat că vinde hering în ambalaj de somon din cauză că pe o parte a ambalajului scris somon – și hering în olandeză –  iar la ingrediente era hering Autoritățile statului au dat un comunicat, preluat ulterior de canalele media și s-a declanșat criza. Disensiunea a pornit de la numele aflat pe ambalaj. Compania a avut probleme cu listarea în marile supermarketuri din România. A fost destul de serioasă problema. Eu am acționat la momentul potrivit și printr-o strategie bine pusă la punct am reușit să le comunicăm atât retailerilor, cât și clienților de unde a pornit neînțelegerea. Evident, criza a fost soluționată”, povestește Radu Turcescu.

Cât de importantă este pregătirea și anticiparea crizelor?

“Problema cu pregătirea pentru criză vine din următorul aspect. Majoritatea liderilor de companie din România, că vorbim de multinaționale, că vorbim de mediul antreprenorial, nu recunosc că sunt în criză. Nu-și dau seama că trec prin asta și de cele mai multe ori pleacă de la percepția dacă nu am făcut nimic, nu are rost să comunic, dar adevărul nu contează, dacă nu este auzit! Adevărul tău dacă nu ajunge la oameni, vor fi crezute faptele de care ești acuzat. Oamenii se uită la cei care vorbesc și atât timp cât tu nu spui nimic, ai o problemă!”, spune Radu Turcescu.

Licențiat în Marketing la Academia de Studii Economice din București (ASE), cu studii de masterat în Cercetări de Marketing în cadrul aceleași facultăți, Radu Turcescu vine în sprijinul companiilor și a antreprenorilor cu o viziune proaspătă în ceea ce privește comunicarea de criză. Pregătirea profesională de-a lungul timpului a continuat cu încă un masterat în Sociologie, în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative din București (SNSPA), iar în prezent este doctorand în Sociologie în cadrul SNSPA, ducând la un nivel superior aprofundarea comunicării, psihologia organizațională și strategiile de comunicare în masă.

Contact

Site: https://raduturcescu.ro/

Email: turcescu_radu@me.com

Facebook: https://www.facebook.com/radu.turcescu22

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/raduturcescu

Instagram: radu_turcescu

Cultura

Didactica Publishing House a publicat 16 povești despre ecologie și a donat peste 3.000 de cărți pentru promovarea educației pentru mediu în școli și grădinițe

Published

on

Editura Didactica Publishing House a donat peste 3000 de cărți despre ecologie și educație pentru mediu către 178 de grădinițe și 115 școli din toată țara, pentru a fi folosite la activitățile de la clasă. Volumele donate fac parte din proiectul Literatura Europeană pentru Copii despre Ecologie și Educație pentru Mediu, un proiect cofinanțat prin programul Europa Creativă, care a presupus publicarea a 16 titluri de ficțiune.

Educația pentru mediu îi învață pe copii să aprecieze natura, să respecte biodiversitatea și să înțeleagă conexiunile complexe între ființele vii și mediul înconjurător. Prin intermediul poveștilor, a activităților practice și a jocurilor educative, copiii învață să ia decizii informate și să adopte comportamente sustenabile, contribuind astfel la conservarea și protejarea mediului pentru viitorul lor și al întregii planete. Este unul dintre motivele pentru care am dorit să extindem portofoliul de carte pe acest segment, a precizat Florentina Ion, fondator Didactica Publishing House.

Astfel, editura a publicat 16 titluri de ficțiune semnate de autori cu experiență în literatura pe acest segment din Franța, Germania și Suedia. Toate cărțile selectate abordează subiecte despre mediu, ecologie și viața pe planetă, concepte importante precum încălzirea globală și comportamente sustenabile, prin povești captivante, pe înțelesul micilor cititori. Proiectul Literatură Europeană pentru Copii despre Ecologie și Educație pentru Mediu este cofinanțat de Uniunea Europeană, prin programul Europa Creativă.

Pentru ca mesajul cărților să ajungă la cât mai mulți copii, editura a organizat în perioada noiembrie 2022 – mai 2024 peste 20 de ateliere de mediu, cu activități inspirate din titlurile ce fac parte din acest proiect, în școli și grădinițe din București și țară, precum și în librării și la evenimente de profil – târguri de carte sau educaționale, având ca beneficiari direcți aproximativ 500 de copii cu vârste cuprinse între 4 și 10 ani. De asemenea, conversația despre mediu și importanța educației despre mediu încă din primii ani de viață s-a extins în mediul online, unde au fost invitați la dezbatere autori și traducători din cadrul acestui proiect, specialiști în probleme de mediu, cadre didactice, jurnaliști.

Cărțile despre mediu ne-au fost sprijin în a-i apropia mai mult pe copii de natură prin lectură, într-un mod atractiv. Prin poveștile, prin jocurile, prin aplicațiile practice, provocările oferite sau prin întâlnirile cu eroi ai mediului desprinși din filele cărților, copiii și-au însușit o mulțime de informații prețioase referitoare la protecția mediului  pe care le-au aplicat apoi, responsabil,  în cadrul diverselor activități la școală sau acasă, în cadrul orelor dedicate din Săptămâna Verde, la Clubul de lectură și nu numai, a precizat Alisa Moraru, cadru didactic la Școala Gimnazială Regina Maria, Mănăstirea Cașin (Bacău), beneficiar al proiectului.

Peste 3.000 de volume din cele 48.000 tipărite în cadrul proiectului LECEM au fost oferite cu titlu gratuit cadrelor didactice din 178 de grădinițe și 115 școli din toată țara, numărul elevilor ce au acces la aceste titluri fiind de aproximativ 150.000. De asemenea, peste 200 de cadre didactice au participat la workshopuri practice în care au fost prezentate activități inspirate din cărțile din proiect ce pot fi făcute la clasă.

Cele 16 titluri publicate în cadrul acestui proiect sunt:

  1. Barnabe descoperă planeta – Gilles Bizouerne (Franța)
  2. Barnabe vindecă planeta – Gilles Bizouerne (Franța)
  3. Misiunea Planeta – Maud Fontenoy (Franța)
  4. Luna și Pădurea magică, vol 1: Bufnița cu o cheie în cioc – Usch Luhn (Germania)
  5. Luna și Pădurea magică, vol 2: Un secret în gheruțe de pisică – Usch Luhn (Germania)
  6. Luna și Pădurea magică, vol 3: – Usch Luhn (Germania)
  7. Secretul micilor grădinari – Lina Laurent (Suedia)
  8. Respirus – Roberto Prual-Reavis (Franța)
  9. Ziua în care am salvat planeta – Emmanuelle Lepetit (Franța)
  10. Blu în misiune în jurul lumii – Sophie de Mullenheim (Franța)
  11. SOS Protectorii Oceanelor: Atacul cu plastic – Gael Aymon (Franța)
  12. SOS Protectorii Oceanelor: Capcana din adâncuri (Franța)
  13. Domnul Caracatiță și vecinii nedoriți – Barbara Rose (Germania)
  14. Încotro zbori, micuță barză? – Maren von Klitzing (Germania)
  15. Frige planeta – Sandrine Dumas Roy (Franța)
  16. Există apă în deșert? – Susanne Orosz (Germania)

La traducerea acestor titluri au contribuit traducători cu experiență în traduceri literare pentru copii astfel încât acestea să reflecte cât mai exact în limba română mesajul și atmosfera create de autorul fiecărui titlul. Aceștia sunt: Ivona Berceanu, Anca Măgurean, Andreea-Ileana Pop, Elisabeta Ursu, Daniel Voicea.

Detalii suplimentare despre titlurile ce abordează teme de educație pentru mediu pot fi consultate aici: https://www.edituradph.ro/carti-copii-carti-despre-protejarea-mediului

Continue Reading

Business

International Work Finder raportează o cifră de afaceri de peste 12,3 milioane de euro pentru anul 2023

Published

on

International Work Finder, unul dintre liderii pieței de recrutare a personalului UE și non-UE și management al resurselor umane din România, a închis anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 12,3 milioane de euro, de 5,5 ori mai mult decât în anul anterior. Creșterea se datorează introducerii unor noi linii de business – outsourcing și leasing de personal – care se adaugă serviciilor deja consacrate ale companiei.

Outsourcingul implică externalizarea anumitor procese sau servicii către o terță parte, în timp ce leasingul de personal se referă la închirierea de angajați pentru o perioadă determinată, conform nevoilor specifice ale companiilor. Diferența principală între cele două constă în faptul că, în cazul outsourcing-ului, întreaga responsabilitate pentru o anumită funcție este transferată de la client către International Work Finder, în timp ce leasingul de personal presupune furnizarea de angajați, care rămân sub supravegherea directă a companiei angajatoare.

Compania care oferă servicii complete de recrutare și plasare a forței de muncă, întocmirea documentației, obținerea vizelor și avizelor de muncă, precum și a permiselor de ședere în România pentru personalul non-UE, asigură, de asemenea, la cerere, și cazarea, transportul și integrarea angajaților în societate și colectiv, menținând o relație strânsă între angajator și angajat.

„Este esențial să oferim servicii complete, fiindcă astfel asigurăm un grad de retenție mai mare al angajaților.”, a declarat Marius Ștefănescu, cofondator International Work Finder.

Acest aspect este cu atât mai valoros în prezent, întrucât, odată cu aderarea la Spațiul Schengen, România își poate pierde statutul de țară de destinație, pentru forța de muncă din afara Europei și se poate transforma într-o țara de tranzit, o poartă de intrare spre Occident. Pentru a evita o astfel de situație și a asigura stabilitatea forței de muncă și, implicit, a afacerilor lor, agențiile de recrutare și angajatorii trebuie să ofere angajaților oportunități corecte, care să le satisfacă atât nevoile financiare, cât și pe cele culturale și de apartenență la grup.

“Noi, în cadrul International Work Finder, am adus în România primii angajați non-UE, în 2019. Unii dintre ei sunt încă în țară, datorită condițiilor bune pe care le-am oferit și a eforturilor noastre de a-i integra atât în societate, cât și în colectiv. Faptul că reușim să recrutăm persoane de încredere și să le menținem motivate e ceea ce ne diferențiază de competiție și ne încredere în potențialul nostru de dezvoltare.” a declarat Marius Ștefănescu, cofondator International Work Finder.

International Work Finder a adus în România aproape 2.500 de angajați, în 2023

În 2023, International Work Finder a adus în România aproape 2.500 de angajați non-UE, predominant din Nepal (65%), Sri Lanka (20%) și India (9%). Cei mai mulți dintre aceștia, peste 25%, sunt muncitori necalificați, care au fost plasați în cadrul proiectelor de construcții, fabrici și logistică. În plus, compania a adus aproape 300 de angajați pentru asamblare și montare piese, 165 de operatori prelucrare cauciuc, 155 de manipulanți depozit, peste 130 de operatori mașini unelte și peste 100 de instalatori. Industria agricolă și sectorul HoReCa au beneficiat, de asemenea, de personal necalificat pentru diverse lucrări și poziții în bucătărie.

Pentru anul 2024, International Work Finder își propune o creștere semnificativă a numărului de personal non-UE adus în România. „Obiectivul nostru este să aducem în România, până la finalul anului, 10.000 de persoane, muncitori calificați și necalificați, care să susțină dezvoltarea unor industrii cheie, cum sunt construcțiile, producția, logistica, agricultura, HoReCa și nu numai. Deși această creștere poate părea ambițioasă, la șapte ani de la fondarea companiei, avem resursele necesare pentru a o realiza. Am consolidat parteneriate puternice cu agenții de top din Asia, beneficiem de expertiză locală și internațională, avem persoane dedicate pe partea de autorizații și legislație și am creat un flux operațional eficient care ne ajută să asigurăm atât satisfacția clienților noștri B2B, cât și a angajaților aduși în România.”, a adăugat Marius Ștefănescu.

Despre International Work Finder

Fondată în 2017, International Work Finder oferă servicii complete de recrutare, plasare, integrare, leasing și outsourcing de personal UE și non-UE. Până în prezent, compania a adus peste 15.000 de angajați în România. Printre industriile deservite se numără construcțiile, auto, HoReCa, logistica, energia verde, merchandising-ul, producția, agricultura, spa-urile, baby sitting-ul, reciclarea, curățenia și asistența socială. Clienții International Work Finder, includ companii precum Mercedes, Continental, KFC, Profi, Marriott, Chocolat, Bergenbier, Erbașu, Remat Holding și alții.

Continue Reading

Business

Candidatul AUR pentru președinția Consiliului Județean Giurgiu, Cândea Iosif Dorin – „Mereu PREZENT! Pentru GIURGIU! ȘTIU! POT! VREAU!”

Published

on

Tatăl a trei fete, fondator al Centrului Medical Condor din București, cu o amplă experiență în administrația publică (a fost consilier județea timp de 12 ani în Ilfov, a deținut funcții de conducere în cadrul Registrului Auto Român 15 ani, și a fost inclusive președinte al Comisiei de Urbanism din cadrul CJ Ilfov), Iosif Dorin Cândea vine cu o propunere pentru giurgiuveni, la nivel județean: dezvoltare prin cele trei cuvinte: ȘTIU,POT,VREAU!

Dar iată ce oferă candidatul AUR giurgiuvenilor, în următorii patru ani, la nivel de județ:

Fonduri europene atrase responsabil și eficient și finanțare din buget prin programele administrate de Ministerul Dezvoltării; subvenții, finanțare și investiții în Agricultură; stimularea dezvoltării fermelor de legume și a celor zootehnice, prin acordarea de sprijin financiar fermierilor și crescătorilor de animale;

Infrastructură locală: branșare la utilități și infrastructură rutieră modernizată, cu străzi asfaltate, de la municipiu și până în ultimul cătun; extinderea și modernizarea sistemului de iluminat public; eficientizarea transportului public intrajudețean, cu autobuze electrice și stații de alimentare; reabilitarea piețelor agroalimentare și organizarea de târguri și oboare tradiționale, cu abatoare moderne, dotate cu asomatoare;

Educație pentru un viitor european: reabilitarea unităților de învățământ și construirea de noi școli, creșe și grădinițe; after-school-uri în cadrul cărora copiii să-și petreacă timpul studiiând și valorificându-și abilitățile artistice; dotarea unităților de învățământ cu echipamente IT modern; construirea de săli de sport multifuncționale și amenajarea de terenuri de sport, pentru dezvoltarea sănătoasă și armonioasă a celor mici; linii verzi de microbuze școlare între localități; parcuri și locuri de joacă;

Sănătate și protecție socială: reorganizarea sistemului local de asistență medicală, cu deschiderea de centre multifuncționale socio-medicale în toate localitățile; ambulanță socială și înființarea de substații de ambulanță în toate zonele județului; așezăminte pentru ocrotirea vârstnicilor; locuințe sociale pentru categoriile defavorizate; centre de permanență pentru acordarea prim ajutor; cabinet stomatologice care să ofere tratamente gratuite categoriile sociale defavorizate; sprijinirea minorităților etnice prin programe de tip „A doua șansă”, pentru inițiere IT și familiarizarea cu serviciile publice digitalizate;

Dezvoltare: sprijinirea construirii Aeroportului de la Adunații Copăceni, prin parteneriate derulate cu Ministerul Transporturilor și alte instituții cu atribuții în îndeplinirea acestui obiectiv de investiții atât de important pentru județul Giurgiu; înființarea Registrului Agricol Electronic, pentru a facilita accesul digitalizat la informații atât de utile fermierilor; implementarea unui management al riscurilor privind situațiile de urgență, inclusiv pentru monitorizarea și gestionarea bazinelor hidrigrafice ale râurilor care tranzitează județul; puncte de intervenție ale IGSU în toate localitățile;

Locuri de muncă: parteneriat cu mediul de afaceri, pentru stimularea și sprijinirea investițiilor antreprenoriale în plan județean, cu acordarea de facilități fiscale, pentru  crearea locuri de muncă pentru locuitorii județului Giurgiu;

Parteneriat transfrontalier cu localitățile învecinate din Bulgaria, pentru încurajarea investițiilor și dezvoltare bilaterală

Turism rural și transformarea în obiective de interes a zonelor cu potential, pentru a pune județul Giurgiu pe harta destinațiilor turistice representative ale Țării; amenajarea de parcuri de aventură și a unui Aqua Park.

Sub sloganul „Reușim împreună! Cu încredere, pentru un Giurgiu de care să fim mândri!”, Iosif Dorin Cândea își dorește ca, în următorii patru ani, să schimbe, cumva, fața județului, fie din calitatea de președinte CJ, fie din cea de consilier județean!

Continue Reading

Trending